Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez esetben én kérek elnézést, bár úgy tudtam, h a JC20 az csak a motorra vonatkozik, még 1x bocs
Bár az tetszik hogy az alvázszámnál még le is írtad h ZD"JC22"...
Azért, mert a blokk maradt ugyanaz, kisebb változtatásokkal. Raiden-t csak JC22-es szériába adtak ki.
pedig az:
Alváz: ZDJC2290
Motorkód:
JC20E
Olyan 300 méter power fölött és megtáltosodik.
ez nem jc20
köszönöm a segítséget.
megnyugodtam akkor hogy nincs baj vele.
aha nekem is 6. ban tisztára fulladt meg minden de aztán tök jó lett
köszönöm
Helló. Most bontok egy JC20-as Raident. A hátulja még egyben van. Ha érdekelnek a cuccok, akkor dobj egy mailt.
Ha sokáig csak városba használom, 6.-ba csak tartja a sebességet 90-100-tól, megkergetem egy kicsit és akkor akár 70-150-ig nem is kell 6.-ból visszaváltanom. :) Illetve olyankor nekem is 140 a határ, visszafele 155-el üldöztem egy autót. :)
Jaja, a motor belassul városi ketyegés altt, telemegy a kipu meg a karter olajjal, kicsit meg kell pirítani, akor kinyújtózik
Hello, már szereztem karbit:)
hali emberek.
tegnap unatkoztam így gondoltam kicsit kihuzatom a gépet
van a közelben egy egész jó hosszú út elmentem oda elkezdtem húzni neki és olyan furán ment nem akart rendesen pörögni.
már kezdtem megijedni 140 nél többet nem ment
aztán a végére értem az útnak megfordultam visszafelé szintén húztam neki rendesen de akkor már nem volt probléma 150 ig mentem de lett volna még jobb is csak egyrészt elfogyott az út másrészt meg ha mentem volna vele mégeggyet szerintem ment volna neki még több is. meg a szél is fújt azért
szerintem csak ki kellett égnie a kipufogónak mert mostanában csak városban mászkáltam vele ott meg hát csak tötymörgés megy rég nem volt normálisan menve vele.
szerintetek is ez lehetett? a kipufogónak kellett csak kiégnie?
vagy ez mitől lehetett?
köszönöm
ezek a gyári méretek?
a főfúvóka az asszem M6, az alapjárati M3 vagy M4, a jet fúvókát nemtudom, ha oda viszed mintának megmondják mien kell. a méretek: főfuvi 138, alapjárat 42, jet: 65.
nekem is van eladó, 160ccm polini vasperselyes, hónolni kell plusz új dugó kell bele. Henger ára (plusz hengerfej, csavarok, powernyelvek, power doboz) 10.000. A hónolást 3000-ért szokták csinálni, dugó meg 24 bele a táboriban, már megkérdeztem.
Tény, hogy volt vele munka, de szerintem is szép lett, köszönöm:)
DE legalább egy szép MZ lett helyette :) Képeiden láttam csak, azok alapján mondom.
Hellosztok, szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek NSR re henger e? ha igen, akkor irj léci . SOS
Hondafever....légyszi...kellenénk a fúvóka méretek!(M5 vagyM6?)
Egyébként szép az nsr-ed, régebben én is ilyet akartam, vagyis még a kerek lámpásat, csak nem volt rá meg a keret, így Mz lett belőle:D
Viszont addig, ha mondanál rá egy árat, meg pár képet tennél fel róla, azt nagyon megköszönném.
kösszi honda fever! Már hivlak is:)
köszönöm, majd figyelem akkor holnap az nsr topikot:)
ha érdekel a henger: katt ide