Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a baj hogy én csak a kis lapokat akarom átrakni.
nekem nem folytott meg semmi ilyesmi csak átkéne rakni rá lapocskákat és ennyi. azért azt keresek.
de azért köszönöm
Nekem van egy felesleges komlett membránom csak folytott. Két karbon lap van az alsó egy szűkítő és azon van maga a membrán. A 6 nyílás átmérője így kissebb.
nem tud valaki olcsón carbon membránlapot szerezni?
amiből ki lehet vágni a kis lapokat, nem kell az egész fém házas membrán csak lap.
tud valaki ilyet?
én ilyen időben már nem szivesen megyek. az már nem motorozás csak gurulgatás az meg nem olyan jó.
180.000-körül talán már búcsút vennék tőle.
Az enyém sajnos a kinnt alszik, a szobában nem fér el a hangfalaktól, a garázsban sajnos nincs fűtés. Bár én használom is amikor csak lehet, ha nincs hó és száraz az aszfalt megyek vele. A hűtőt letakarom aztán go.
Persze. Mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai is.
hát, azért a síktolattyúsnak minta megvolna az az előnye, hogy az átmérőhöz képest marha rövidre lehet építeni, és az már számít.
csak azzal meg annyit zabálna hogy elis adhatnám a motort hogy tankojam.
értem. köszönöm szépen.
akkor ez csak egy ilyen mende monda volt.
nem igazán akarok belebabrálni így fúvókázni meg ilyesmik mert most tök jó csak gondoltam hátha az valamivel jobb lenne és nemkell vele semmit csinálni.
de marad inkább így.
szia aszem a 87-88 as cr 125 karbi az 35 ös és az szívócsonkostól felmegy az nsr 125re de ahoz kellene egy jó kipuf is és alapjárat akkor sem lessz rajta!sok sikert
Szia!

1.) A síktolattyús nem jobb vagy rosszabb, egyszerűen más rendszer. Szerelnek már kismotorokat is (AF1 50) síktolattyús, illetve ahhoz hasonló rendszerrel, amire iskolapélda a Dell'orto gyár SHA 14.12-es "népkarbija".
Persze ez még nem az igazi síktolattyú, de ilyet már sokan láttak.
Én nem cserélném le, teljesítménynövekedést és fogyasztáscsökkentést
ne várj tőle, bár állítólag kicsit kevesebbet esznek, ez nem mérhető.
A szűrő jellege is más ezeknél, önmagában sok változás nem lenne egy síktolattyússal.

2.) Volt már MTX-em és van CR 125-m is, egyik sem síktolattyús. Tudtommal a CRM és a CRE sem. Az, hogy a krossz mocik síktolattyús karbival vannak szerelve, nem igaz, általánosan biztos nem. Lehet hogy vannak példányok, amelyek valóban olyanok.

Mindent egybevetve: én a helyedben átfúvókáznám, vagy ha
igazán durvítani akarsz, akkor tegyél rá 5-8 számmal nagyobb torokátmérőset, és fúvókázd be jól. Szerintem többre mész vele.
Mellesleg egy jó szűrő is csodákra képes.

Remélem tudtam segíteni,
DPR
Hello!

Valakinek egy 120-as pirelli diablo gumi?
80-85%-os ha valakit érdekel dobjon egy mail-t h menyit ad érte.
hord93@freemail.hu
jaj bocs nem cr hanem CRM karbira gondoltam.
helo.
lenne egy kérdésem.
volt már valaki aki nsr re felrakott egy 125 ös CR karbit?
ha igen jobb lessz e ettől?
mert ha jól tudom a cross karbik siktolattyús karbik vagy valami ilyesminek nevezik és hogy azok valamivel jobbak.
ha igen ez megoldható e?
kíváncsi lennék mert ha jobbak akkor vennék egyet és feldobnám a gépre.
meg gondolkozom olyan dellorto karbin is ami aprilia rseken van. azis valamivel másabb mint az nsr karbik.
köszönöm a segítséget előre is.
Djklein tegnap láttam hogy hirdeted a raidenned.
Menyit kérsz érte?

ÜDV
szia. mond mit ér neked a cdi?
bármilyen szivacs jó, de ugye az erre kitalált a legmegfelelőbb. befújod sprével, ahogy említették, vagy 80as hajtóműolajban megáztatod egy picit.
Sziasztok!
Keresek rendszámos NSR-t tűrhető áron! (125 persze). Van 3 féle endurom is (2001 MH Fulltuning 50-80 enduro; 1996 Gilera Sioux 50 túra fullos; 2002 Honda CR 125 Fullos felszereltség) Ezekre értékegyeztetéssel ha valakinek lenne NSR-e, 25kW-ig. Esetleg más is, de elsősorban ha lehet NSR érdekel.

Köszönöm előre is!


domotorpeti@gmail.com ; 06-20-555-4091
Van itt debreceni nsr-es? (macskalámpás)
Jelentkezzen aki Szegedre jár suliba pls.
Szia! CDI-t mennyiért adod?
Köszkösz.. :P Megoldottam. :) Örök Hálám
Hali!
Remélem megvan a hiba,ma meghajtottam rendesen és nem melegedett a víz fel!A hengerfejet kellett síkköszörűs kezébe adni!