Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit érdemes csinálni rossz hengerrel - nicasiloztatni vagy perselyeztetni - ár és minőség viszonylatban? Vagy valakinek egy felesleges henger nincs véletlenül eladó vagy valami olcsó bontót nem tudtok?

előre is köszönöm válaszaitokat
a 2t működési elvét azt vágom csak már így membránnal kombinálva nem értem annyira. de valami sejtésem van róla.
de megtudnád mondani hogy szerinted milyen lap kéne bele?
jó az az elgondolás amin elindultam?
Ójaj.
Keresned kellene egy 2t motor működést magyarázó modern cikket.
régebben volt a neten Máthé István cikksorozata, az tök jó volt, csak leszedték.
de most ne azzal fogalkozzunk már ki mennyire ért hozzá. hanem azzal hogy milyen rohadt membrán lap kell hozzá...
szia, nem akarlak megsérteni, de nekem az a véleményem hogyha ennyire nem értesz hozzá akkor ne nyúlkálj bele!
erröl van itt szó nagyvonalakba
bár nem hiszem hogy ebböl sokat megértett volna

letudnád ezt fírdítani nekem ha megkérlek? úgy hogy megétsem.
meg nemtudod pontosanmilyen kéne bele? vastagságra.
köszönöm
"kipufogót rakni 2 t re szinte értelmetlen, meg a gyári nsr kipunál nincs jobb 2 t nél a kipufogó csak hangváltoztatásra jó másra nem nagyon.
"
Ez meglehetős mértékben nem így van.

A 2t motor lelke a kipufogó, akár megkétszerezheti a teljesítményt
(de le is felezheti:)

A jól kivitelezett kipufogó megszívja a kartert, a henger mintegy túltöltődik általa.
(jó csővel, hidegebb a karbi!)

A membrán önrezgése, az egy dolog, a másik meg a kipu-karter, légyszűrő rendszer által alkotott rezgőrendszer, amiben a gézoszlop rezeg ki-be.
Az lenne a jó, ha csak be, de oylan nincs.

A membránlapot nem csak a saját rugalmassága zárja, hanem a gázoszlop áramlása kifelé, az is.
A kettő összeadódik.
Az egyik rezonancia, ráül a másikra.
akkor meg gondolom a 2 közötti lapot kell választani a 0.35 öst.
az lehet az arany középút
mert láttam belől 0.30, 0.35, és 0,40 es vastagságban.
akkor gondolom a kompromisszum a 0.35 ös lehet.
én úgytudom a kipufogónak nem sok jeentőssége van. annak már igen hogy a rezó milyne rajta de én azt kinem cserélem ilyen 30-40 ezrekért. eszembe nem jutna. dobot ha cserélnék rajta az megcsak hangbelileg változtatná de azt sem akarom mertígy gyönyörű hangja van nem ilyen szar szúnyog izé mint az apriliáknak meg ilyeneknek.
szóval nekem csak ez a membránméret kell hogy melyik a legjobb.
nézzél utánna a 2t motorok működésének
a membránnak azért kell zárni hogy elősürítsen a forgatyusházba különben visszanyomja a benzin levegő keveréket a karburátorba és akkor a felömlőkön nem fog a hengerbe áramolni a keverék
vedd ki a membránt a motorbol akkor ojan mintha mindíg nyitva lenne aztán próbáld meg beindíttani
a kipufogó a leg lényegesebb a 2t motoroknál
az hogy mijen hangja van az tök mindegy
a kipufogó alakjával lehet szabájozni hogy hol adja le a legnagyobb erőt
ezeknél az utcai sportmotoroknál inkább nyomatékot ad a kipufogó
de a verseny motoroknál lóerőt ad nagyobb fordulaton
majd kérdezd ki emzoli-t ő jobban ért ehhez
és az miért is baj ha nem zár olyan gyorsan? meg nem zár annyira?
annak semmi köze nincs a teljesítményéhez. annak igen hogy milyen gyorsan nyit annak van.
de annak hogy milyne gyorsan zár annak szerintem az ég adta világon semmi köze nincs hozzá.
kipufogót rakni 2 t re szinte értelmetlen, meg a gyári nsr kipunál nincs jobb 2 t nél a kipufogó csak hangváltoztatásra jó másra nem nagyon.
másik motort meg minek vennék? én szeretem a 2 t és nemis fogok egy darabig nagyobbat venni.
ez nem igaz hogy minden fordulaton erősebb lessz vele a motor mer attól függ mijen vastag membrán van benne
a vastagabb membrán elég merev és jól be tud zárni de nem nyit ki ojan gyorsan mint a vékony
a vékonyabb pedig elég vékony ahhoz hogy gyorsan ki tudjon nyitni de mivel vékony ezért nem elég erős ahhoz hogy rendesen bezárja a rést
egy biztos módja van hogy megtudd hogy mejik kell
vegyél több félét és próbálgasd öket
de szerintem sokat nem dobna rajta hogy észrevedd, inkább kipufogót vegyél
az lessz a leg egyszerübb ha nagyobb motort veszel vagy egy 125-ös cross blokkot raksz be az nsr vázba
dehogy is. a gyári az valami gagyi cucc.
a carbonból meg van több fajta.
de azt nem tudom milyen kell bele. 0.30 vagy 0.35 vagy 0.40 es nemtudom.
pontosan énse tudom mitől jobb, csak annyit tudok hogy jobb.
ennyi nekem pont elég hogy kicseréljem.
Na most ezt nem értem, alapból kevlár vagy karbon van benne, ha kicseréled ugyan ott vagy.
semmi baja nincs az enyémnek.
nemtudom hogy lehet észrevenni ha nem jó.
ez egy kis tuningnak minősül azért akarom cserélni.
ettől a carbon membrántól a motor alacsony fordulaton egy kicsivel erősebb lesz magas fordulaton pedig jóval erősebb lessz a gépezet.
A régi membránodnak mi baja?
Amúgy honnan lehet észrevenni ha a membrán nem zár zendesen?
Az enyém sem túl patent már szervízkor nézegettem, és át ís fordítottam a másik oldalára, mert volt ahol nem zárt feszesen.
Azóta nem néztem, mik a tünetek ha szarakodik a membrán?
2 évig vadásztam én is egy jó álapotut de vagy nemvolt vagy elvitték előlem. most vettem egy egész blokkot. nemolcsó sajnos meg ritka is
szia

sajnos nekem is üzemképtelen a henger, egy jó, akár új állapotú kellene, talán 160-as is jó.
nem tudja valaki hogy milyen membránlapot lehet belerakni az nsrbe?
vagy milyen kell bele?
néztem egyet de nemtudom hogy jó lehet e bele.
http://scootershop.unas.hu/spd...
hát akkor jó utat
én már nem megyek sehova az biztos...
hali nekem van egy hengerem de az hibás. persejezni kéne. bár sztem az nem egy jó megoldás.
üdv,

Van valakinek eladó nsr/crm 125 hengere?
Várom az árajánlatokat köszönöm.
pedig még nekem lessz egy motorozásom decemberbe
mikulásos felvonulás lessz győrbe he nem esik addíg hó
tavaj szerencsénkre még nem volt nagyon hideg
idén is meg akarjuk tartani a felvonulást
hát jlvan.
én nem motorozok már. unom az ilyen buzi időt már.
majd tavasszal ha szépen süt a nap akkro majd újra megyek.
tegnap ojan sokan voltak cseszneken mint nyáron szoktak
kétszer több motor volt mint autó
lehetett menni elég jó tempóval
egyik kanyarba jött szembe egy nagyrobogó majdnem idomig döntötte
én még nyáronse szoktam akkorát dönteni mint a robogós