mzclubhungary.com-on sub-ee feltöltötte a készítését,nekem is ő csinálta,egyébként nagyon ügyes kezű srác itt van a készítés,felrakás,meg én leveleztem vele,abban is van hasznos info.
ja lehet regisztrált tagnak kell lenni hogy hozzáférj,a lényeg hogy egy y elágazású benzincső kell,aminek egyik végébe megy a szenzor,valahova a környékre megy a kp-i egység,és nyilván a ledsor a műszerfalhoz,vagy ahol látni akarod,persze egy műanyag dobozba belerakva,hogy esőálló legyen.a riasztómat is így csinálta,a nyákot beleraktam egy dobozba,azt körbetekertem bandázsszalaggal és ment az ülés mögé a hátsó kapaszkodó alatti részre.
Ha újabb NSR-ed van, akkor a jobboldalidomon van egy csavarral felrakott rész azt leszeded és ott van. Amúgy meg nem vagy köteles szétrobbantani az útszélén a gépet. Nézze meg a vázszámot, ott van a kormánynál.
mond meg a rendőrnek hogy te nem értesz hozzá, nem tudod hol van
ha nagyon érdekli akkor fekügyön alá a motornak és keresse meg
nekem a 20-asonn jobb oldalonn van a dekni alsó részén
a motorszám hol található? nem akarom lebontani a burkolatot csak kíváncsiságból, mert igazoltatásnál kérdezték és mondták h jó lenne tudni hol van...válaszokat előre is köszi
Ide is felrakom,nekem már nincs nsr-em hozzá :
Van egy eladó benzinszintmérőm,használva sosem volt.
Beépítésében tudok segíteni.
Ára 4000 ft.(csak a szenzort 5000ért vettem bele)
ojan már nekem is volt hogy döglött aksival nem tudodd kinyitni a power
de nekem nem búgott hanem inkább gyorsan kattogott
meg kell próbálni ugy hogy felrakni töltőre az aksit de nem kell kivenni
valaki esetleg tudna segíteni hogy nincs szikra a motoromon,ezt okozhatja feszültség szabályozó?-már minden más elektronikát(gyújtáshoz kapcsolódót kicseréltem/átnéztem.elöre is köszi
nekem akkor csinált ilyet amikor már alig volt töltés az akksimba, meg akkor is amikor haldoklott a power elektronika, de a tiednél egyáltalán nem biztos h ez a baj, nem akarlak ijesztgetni.
köszi a válaszodat
de nem olajos söt nincs is rajt a tank mert már szétszedtem annyira hogy hozá férjek a pover motorhoz és megtisztitotam már kontakt sprével
meg ha hejzetjelzöt vagy tompitotat rárakom akor abahagyja a búgást ojasmi mintha túláramot kapna
valaki néze meg légyszi hogy az ö motorja nem e csinál ijet
hát ha alabol ijen akór csakkis aba lehet a hibba, hogy olyajos a benzintartáj csőve és ráfojik póver mottora és az ellkeni. Akór haggylya csak aba malyd ha már megtísztittótad.
helló mindenki
valakis segitsen
amikor ráadom a gyujtást a mocira ugy hogy nem kapcsolok se hejzet lejzöt se tompitotat akor valamiért fojamatosan búg a power motor de ha igy picit moczitok rajta kézzel akor abahagyja vagy akoris aba hagyja ha ráadom például a tompitotat
ez miért van?
vagy alabol ijen minenkinek
amugy egy macskalámpás nsr-röl van szó
Kösz , a szerelő csak most kezdett neki, holnap kiderül, hogy tényleg megérte-e az árát, beállítja a karbikat, meg átnézi teljesen, ma már lebontotta az idomokat, stb, holnap mindenre fény derül...
itt van a készítés,felrakás,meg én leveleztem vele,abban is van hasznos info.
ja lehet regisztrált tagnak kell lenni hogy hozzáférj,a lényeg hogy egy y elágazású benzincső kell,aminek egyik végébe megy a szenzor,valahova a környékre megy a kp-i egység,és nyilván a ledsor a műszerfalhoz,vagy ahol látni akarod,persze egy műanyag dobozba belerakva,hogy esőálló legyen.a riasztómat is így csinálta,a nyákot beleraktam egy dobozba,azt körbetekertem bandázsszalaggal és ment az ülés mögé a hátsó kapaszkodó alatti részre.
A kereklámpás NSr-en manuális a szivató?
ha nagyon érdekli akkor fekügyön alá a motornak és keresse meg
nekem a 20-asonn jobb oldalonn van a dekni alsó részén
Van egy eladó benzinszintmérőm,használva sosem volt.
Beépítésében tudok segíteni.
Ára 4000 ft.(csak a szenzort 5000ért vettem bele)
de nekem nem búgott hanem inkább gyorsan kattogott
meg kell próbálni ugy hogy felrakni töltőre az aksit de nem kell kivenni
az a nagy kérdés hogy a feszszab meg szakítja e a gyújtás áramkört ha pl lehúzom a csatot róla?
Vmi baj van tuti.
de nem olajos söt nincs is rajt a tank mert már szétszedtem annyira hogy hozá férjek a pover motorhoz és megtisztitotam már kontakt sprével
meg ha hejzetjelzöt vagy tompitotat rárakom akor abahagyja a búgást ojasmi mintha túláramot kapna
valaki néze meg légyszi hogy az ö motorja nem e csinál ijet
valakis segitsen
amikor ráadom a gyujtást a mocira ugy hogy nem kapcsolok se hejzet lejzöt se tompitotat akor valamiért fojamatosan búg a power motor de ha igy picit moczitok rajta kézzel akor abahagyja vagy akoris aba hagyja ha ráadom például a tompitotat
ez miért van?
vagy alabol ijen minenkinek
amugy egy macskalámpás nsr-röl van szó
Kellene nekem jc20-asba öninditó.
Aki tud légyszives irjon köszönöm!