Honda CBR400, vagy VFR 400.. Egyik jobb, mint a másik.
CBR 400-at semmiképpen se! Megette mind a kenyere nagyrészét! Havernak volt, 2× szakadt le a kipufogószelep! Először nagynehezen sikerült hozzá szerezni hengerfejet (egy hajtókarszakadt blokkból!) másodszorra romokban adta el. Több CBR 400 tulajjal is összehaverkodott, volt még 2 szelepszakadt, meg egy hajtókarszakadt.
Aztán vett egy VFR 400-at. Az csak nem indult hidegben (mondjuk ez valószínű karbi) meg nagy melegben, melegen nehezen, ez meg vélhetően kompresszió. Nyilván ebbe túl sok km volt, ezért.
No egy haverja is ilyet vett, múlt pénteken vettük le a hengerfejet, 4 kipuffszelepet elkalapált. Szerencsére ez csak picit görbítette a szelepeket, nem vert szét mást. És ez utóbbi nagyon szépen ment, szép hangja volt, tök jó volt motorikusan. Szerintem is keress 600-asat. És minél megkíméltebbet!
Hááát.. Nekem volt japó belpiacos vasam.
Nem egyszerű feladat a hozzávalók beszerzése sem de amire eljutsz addig, hogy megtud rendelni (mire beazonosítják az alkatrészedet mert ezeknek a belpiacos cuccoknak nem sok manuálja lelhető fel itt nálunk a boltokban..) az sem kis idő. Egy mezei karbi és henger közti gumiharang garnitúra "Bontottban" is kb 1 hónap és nem volt sokkal jobb mit az előző... viszont az új cucc árán majdnem vehettem volna még egy ilyen mocit. A házi tákolásokhoz meg inkább nem is mondok semmit mert már láttam csodákat . A másik a ccm, a 400-as egy bolond méret. Volt 250-es Phazer-em a 600-as bandit a hátamat nézte 180-ig, a 400 kilós be sem próbált .
De az meg forog mint egy sthil fűrész... inkább egy 600-as .
De persze te tudod
Nem hiszem hogy egy 2ütemű japó belpiac után sokkal rosszabb lenne.Én is itt tartok,és szerintem bele lehet nyúlni annál is,meg nsr-nél is rendesen,talán az nsr alkatrésze valamivel olcsóbb.
De várnom ugyanúgy kellett 2 hetet,viszont alkatrész meg mindig volt...más kérdés hogy nem örültem mikor az első foglalat 12e pl,aztán csak egy műanyag darabka.
A lényeg hogy én továbbra is elviselem majd hogy kis karbantartást azért igényel,ha 400 lesz.
400-asban akkor gondolkodj ha nagyon sok pénzed és szabadidőd van és nem számít ha hetekig nem tudsz motorozni :) belpiacos mind és ha valami elromlik kurva nehéz hozzá alkatrészt szerezni és nem olcsó és emiatt majdnem mind sufnikókány áldozata lett, amelyik nem azért szép pénzt kérnek és ott is ott van a szopásfaktor még mindig
nah fiuk muszaj lessz nemsokára elbucsúzni az NSR forumtól..:(:( sajnálom akis kecskét de naygobbra van szükségem kicsi lett a vas ez van de mindenféleképpen hondás maradok de ha segítenétek egy kicsit mit vegyek szerintetek VFR400-t vayg CBR400 at? véleményeket szivesen hallom
én nekem az az álláspontom, hogy amíg fiatal az ember addig olyan motort kell venni, amit úgyis mindig tolni kell. Így könnyedén elkerülhető az életveszélyes száguldozás
ha tudod magad tűrtőztetni akkor bármilyen motort vehetsz, ellentéte: egy 50essel is lehet életveszélyesen közlekedni.
38 évesen már van annyi felelősség tudatod hogy nem fogsz egyből röpködni vele.
nyugodtan kezdheted NSR el,jó kis gépek.a kor az annyira nem számít... van aki 22 évesen egy 1000es kawáwal kezdett.
csak nem kell száguldozni,és a jogsi kell.Sokat kell viszont járkálni vele,hogy a rutin meglegyen.sok sikert pajtás
Végre ma megérkeztek a carbon membrán lapjaim(04 es vastagságú pollini). Gyorsan be is szereltem. De sajnos és semillyen teljesítménybeli különbséget nem vettem észre. Úgyan úgy 130 km/h ra gyorsul fel egy adott szakaszon ahol előtte is. Ugyan úgy 155 km/h a végsebessége mint egy egészséges fojtatlan NSR nek és úgyan úgy 4 literes a fogyasztása. Alacsony fordulaton sem veszek észre semmilyen különbséget. Tehát nekem nem nagyon érte meg, mert 10000 ft-ba fájt postaköltséggel eggyüt.
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat. :)
Szeged környékén laknak kollegák?:D
Üdv minden NSR esnek!
szeva, 38 évesen nyugodtan vehetsz szerintem akár nagyobb motort is, ilyen 50 lóig simán, úgysem fogod húzni neki
amúgy meg arra kell figyelni, mint minden másnál, hogy ne legyen szétbarmolva. 20 ezrenként blokkfelújítás. Érdemes fojtatlant venni, fojtottat hamar megunnád a 120-as végsebességgel. (bár a fojtatlant is kinövöd 1-2 év alatt)
Köszönök minden infót.Hát egy kicsit elbizonytalanodtam.Pedig tuti a gép.Most elgondolkodom.Még egyszer köszi mindent.
Lehet egy pár hónapig robogóznom kellene.
Űdv mindenkinek!
de ha külföldről van hozva a motor akkor nem nagyon tud megbaszni mert ha megnézi a rendszerbe akkor is 50 es ként dobja ki mert a külföldi adatokhoz nincs hozzá férése a rendőröknek tudtommal de én jogsival járok ugy h ilyen gondjaim nincsenek
Honda CBR400, vagy VFR 400.. Egyik jobb, mint a másik.
CBR 400-at semmiképpen se! Megette mind a kenyere nagyrészét! Havernak volt, 2× szakadt le a kipufogószelep! Először nagynehezen sikerült hozzá szerezni hengerfejet (egy hajtókarszakadt blokkból!) másodszorra romokban adta el. Több CBR 400 tulajjal is összehaverkodott, volt még 2 szelepszakadt, meg egy hajtókarszakadt.
Aztán vett egy VFR 400-at. Az csak nem indult hidegben (mondjuk ez valószínű karbi) meg nagy melegben, melegen nehezen, ez meg vélhetően kompresszió. Nyilván ebbe túl sok km volt, ezért.
No egy haverja is ilyet vett, múlt pénteken vettük le a hengerfejet, 4 kipuffszelepet elkalapált. Szerencsére ez csak picit görbítette a szelepeket, nem vert szét mást. És ez utóbbi nagyon szépen ment, szép hangja volt, tök jó volt motorikusan. Szerintem is keress 600-asat. És minél megkíméltebbet!