Mivel az alkohol kevésbé robbanékony mint a benzin, ezért érdemes kompressziót is növelni, hogy ki tudd használni a magasabb oktánszámot... Elég sok e85-el foglalkozó MAGYAR oldal van a neten. Sok okosságot megtudhatsz
Ha TÉNYLEG magasabb, az oktánszám, akkor az lassabban ég, ahhoz több előgyula kell.
Viszont, ha többet forgatsz(pár ezerrel) mint eddig, akkor meg rövidebb, szóval próbálgatni kell, mondjuk két tizedenként.
Nem ártana egy nőfokmérő, mert a túl nagy előgyulától először melegszik, mégnagyobbtól megdetonálni fog, ha ngyobbat adsz neki, figelj a hangjára, ha fordulaton beperceg-csörög-kalapál, ha eldurvul a hahngja, akkor már detonál.
a bal oldali az a keverék álító csavar gyárilag a beálitása 2 és fél fordulat kifelé de nekem annál kevesebb
a jobb oldali csavar az alapjárat álító ha bejjeb csavarod akkor magasabb lessz az alapjárat
szia, nekem lenne egy kérdésem ha nem gond. A robogómat (50-es 2t) átalakítottuk e85-ös üzemanyagra, vagyis egyelőre csak a karburátor lett átfúvókázva. A gyertyakép szép őzbarna. Az lenne a kérdésem hogy a gyújtáson is kellene-e állítani a magasabb oktánszám miatt? Ha igen akkor hogyan szokták csinálni? Egyébként már most is jobban megy egy kicsit mint benzinnel.
kössz, akkor most már nem halok meg hülyén
de amúgy emzoli te milyen szakmákat/ iskolákat végeztél hogy ennyire vágsz mindent? énis gépészetet meg elektronikát/elektrotechnikát tanulok de a te szintedet soha nem fogom utolérni
Mire kell figyelni a power motor vásárlásakor?találtam eggyet 4500ft-ér.Csak azért kérdem mert még nem lehet elindítani a motorom és nem akarok szart venni.:)
Hali vki segítsen!A poverszelepnek a 2db bowdenje az hova csatlakozik bele.Mi húzkodja a bowdeneket?A Gázbowdennel kéne összekötni vagy hogy van ez?HELP
Szia!
Ha szétszeded a gépet és nem egyben adod el akor érdekelne az első kerék!
Ha jol látom neked sincs első sárvédöd vagy nem raktad fel esetleg,ha mégsem szeded szét és tudsz valakinek ilyen kereket megköszöném,ha szolnál!
Bocsi,ha tulzotan rámenösen érdeklödöm,de most panganak az alkatrészek!
Üdv:Misi
Sziasztok!
Már egy pár hónapja olvasgatom a fórúmot meg még egy pár oldalt az nsr-ről,erdeklődnék netán nincs e véletlenül elfekvőben valakinek első kerék 3-m külős ill.sárvédöje .
Fizikád hanyas/hanyas volt? Tanulmányozd a Zinternetet,azon belül is a generátorok működését. Továbbá áramjárta tekercsek, indukció, egyenirányító, elem, akkumulátor. Gugli a barátod. uff
A hivatalos neve: váltakozóáramú, állandómágneses generátor.
Eleve, úgy működik, hogy a tekercsek vasait VÁLTAKOZÓ IRÁNYBAN gerjesztik a mágnesek.
Az EGYENÁRAMÚ cucc neve nem generátor, hanem DINAMÓ.
(a kerékpárok világítását szolgáltató eszköz neve teljesen tévesen dinamó, az egy váltakozó áramot előállító esuköz, egy generátor)
Az INVERTER megint egy más eszköz, aaz EGYENÁRAMBÓL csinál váltót.
A motorok generátorának fesszebályzójában(vagy benne vagy külön) van egy egyenirányító cucc.
biztos hogy váltó áramot termel? én eddig teljesen abban a hitben éltem hogy a motoron a teljes villamos rendszer egyenáramú.
dehát ezt nem vágom, akkor inverter is van benne? mert ugye az akksi az csak egyenáramot vesz fel és azt is ad le elvileg a fogyasztóknak........
Elakadtam úgy vettem a mocit hogy szét volt szedve.
Most ott tartok hogy a powert raknám a helyére de nem tudom hova meg a 2db bowden.
Lefényképeztem ezt a müanyagot,elvileg ebbe megy bele?
Ebben találkozik a gázbowden és a külön olajzás bowdenje.Nah most a powernek a 2 db bowdenje hova megy?
Ha TÉNYLEG magasabb, az oktánszám, akkor az lassabban ég, ahhoz több előgyula kell.
Viszont, ha többet forgatsz(pár ezerrel) mint eddig, akkor meg rövidebb, szóval próbálgatni kell, mondjuk két tizedenként.
Nem ártana egy nőfokmérő, mert a túl nagy előgyulától először melegszik, mégnagyobbtól megdetonálni fog, ha ngyobbat adsz neki, figelj a hangjára, ha fordulaton beperceg-csörög-kalapál, ha eldurvul a hahngja, akkor már detonál.
a jobb oldali csavar az alapjárat álító ha bejjeb csavarod akkor magasabb lessz az alapjárat
Van olyan első kerekem, amit keresel írj s megbneszéljük a dolgokat
Elolvastam pár könyvet, igyekszem tájékozódni, hallgatok az okosabb, tanultabb, gyakorlottabb emberekre. kb ennyi.
de amúgy emzoli te milyen szakmákat/ iskolákat végeztél hogy ennyire vágsz mindent? énis gépészetet meg elektronikát/elektrotechnikát tanulok de a te szintedet soha nem fogom utolérni
egy kis szervómotor,ez nyitogatja a szelepet.
Ha szétszeded a gépet és nem egyben adod el akor érdekelne az első kerék!
Ha jol látom neked sincs első sárvédöd vagy nem raktad fel esetleg,ha mégsem szeded szét és tudsz valakinek ilyen kereket megköszöném,ha szolnál!
Bocsi,ha tulzotan rámenösen érdeklödöm,de most panganak az alkatrészek!
Üdv:Misi
Már egy pár hónapja olvasgatom a fórúmot meg még egy pár oldalt az nsr-ről,erdeklődnék netán nincs e véletlenül elfekvőben valakinek első kerék 3-m külős ill.sárvédöje .
A hivatalos neve: váltakozóáramú, állandómágneses generátor.
Eleve, úgy működik, hogy a tekercsek vasait VÁLTAKOZÓ IRÁNYBAN gerjesztik a mágnesek.
Az EGYENÁRAMÚ cucc neve nem generátor, hanem DINAMÓ.
(a kerékpárok világítását szolgáltató eszköz neve teljesen tévesen dinamó, az egy váltakozó áramot előállító esuköz, egy generátor)
Az INVERTER megint egy más eszköz, aaz EGYENÁRAMBÓL csinál váltót.
A motorok generátorának fesszebályzójában(vagy benne vagy külön) van egy egyenirányító cucc.
Valaki lécii segítsen :D
dehát ezt nem vágom, akkor inverter is van benne? mert ugye az akksi az csak egyenáramot vesz fel és azt is ad le elvileg a fogyasztóknak........
Most ott tartok hogy a powert raknám a helyére de nem tudom hova meg a 2db bowden.
Lefényképeztem ezt a müanyagot,elvileg ebbe megy bele?
Ebben találkozik a gázbowden és a külön olajzás bowdenje.Nah most a powernek a 2 db bowdenje hova megy?
de azért ehez már tudás kell.
de nekem is hogy ilyen gyorsan kitaláltam valami marhaságot rá.