Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fingom nics de inkább vegyél használtat ha találsz mer az tuti hogy jó bele meg talánn még olcsóbb
ez vajon eneseré? mer olyan csak nem irják sehun
az apróságokat én is szoktam csinálni forrasztópákával
na nem egy csúcs minőség de legalább ahol eltörik ott nem lötyög hanem valamennyire egybe marad de nem ojan erős mint a gyári
na hát ez az. nem olyan egyszerűű az.
ha ilyen egyszerű lenne akkor nem lenne müanyaghegesztő meg müanyagosok akik jó pénzért megcsinálnak ilyen apróságokat.
dehogy nehéz csinálni ugyan ojant tök egyszerü csinálni
a gyári idomot bevonod üvegszállal vagy gipszel vagy betonnal tökmindegy az lessz a negatív forma és abba már bele lehet rakni az üvegszálat és már kész is az idom
bár a felfogató füleket azt már nehezebb lehet megcsinálni
én is alul felül golyóssal találkoztam jc22-ben.
jaa. hogy már üvegszálról van szóó. azt nem olvastam.

az sem egyszerű dolog mert ahoz meg minta kell, amit elég nehéz szerezni, csinálni meg méginkább.
halod mi csak hülyülünk ám.
nem lehet gittből idomot csinálni.
a gitt azért van hogy apróbb repedéseket horpadásokat stb betapasszunk vele. aztán lecsiszolod és lehet festeni.
de mire egy idomot abból megcsinálnál már a nyugdíjas kort megérted, ami elég magas nálunk.
szóval nem igazán lehet belőle idomot csinálni, főleg azért sem mert nagyon törékeny, egy kis hajlításra eltörne darabokra.
de még nem használtad soha?
honnan vetted?
szerintem nem lenne drágább itthon csinálni idomot mint venni egy másikat meg még egyedi is lenne
valaki szerváljon nekem hátsó lámpaburát pls 22eshez
hello sziasztok!
valaki szedte már szét macskalámpás nsr-nek a kormánycsapágyát?
nektek is felül golyós csapágy van?
azért kérdezem,mert most jött meg a hondából a kormány csapágy,és ez valahogy mind a 2 tűgörgős csapágy :)
még mindig?

akkor folytatom.

tegnap kitaláltam.
a gyurma a legjobb.
akár mit csinálhatsz belőle.
elnyeli az ütést, ha megunod csak átgyúrod más formára és nagyon olcsó.
pasz megnem tudom mondani,egy dobozban van de természetsen lehet, csak lehet nem birná,ha borulna a motor,ami soha ne történjen meg meg ismerős a hajókat üvegszálas technologiával csinálta,és azt nehéz széttörni maszekba lehet,gyártásra már nem ajánlom
köszi szépen ez rendes tőled de elméletileg nemlehet baja mert rálett probálva egy másik hondára jeladoval együtt és gond nélkül ment(álitólag) de azért majd megmérem köszi
ALKATRÉSZ ELADÓÓÓÓ ! 2 KÖRLÁMPÁS...
csak telefonon: 06 70 318 52 37

(1016. oldal, első meghirdetés)
holnapra megmérem neked az ellenállás értékeit az alaplapnak, azzal ki lehet zárni az alaplap hibát.
köszönöm a hozzászolásodat de sajnos nálam nemhiszem hogy ijen probléma lenne mert nemhogy tank de légszürö karburátor és az egész hütörendszer levan szerelve de azért köszi mégegyszer
nekem is volt ilyen "megmagyarázhatatlan nem működés"... aztán addig piszkáltam...míg ki nem derült, hogy középen a tank alá "begyűrt" kábelkötegben volt valahol érintkezési hiba ...
helló mindenkinek
nemtudjátok miért nincs szikrája az NSR emnek?gyujtotrafo uj de nemis kap áramot CDI is kilett cserélve jeladó müködik gyujtásalaplap termel kb 4,5-5-6 V ACban ,a tekercs és a jelado +a eljut a CDI hez
NAGYON MEGKÖSZÖNNÉK MINDEN VÁLASZT MERT FOGALMAM SINCS MILEHET A BAJA....
mijen üvegszálas kitted van?
azzal lehet csinálni maszekba idomokat?
kepesmotor? itt van 1 pár
Neten (hasznaltauto.hu motor részleg, motor.hu) keresgettem macskalámpás NSR-eket, de azok 300 környékén/felett voltak. Hol érdemes nézegetni?
nem tankot kell építeni, te, hanem motort
na látod,és még nemis sérül a motor am ha megvan a forma,ak 1-2 m vastag acél ráccsal meglehet erősíteni,csinálsz egy kis vázszerkezet formátrá,és arra rá az üvegszál,és az nem törik el és könnyű általában