Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és fazsa lett a matricázás a no fear-os matrica különösen fasza
nekem is ez volt a probléma, először is nekem is sok volt az olaj a légszűrőn javult a helyzet aztán főfúvókát cseréltem mert túl sok benyát kapott (üresben még elbirta de sebességben már nem és nekem is max 5e-ig forgott le kb) és majdnem meg is oldódott ,most már csak annyi a baja, hogy középtartományban megtorpan mert ott még mindig sok neki a tűt fogom majd feljebb pakolni eggyel ahogy itt javasolták, majd megírom mi lett amint lesz időm bütykölni
hát szerintem meg így tökéletes.
hát gyárinak sem mondanám épp mert minden méret meg minden egyedi rajta.
az nsr felirat ami egy gyári minta de a méret az nem gyári.
a szín sem gyári.
szerintem meg mindenki más szerint nagyon fasza így.
a karbiban minden gyári, 1000x meg lett nézve
de nem repedt
az olajzó-hoz a bowden nem feszes ? talán attól is kaphat sok olajat
nekem a derbi csinálja ezt
álítottam a keverék csavaron de nem lett sokkal jobb mer csak üresbe pörög ki max fordulatig
üresben ha elkezdem huzni neki akkor kipörög 8000-ig aztánn gondolkodik egy kicsit és felugrik 10000-ig
sebességbe azse akar kipörögni
a te motorodnak megajánlanék egy alapos légszürő és karburátor takarítást
lehet hogy nem a gyári fuvóka van a karbiba
hát igen ha a nicasil repedt akkor azt észreveszitek
kicsit furcsa az arany szinü matrica
ezüst jobban ment volna a polírozáshoz
amugy tök gyárinak látszik
írtam hogy a szimering is új benne :) a blokk nem repedt...
esetleg olyan probléma hogy hajszál repedés van a henger falán? De akkor lepattogna a nicasil nem?
uhh akkor nemtudom.... (viszont tök király lány szájábol olyat hallani h hengerfej meg henger sikolás ) am lehet tényleg az olajzást kéne megnézni, vagy esetleg olyat láttam h a blokközép meg volt repedve és a váltóolaj folyt be a forgattyúsházba. vaagy talán fötengelyszimmering!(?)
már nem látni fehérnek, de a kipuff végén vízcsepp szerű dolog van
a henger és a hengerfej le lett síkoltatva, a tömítés pedig új
fehér a füst vagy kék? mert ha fehéres akk azért eszi a vizet mert hengerfejes
hát akkor a bovdent is megnézem, de az a gyári helyén van :)
a szivacs már régóta nem lett bekenyve
igen ezt mondtam énis multkor. ugyan így volt nekem is.
rossz helyen vezettem el és húzta néha néha meg nem. és össze vissza szarakodott.
a szivatonak a bovdene laza, amikor ráhuzom akkor meg fullad
Szia!Volt hasonló problémám, én túl sok olajat tettem a légszűrőre. Nézzétek meg, nem áll-e az olaj a légszűrőházban, mert ha igen, akkor onnan is szívja a motor és ezért füstöl, valamint nem pörög ki.Amennyiben ez az ok, akkor töröld ki a házat, valamint nyomkodd ki a szivacsot.
Nekem a szivató csinált ilyet. Pontosabban a bowden volt rossz helyen elveszetve, és folyamatosan nyitva volt. Nézzétek meg kikötve, stb. Persze ez is csak egy tipp. :)
aha.
hát a keverék csavar az az alapjárat állíttó csavar mellett van bal oldalt. egy olyan kis csavar.
azon kellene állíttani ha még nem tettétek meg mert az sokat számítt. attól elég rendesen tud fulladni ha nincs jól beállítva.
a tűt már állítgattuk mindenhova, keverék csavar? az hol van?:)
a karbidban a tű hol van jelenleg?
hányadik kis rovátkában?
és be van állítva a keverék csavarral rendesen?
szerintem most hogy új dugó kedült bele sok a benzin neki hiszen a régi kopott szetthez volt beállítva a karbi és az újnak ez nem nagyon tetszik.
szerintem legalábbis. de ha ben van állítva akkor lövésem sincs.
Érdemes lenne úgy kipróbálni, hogy keverékkel, és addig a különolajzást kikötjük ?
ja és csak akkor pörög ki 9 ezerig álló helyben, hogyha lassan húzzuk a gázt, de ha gyorsan rárántjuk, akkor 5-6 ezer
piros ragaccsal... a különolajzón mit kell megnézni?