ma leszedtem a tanko a gépről, kiöntöttem a benzint a karbiból és kitakarítottam.
letörölgettem minden gedvát róla.
tavasszal csak bele kell dobnom a tankot és goo.
a látvány ugyan az egyben van a gép teljes mértékben csak egyedül a benzinszagtól nem kell szédelegnem.
ajánlom mindenkinek aki bent tárolja a masinát.
még ha nincs benzinszag tőle akkro is ajánlatos kiszedni még a tűzveszély miatt is. szerintem ennyit nem gond megcsinálni max 1 óra.
Az előbb levettem az önindítót mert nem tekert és borzalmas látvány fogadott.Az egyik bronzkeféből alig van valami a másikról leszakadva a kábel és a kicsi csapágy....hát az förtelem golyók hiányoznak kotyanik akkorát mint egy ház...amikor leakartam venni kezembe maradt a felsö része széthullot a maradék golyó az alja meg megse mozdult asse tudjom hogy vegyem le.
Valakinek valami ötlet hogy tudom leszülni?
Megtudjátok mondani annak a pici csapágy méretét?
További szép napot!
Nem tudom, én egyszer próbáltam ki KAMA vízszivattyúhoz való szénkefét önindítóban de csak másodpercekig bírta. Lehet, hogy az a típus volt gyenge de csodálom, hogy nektek egyáltalán működik szénnel. Ilyen helyre bronz való. Nem a kopás itt a lényeg, mert ha belegondolsz egy szivattyú vagy porszívó vagy flex motorja sokkal nagyobb fordulaton dolgozik és mindben használnak szénkefét. A motorban nincs nagy feszültésg csak 12V de nagy az áramerősség ezt nem bírja a szén mivel nagy áramerősség hőt termel a szénnek ez nem tesz jót. Ha egyszer feliizik akkor az a rész szét is porlik azonnal.
Használ valaki Gianelli rendszert? Olyat aminek kevlár végdobja van?
Szemezek egyel de kicsit félek tőle, mivel a kipufogó dobom iszonyat nagy hőre felmelegszik a könyök a végdobba becsatlakozó cső és a végdob vége is barnára ki van égve. Ha rárakok egy ilyen kevlár dobot szerintem egy az egyben elszenesedik rövid időn belöl. Youtube-on is láttam videót olyan rendszerről amit kinéztem és valami baromi rondán néz ki. Szétégett rozsdás az egész.
Ha leszakítottad az még a negatív pólushoz használható mivel a negatív test az egész házon jelen van így a fém ház amibe beleteszed megfelelő kontktot ad nem is kell bekötni.
A szénkefe önindítóhoz nem jó túl nagy az áramerősség felizzik ki is gyulladhat. Nagy áramerősségnék nem véletlenül használnak bronzot mivel az hiába melegszik nem gyullag di nem izzik fel. Egy gyengébb szénkefe simán meggyullad. Szénkefét ki se próbáljatok ilyen helyre ez tapasztalat! Első próbálkozásra nekem is eszembejutott de elolvasztotta az önindítóban az öszes műanyag elemet 2 másodberc alatt vörösre izzott.
halod ha adhatok egy tanácsot a tankot vedd ki a motorból. nálam baromi erős benzinszag van.
holnap kiveszem énis egyből ahogy hazaérek mert nagyon nemjó ez így.
pedig egy csepp benzin nem folyik belőle a csap is elvan zárva de baromi büdös van.
Bronz, a szén is jó, csak sokkal de sokkal hamarabb elkopik.
A Bronzal sokáig kibirja.. Gyárilag is Bronz van benne nem szén.. És látod 10 évekig is kibirják. :)
Nah most valaki mondja meg nekem.... bronz-, vagy szénkefe?:O Az enyémbe szén van... és amúgy a nekem hozzáérnek a kefék...vagyis meg volt kopva a forgórész és a kefe is, mikor szétszedtem...
Most azon gondolkozom milyen az nsr önindítója belölről már szétszedtem kitakarítani de nem igazán emlékszem a felépítésére a bronzkeféknél. Az AF1-é ugrik be midíg. Faraghatod hosszabra is ha belefér a lényeg, hogy ne szoruljon ha beraktad a forgórészt, szépen rugózzon és bármerre is mozdula forgórész kövesse ne akadjon meg mindíg érjen hozzá. Összerekásnál figyelj a szigetelésre össze ne érjen a rész ivezetőszál valamivel.
letörölgettem minden gedvát róla.
tavasszal csak bele kell dobnom a tankot és goo.
a látvány ugyan az egyben van a gép teljes mértékben csak egyedül a benzinszagtól nem kell szédelegnem.
ajánlom mindenkinek aki bent tárolja a masinát.
még ha nincs benzinszag tőle akkro is ajánlatos kiszedni még a tűzveszély miatt is. szerintem ennyit nem gond megcsinálni max 1 óra.
A csapágy mérete: D: 20mm d: 9mm sz: 6mm Száma:699 2RS gumizárt
Szimering: D:17 mm d: 9mm sz: 5mm dupla ajkú
Valakinek valami ötlet hogy tudom leszülni?
Megtudjátok mondani annak a pici csapágy méretét?
További szép napot!
furjál rá egy kis lukat amin áthuzod a drótot aztán forraszd le
Szemezek egyel de kicsit félek tőle, mivel a kipufogó dobom iszonyat nagy hőre felmelegszik a könyök a végdobba becsatlakozó cső és a végdob vége is barnára ki van égve. Ha rárakok egy ilyen kevlár dobot szerintem egy az egyben elszenesedik rövid időn belöl. Youtube-on is láttam videót olyan rendszerről amit kinéztem és valami baromi rondán néz ki. Szétégett rozsdás az egész.
A szénkefe önindítóhoz nem jó túl nagy az áramerősség felizzik ki is gyulladhat. Nagy áramerősségnék nem véletlenül használnak bronzot mivel az hiába melegszik nem gyullag di nem izzik fel. Egy gyengébb szénkefe simán meggyullad. Szénkefét ki se próbáljatok ilyen helyre ez tapasztalat! Első próbálkozásra nekem is eszembejutott de elolvasztotta az önindítóban az öszes műanyag elemet 2 másodberc alatt vörösre izzott.
holnap kiveszem énis egyből ahogy hazaérek mert nagyon nemjó ez így.
pedig egy csepp benzin nem folyik belőle a csap is elvan zárva de baromi büdös van.
A Bronzal sokáig kibirja.. Gyárilag is Bronz van benne nem szén.. És látod 10 évekig is kibirják. :)
de tök jó. feldobja a szobám eddigi unalmas hangulatát.