Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahha. köszönöm szépen.
szóval akkor maradjon inkább a 100 as ugye.
köszönöm.
gyárilag elől 100/80-17 hátul 130/70-18
nekem most elöl 110/80-17 van de nem jó hátul meg a gyári
multkor vettem pirelli sport demon előre 110/70-17 hátulra 130/70-18 még nincs fölrakva
remélem jobb lessz mint a mostani mer elég drága volt
ja és letudnátok írni a gumiméreteket?
azt tudom hogy gyárilag elöl 100 hátul 130. de a többi a datot nem tudom .
köszönöm
hali srácok.
érdeklődnék hogy ha veszek a mocimra másik gumikat és elölre 100 helyett 110 eset rakok fel akkor mi lessz? rosszabb avgy jobb lessz?
ja és majd lessz 2 db nagyon jó állapotú HEIDENAU gumim. 100 as és 130 as. olyan 85-90% osra mondanám őket,
jó kis gumik csak én szeretek kanyarvadászkodni meg őrültködni és kicsit jobbakra cserélem őket.
ha érdekel valakit 15.000 ft a 2 db. ugyan az a tipus jó állapotban.
köszönöm.
Van egy 1991-es nsr-em eladó illetve elcserélném bármire.Műszaki lejárt de kérésre elviszem.Ha valakit érdekel emailben keressen.
szívesen!
Régen nem voltam, mert melózok és ennek tetjébe marha beteg vok. Gumi témához annyit hozzászólnék, hogy én most vettem előre Continental Sport Attackot, és mint ha egy másik gépen ülnék! Olyanokat döntök vele, amivel a régi gumi már levegőbe lett volna.
Dunlop Arrowmax: Még az van hátul, iszonyat xar, az NSR elforgatja.
Bridgestone BT45: Elég jó lehet, haver Yamaha XJ 600-asán helyt áll, ráadásul belehajtott már pár ezer km-t.
Hátra lehet én is BT45-öt nzek majd, de ez még a jövő zenéje.
Bocsi a sok hülyeségért, csak 38 C+.
atikahu, köszi a cuccost,megkaptam, de még a postán van, majd csak hétfőn tudok értemenni! KŐŐŐCCCCIIIII!
a blokk ugyan olyan a körlámpásban és a macskában is, szóval mindegy hogy milyet veszel, nsr legyen az a lényeg. csak ugy tudod elbaszni ha ns-t mondasz neki, na az más. de az nsr blokkok ugyan olyanok az összes.
Segítség!
...........TŐMITŐKÉSZLET......... kellene!Mindegy melyiket veszem meg ?azok egyformák?( csak azért kérdezem, mert többet találtam NSR-het) 93évjaratú duplakörlámpás, a blokkba a beütés HI-JC20E
Természetesen 17" nsr-en volt,csak le lett cserélve két egyforma gumára.
köszi, sikerült egy szervíz könyvet letölteni, és 16 volt irva
jo dolgok ezek a "könyvek" :)
tele okossággal :D
szia nézél be a watera ott látam eladot
nemtudom h hinnan de 12kN ugrik be, sztem e hörül
Tudja e valaki. hogy mekkora erővel kell lehúzni a hengerfej csavarokat NSR-en?
Coll?
helló
valakinek nincsen-e jc20-hoz plexije?
helo mindenki kellene nekem honda nsr 125 r 91 es évjárathoz balos visszapattanó tükör ha valaki tud írjon válaszotok köszönöm
Sziasztok!
Valaki lefényképezné a kuplungkarját és a bowden elvezetést. Mert az enyémmel vmi gond van, összetöri a burkolatot.
Előre köszi.

Tamás
Köszi az eddigi segítségeket, nem sokára írok majd hogy mi lett! Most újra szétszedjük valamelyik nap.
Nekem van egy Dunlop Arrowmax 130/70 3.5 milliméter a közepén még a mélység,ha érdekel 5000+postaköltség
Sziasztok.
Nsr kereket keresek.
Aki tud jelezze.
Köszönöm
Szia!
Először nézd át alaposan hogy biztosan ne egyen vizet.
Azt hogy nem pörög fel már nem a víz okozza. Először a karburátorban nézném meg a fúvókákat. Azt mondtad már kopott volt a motorod, hogy egy ilyen motor jól menjen nagyobb fúvóvák kellenek bele hogy több benzint kapjon a magas résveszteség miatt.
Na most felújítottad jó a kompresszió de a nagy fúvókák miatt belefullad a benzinbe, túl sokat kap ennek a jele, hogy magas fordulaton ledadog nagy erős ütemekben pöföh és ontja füstöt.
Meg kell nézni a főfúvóka és az alapjátai fúvóka méretét és a benzinszintet.
Főfúvóka:132, Alapjárati:52, Benzinszint: 24mm ezek a gyári alap méretek.
Ha ez stimmel akkor be kell állítani az alapjárati keveréket és az alapjárati fordulatot.
Na most gondolom kérdezed de hogyan?
Az alapjárati keverék csavart betekered teljesen majd 2 fordulatot ki. A nagy fordulat állító csavarral megemeled a normálnál magasabb szintre az alapjáratot pl 2000-es fordulatra, most a kevarék csavart tekered kifelé az alapjárat emelkedni kezd majd meg kell keresni azt a pontot ahol a legmagasabb az alapjárat majd egy fél fordulatot vissza. Az alapjárat állító csavarral leviszed normál 1000-1400 közötti értékre és készen is vagy. Most már hasítani fog.
Persze mindezt üzemmeleg állapotban csináld!