ülés alatt fejböl nemtudom mi van azon a matricánn de szerintem a tiéd se japán
nézd meg az adattábláját
de ha japán lenne akkor mér van raja dellorto kerbi meg grimeca féknyereg
győrbe járok iskolába tőlünk 30km
hohó akkor az enyém télleg japán.
mostmár ezt is tudom.
bár lehet hogy a " made in japan " felirat is erről árulkodott.
de így már 2 dolog is bizonyítja.
Nincs kedvem lefotózni a koromkupacot ami kijött belőle Vitázni végképp... Tégy belátásod szerint. Égesd szét nyugodtan a gyári dobodat, aztán lehet pislogni... Jah bocsi, az enyém szétszedhető mert sportrendszer... Hát ez van... (Ha belegondolsz Simsonnál sem viccből a rezót égetik)
ha már így mindenki belelendült a témába nincsenek valakinek fúvókái nsr-hez? vagy vett már vki? sportkipuff miatt kéne nagyobb meg esetleg használt már vki sportlégszűrőt? elméletileg egy 10%-al nagyobb fúvóka kellene de arra még nem jöttem rá h mindből vagy elég csak a főfúvókát?
Azért, mert az adott országba elvileg csak olyan NSR-t vittek/gyártottak. Semmi különbség, csak egyik-másik tökig tele van fojtásokkal. Asszem tegnap valaki belinkelt egy oldalt, ott eléggé jól szemléltetik, mennyire le vannak fojtva egyes NSR-ek.
nézd meg az adattábláját
de ha japán lenne akkor mér van raja dellorto kerbi meg grimeca féknyereg
győrbe járok iskolába tőlünk 30km
Rezót égetem akkor ha égetem.
Nem tud valaki magyar oldalt ahol lehet nsr-re kapni komplett rendszert?
közületek volt valaki?
az enyémnek az adattábláján " made in italy " felirat van
mostmár ezt is tudom.
bár lehet hogy a " made in japan " felirat is erről árulkodott.
de így már 2 dolog is bizonyítja.
Bocs elírtam :D
Ilyen gyártmányú nsr ek vannak :D
Az égés terméknek szerintem a rezónál még nagy a hőmérséklete és nem tud lerakódni.
de azt még mindíg nemtudom hogy minek ennyiféle motor?
mér mongyák rá hogy francia meg svájci?