Jeladóm az éppenséggel van.
Sok lehetőség ezen kívül nincs sajnos.
Ha kell akkor azt is olcsón oda adom mint a fordulatszám mérőt.
hord93@freemail.hu
vagy felhívsz telefonon, számom tudod.
sziasztok sajna nem sikerült megoldanom a fordulatszámmérő hintázást 7 ezer fölött ugrál de csak az óra a motor az nem az órát cseréltem mi jöhet még szóba. csak az irjon akinek már volt hasonló probléma és megtudta csinálni. előre is köszi.
igazad van néhány dologban. Gyorsabban kopik, kicsit nagyobb illesztésre kell rakni. De utcai használat mellett nem jön ki semmi különbség, ugyanúgy megbízható, csak annyi hogy amikor dugót cserélsz, fúrni kell a hengert, nem hónolni. Persze rosszabb mint a nicasil, de annyival nem mint amennyibe egy új henger kerül.
Nem csak az illesztés a lényeg.hanem a felület minősége sosem lesz olyan ebből adódóan kis lógása lesz a dugónak is ami kihathat a többi alkatrészre pl:csapszeg,tűgörgő.egyből más lesz az egész szerkezet élettartama.persze én sem verseny körülmények között használom de akkor is többre tartom a nicasilt mert szeretek bízni a gépben,de amint írtam vasam van nekem is,és amikor hallok egy kis furcsa hangot már meggondolom hogy el-e menjek vele akár 50km-re is mert lehet hogy utána tolnom kell,volt már rá példa.
De egy a lényeg:a nicasil megfelelő gondozás mellett sokkal megbízhatóbb és jobb is,utcára is.
Amennyire be tudtam nyúlni, a két furat távolságát 55-nek mértem... A blokk még benne van, holnap de legkésőbb vasárnap belenézünk abba is. Már az elektronika le van véve....
Sok lehetőség ezen kívül nincs sajnos.
Ha kell akkor azt is olcsón oda adom mint a fordulatszám mérőt.
hord93@freemail.hu
vagy felhívsz telefonon, számom tudod.
Sajnálom hogy nem ez volt a gond.
De egy a lényeg:a nicasil megfelelő gondozás mellett sokkal megbízhatóbb és jobb is,utcára is.
nekem 10W van benne
bzoltan94@gmail.com
Üdv; Zoli