Hali!
Cicalámpás nsr-hez nem kell valakinek fötengely,váltó,blokk felek meg pár apró blokk alkatrész?
Hirdetéseimnél megtaláljátok bővebben.
hord93@freemail.hu
Nekem mikor eredetiség vizsgán voltam azt mondták, hogy az első gumit meg a lámpát cseréljem le mert (kétkörlámpás)nincs benne az
E betű. Már elvoltam keseredve mert olyat nem tudtam volna beszerezni aminek az üvegjébe benne az E betű. Mikor szét szedtem láttam, hogy a két üveg között ott a nagy E. Fogtam bevittem a vizsga biztoshoz a lámpát és megkérdeztem hogy most hozom a bontóból ezt felrakhatom- é. No ez már jó mondta.Így felraktam a sajátot.
De azért mint előttem már írták a motorszám, alvázszám, világítás, gumi, na meg a féket megnézték,lefényképezték km órát is és a papírost majd számítógépen rögzítve lett.
Én meg gomboltam a lóvét. Ha belegondolok mennyi benzin lett volna?
De így nyugodtabb vagyok, mert a melóhelyemen ott szoktak dekkolni a KPM -es kocsival és kérdeztem még motor vásárlás előtt az 50 ccm -es papíros motorokról annyit mondtak, hogy azért ők se hülyék és míg nem találkozom egy ügybuzgóval addig nincs probléma de legyen egy baleset vagy valami egyből 30 000,-Ft
indulás és még a motor is bánhatja.
Bocs hogy hosszúra fogtam.
Hali!
Bocs, hogy helyeselek. Pontosan erre gondoltam csak meg akartam várni, hogy a dugó csere mit eredményez.
Szerintem is valszeg a kuplungtól jön a hang, hisz ha kivan a kuplung perselye ezzel megnő a fogaskerék foghézag és csattogóhang onnan is jöhet. Mivel hidegen az olaj is sűrűbb így csendesebb is lehet.
Szerintem a csapszegnek, és a hajtókarnak hidegen erősebb a hangja mivel nagyobb a hézag mint melegen. Itt ha jól hallom gázadásnál ki símul a kattogás, bár élőben biztos más lenne.
Szóval szerintem ha a dugó csapszeg csere nem oldja meg a problémát akkor a kuplung környékén kereskednék én is.
Nem kell elfelejteni hogy a főtengely kapásból 4 dolgot forgat.(ha jól emlékszem)
De ha nem így van akkor kíváncsi leszek a hiba okára, hisz ebből tanulunk.
te füzeted ők meg megnézik
és ha minden megfelel akkor 2 évre megkapja a műszakit
ami a leg lényegesebb: lámpák, duda, gumik, fékek
na meg persze a papírok rendbe legyenek
szerintem ennek ugyan ojan hangja van mint egy cross motornak
azoknak szokott ijen keleplő hangja lenni
öcsém rm 125-ösének is ijen hangja van a kuplung miatt
ha behuzza a kuplungot akkor nem ad ijen hangot
a te motorodnak dugó meg hajtókar hangja nincsen
Kíváncsi leszek, meg van az új dugattyúszett új csapszeggel kicserélem aztán meglátjuk.
Lehet hallani a videón figyeld mikor esik a fordulat egy kereplő merregő hang jelenik meg a szép pufóhang mellett. A pufó szól tak-tak-tak és mellette valami BRRRRRRRRRRR
az nem árt, ha nem mozog, nekem a simsonomba kipattant és átfúrta az egész hengert és dugót ama csörgés tényleg bármilyen kis dologtól is jöhet, de én nem hallottam a videón
Ez egyértelműen a hengerből jön. Ha a hajtókar vagy valamelyik tűgörgő csinálja akkor nem a robbanások ill a kipufogóhang ütemében kellene csörögnie? Mert ez gyorsabb. És néha hidengen alacsony fordulaton elhallgat.
A power szelep nyelveire gondoltam még de azok sem lötyögnek.
Vagy van még egy ötletem. Egy rendellenes dolgot láttam anno benne, hogy a dugattyú csapszeg nagyon könnyen mozog. Eddig minden motoromnál alig tudtam kivarázsolni a dugattyúból. De dennél szinte magától kicsúszott. Elég lazának éreztem. Talán jobbra balra mozog menet közben és ennek van ilyen hangja.
Én crm em nek sem a legegészségesebb a hangja...mégis hengert lehúzva minden OK volt! 4-7000rpm ig kicsit dízeles...furcsa hangja van(4000+ km után sem változott semmit ez a hang)!
Helló!
A az alsó és a felső tűgörgő szerintem rendben fügőglegesen fel le egyáltalán nem mozdulnak meg. A csavarást nem próbáltam de most megnézem. A blokk amit vettem tényleg minimális km-ert futott szinte teljesen új ez biztos, a régi is szinte ugyan olyan.
Ez az a hang az ami nem tetszik ez a honda is ugyan azt csinálja. Negy csak a kipufogó hang hallatszik hanem kerepel is mellé.
Mi a garancia arra, hogy a másik blokkban nem xar valamelyik görgő?
Lehúzod a hengert.
Megfogod a hajtórudat az egyik kezeddel, és megpróbálod horizontális irányban csavargatni a dugót.
HA lehet, a felső görgő (és csap) kuka.
Ugyan ezt eljátszod vertikális irányban, és figyeled, hogy a csapszeg nem lóg e a dugóban
Ha eddig oké, akkor leveszed a dugót, és megpróbálod hotizontális irányban forgatni a hajtórudat.
HA lehet, akkor alsó guriga xar.
KAlapáló hang, rendszerint valemely egyenes mozgás végző alkatrésztől ered.
(ha nemagyonrettenetesenborzasztóan kopott a dugó, az is kalapál, ahogy harangozik a hengerben)
A felső görgőt csapostul csont nélkül cserélheted(monnyuk nem ártana ovalitást mérni a felső szemben..)
Van egy olyan gondom hogy baromira csörög a blokomban valami. Egy fémes kereplő hangja van főleg alacsony fordulatom hallható.
Már így vettem anno és nagyon idegesít még mindíg. Sok szaki hatókarra főtengelycsapágyra trippelt tuti hajtókaros stb.... Mondtam oké, vettem egy teljesen új blokkot minimális km-el henger nélkül. átraktam rá a régből a dugattút és a hengert. Összeraktam erre ugyan úgy csörög semmi változás. Szóval tutura a henger csinálja és onnan is hallom a hengot, de mi? A dugattyú lenne? Tegnap vettem egy új dugószettet ma akarom kicserélni de ha ez sem oldja meg és még mindíg csörögni fod tuti összetöröm! Még a power szelep gyanús nekem az csinálhat ilyet? Ha már szétszedem azt is meg akarom nézni. Volt már valakinek ilyen problémálya?
Ja és reggel hidegen indítva néha nem csörög egészen addig amíg fel nem prörgetem alapjáratról akkor előjön újra a hang. Sőt ilyenkor ha amotort mozgatom egyenesbe állítom vagy megdöntöm néha elhallgat. Mi a fene lehet ez?
Amúgy jól megy semmi gondom vele csak idegesít a hangja.
Cicalámpás nsr-hez nem kell valakinek fötengely,váltó,blokk felek meg pár apró blokk alkatrész?
Hirdetéseimnél megtaláljátok bővebben.
hord93@freemail.hu
E betű. Már elvoltam keseredve mert olyat nem tudtam volna beszerezni aminek az üvegjébe benne az E betű. Mikor szét szedtem láttam, hogy a két üveg között ott a nagy E. Fogtam bevittem a vizsga biztoshoz a lámpát és megkérdeztem hogy most hozom a bontóból ezt felrakhatom- é. No ez már jó mondta.Így felraktam a sajátot.
De azért mint előttem már írták a motorszám, alvázszám, világítás, gumi, na meg a féket megnézték,lefényképezték km órát is és a papírost majd számítógépen rögzítve lett.
Én meg gomboltam a lóvét. Ha belegondolok mennyi benzin lett volna?
De így nyugodtabb vagyok, mert a melóhelyemen ott szoktak dekkolni a KPM -es kocsival és kérdeztem még motor vásárlás előtt az 50 ccm -es papíros motorokról annyit mondtak, hogy azért ők se hülyék és míg nem találkozom egy ügybuzgóval addig nincs probléma de legyen egy baleset vagy valami egyből 30 000,-Ft
indulás és még a motor is bánhatja.
Bocs hogy hosszúra fogtam.
Bocs, hogy helyeselek. Pontosan erre gondoltam csak meg akartam várni, hogy a dugó csere mit eredményez.
Szerintem is valszeg a kuplungtól jön a hang, hisz ha kivan a kuplung perselye ezzel megnő a fogaskerék foghézag és csattogóhang onnan is jöhet. Mivel hidegen az olaj is sűrűbb így csendesebb is lehet.
Szerintem a csapszegnek, és a hajtókarnak hidegen erősebb a hangja mivel nagyobb a hézag mint melegen. Itt ha jól hallom gázadásnál ki símul a kattogás, bár élőben biztos más lenne.
Szóval szerintem ha a dugó csapszeg csere nem oldja meg a problémát akkor a kuplung környékén kereskednék én is.
Nem kell elfelejteni hogy a főtengely kapásból 4 dolgot forgat.(ha jól emlékszem)
De ha nem így van akkor kíváncsi leszek a hiba okára, hisz ebből tanulunk.
Törzskönyv: 6000Ft
Vagyonszerzési illeték (cm3 alapján): 2214Ft
Eredetiség vizsga díja: 15500Ft
Műszaki vizsga díja kb:10000Ft
Összesen: 39714Ft
valahogy ennyi kőrül lesz?
biztosításon kívül mert az nem csinálok úgyis eladom...
új fékbetétek
lámpa gyári
papirok rendben vagyis folyamatban :D most viszem eredet vizsgára...
és ha minden megfelel akkor 2 évre megkapja a műszakit
ami a leg lényegesebb: lámpák, duda, gumik, fékek
na meg persze a papírok rendbe legyenek
semmit gondolom :D
azoknak szokott ijen keleplő hangja lenni
öcsém rm 125-ösének is ijen hangja van a kuplung miatt
ha behuzza a kuplungot akkor nem ad ijen hangot
a te motorodnak dugó meg hajtókar hangja nincsen
hamarosan rendszámosan friss műszakival eladó a motorom....
Lehet hallani a videón figyeld mikor esik a fordulat egy kereplő merregő hang jelenik meg a szép pufóhang mellett. A pufó szól tak-tak-tak és mellette valami BRRRRRRRRRRR
A power szelep nyelveire gondoltam még de azok sem lötyögnek.
Vagy van még egy ötletem. Egy rendellenes dolgot láttam anno benne, hogy a dugattyú csapszeg nagyon könnyen mozog. Eddig minden motoromnál alig tudtam kivarázsolni a dugattyúból. De dennél szinte magától kicsúszott. Elég lazának éreztem. Talán jobbra balra mozog menet közben és ennek van ilyen hangja.
Ha már kézzel érezhetően mozog le-fel, akkor nagyon rettenet hangja van, annál már sokkal korábban csereérett.
A az alsó és a felső tűgörgő szerintem rendben fügőglegesen fel le egyáltalán nem mozdulnak meg. A csavarást nem próbáltam de most megnézem. A blokk amit vettem tényleg minimális km-ert futott szinte teljesen új ez biztos, a régi is szinte ugyan olyan.
Ez az a hang az ami nem tetszik ez a honda is ugyan azt csinálja. Negy csak a kipufogó hang hallatszik hanem kerepel is mellé.
http://youtu.be/HfE-01UNL5w
Lehúzod a hengert.
Megfogod a hajtórudat az egyik kezeddel, és megpróbálod horizontális irányban csavargatni a dugót.
HA lehet, a felső görgő (és csap) kuka.
Ugyan ezt eljátszod vertikális irányban, és figyeled, hogy a csapszeg nem lóg e a dugóban
Ha eddig oké, akkor leveszed a dugót, és megpróbálod hotizontális irányban forgatni a hajtórudat.
HA lehet, akkor alsó guriga xar.
KAlapáló hang, rendszerint valemely egyenes mozgás végző alkatrésztől ered.
(ha nemagyonrettenetesenborzasztóan kopott a dugó, az is kalapál, ahogy harangozik a hengerben)
A felső görgőt csapostul csont nélkül cserélheted(monnyuk nem ártana ovalitást mérni a felső szemben..)
Van egy olyan gondom hogy baromira csörög a blokomban valami. Egy fémes kereplő hangja van főleg alacsony fordulatom hallható.
Már így vettem anno és nagyon idegesít még mindíg. Sok szaki hatókarra főtengelycsapágyra trippelt tuti hajtókaros stb.... Mondtam oké, vettem egy teljesen új blokkot minimális km-el henger nélkül. átraktam rá a régből a dugattút és a hengert. Összeraktam erre ugyan úgy csörög semmi változás. Szóval tutura a henger csinálja és onnan is hallom a hengot, de mi? A dugattyú lenne? Tegnap vettem egy új dugószettet ma akarom kicserélni de ha ez sem oldja meg és még mindíg csörögni fod tuti összetöröm! Még a power szelep gyanús nekem az csinálhat ilyet? Ha már szétszedem azt is meg akarom nézni. Volt már valakinek ilyen problémálya?
Ja és reggel hidegen indítva néha nem csörög egészen addig amíg fel nem prörgetem alapjáratról akkor előjön újra a hang. Sőt ilyenkor ha amotort mozgatom egyenesbe állítom vagy megdöntöm néha elhallgat. Mi a fene lehet ez?
Amúgy jól megy semmi gondom vele csak idegesít a hangja.