Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak engem irritál ez a macskalámpás, cicalámpás meg macskaszemes elnevezés?
de én lecserélem a légbeömlőt az f ére.
aha tőle vettem.
még tegnap megis vettem tőle.
fel lehet rakni azt az idomot a tiédre ami az enyémen van de akkor hüjén néz ki ha meghagyod a lámpádat mer a 2 kör lámpás eleje szélesebb mint a tiedének
de kitöl vetted az idomot? attol aki itt hirdette a kék motort ácsonn?
jaa. akkor jó.
így már vágom.

akkor tehát az eredetiből kiindulva jók az r idomjai az enyémre!
van NSR 125 R,és NSR 125 F ez a JC20-as váz
NSR 125 R,és NSR 125 F RAIDEN ő már az ujkasznis változat azaz JC22
ami neked van az honda nsr 125 f jc 20 (nincsen neki hasidom meg elöl kocka lámpa van rajt)
ami nekem van az honda nsr 125 r jc 20 (van hasidomja meg 2 kör lámpa elöl)
az F es változat az csak annyiban különbözik,hogy nincs rajta idom azaz a JC20 as F-re 20as idomokat feltudsz dubni,ugyan igy van JC22-nél.... idomok,és tartó konzolok kellenek,és full idomos a motor
ja mostmár megvan.
keverem őket.
és akkor az F változat az mi?
azis jc20?
a JC20 az a 2körlámpás azaz a régebbi ,a JC22 az új kasznis MACSKASZEMES NSR mielött bárki összetévesztené
ugyan az ami neked is van.
tudod. R változat.
akkor tudom is én melyik az akkor nem 22 es hanem 20 as vagy tudom is én.
a 2 körlámpás!
na nemtom melyik melyik.
micsoda?
a 22-es (macskalámpás) idomokat vettél a 20-as odra?
kitöl vetted fórumos tag?
A kezdeti riadalmam ellenére úgy néz ki, hogy "csak" karburálás gondjai vannak az NSR-nek.
a jc 22 vagy micsoda ugyan az.
tegnap próbáltam, mivel megvettem.
nekem csak a 2 oldalsó idom meg a tankon a felnyíló idom és az a kis izé kellett.
Helló mindenki!Nsr 50 hez blokk kivételével mindenem van eladó!Köszi
ez nem ojan egyszerü hogy az r-es idomot felrakod az f-esre mer tejjesen máshogy illeszkednekha nemérted miröl magyarázok akkor majd holnap még bővebben elmondom de az a lényeg hogy nem ugyan ojan a 2 tipus idomja
mikor mehetek körülnézni és vásárolni?
és pontosan hova?
Szívató nélkül most is tökéletesen megy.
Mondom, péntekig semmi baja sem volt a gépnek, szombaton mikor indítottam akkor marha lassan pörgött fel majd felmentm 6000-re, de aztán eltudtam vele menni. Keveselni se keveselt eddig, valamelyik nap nyomtunk haverommal egy 150 km-es túrát és úgy ment, mint eddig bármikor. A pénteki és a szombati motorozás közt egy esés volt egy trabantos miatt.
akár falsolhat is, é akárszimeringes is lehet.
Meg ami számomra érdekes, hogy csak szívatóval csinálja.
lényeg aaz hogy a motor kevesel, és ez nem fogja szeretni
Köszi a tippeket, ezeket majd először átnézem, de jelenleg a xar is belémfagy olyan hideg lett 1 óra alatt. Jó lenne ha csak ennyi baja lenne.
Eldugult a
-karbi
-benzincsap
-tsapkaszellőző

or elállítódott az ufószint(bár ez magától nem szokott)
Kiváncsi vagyok én is,hogy mi lehet a probléma mert nekem is igy szorakozott,mihelyt terhelést kapot fulladozott
De aztán nem volt vele gond.
Hátha van valaki aki tudja a megoldást