Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja
szisztok

Kérdés:
kiéget a fehér búrás indexemben az izzó, gyárilag narancs izzó volt benne, kicseréltem de csak fehér izzó volt itthon, ha nem narancs szinű akkor azért bünti jár ugye?
Rossz a kalkulátorod 45000.-!
köszi .
Helló Campos!
Barátomat Májusban teljesen ebben a helzteben büntették meg 125-ös motorjával 50 helyett 85-el haladt, és 45 000HUF-os bírságot kapott, és 2 hónapig eltiltottá ka motorzástól!
Fellebbezet, és megfelezték az összeget, viszont az eltiltás megmaradt számára!
Ennyit tudok a dologról!
Remélem tudtam segíteni!
Értem, ha rendszámozás lesz akkor a motorszám nemfog kelleni hozzá?
ezzel nem vagy egyedül. Csomó 50-esnek gyárilag nincs motorszáma.
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy mi a teendő, akkor ha az f12-őmbe alapból nincs beütve motorszám. A helyén nincs semmi. Ezért piszkálhat a rendőrbácsi?
még nem kell sűrűbben vizsgáztatni, de visszakaptuk az éves cimkéket is...tehát szerintem tervezet. de ez csak magánvélemény...
üdv.
valaki megtudná mondani mi pénzt ér egy furgonos gyorshajtás 50-s táblánál 85-el.
kalkulátor szerint 60ezer.
esetleg lehet fellebbezni, egy kis könnyítésért ,ha a táblától 20 m-re mértek be nem lakott övezetben?
köszi
nem tudom hogy vannak ezek a műszakik mert nem vittem már gépet vagy 10 éve
de akkoriban úgy ment hogy volt egy diagnosztika (párezer ft) nevű cselekmény
itt átnéztek mindent mint a műszakinál és adtak egy lapot amin voltak a hibák
ha meg nem volt hiba akkor nem diagnosztika lett hanem műszaki
aztán a hibákat javítva visszament az ember és csak azt a pár dolgot nézték meg rajta
ez olyan ésszerű volt és nem igazán lehúzós
mostanában ilyen nincs?
ja, megint a szokásos: jaaaaj de kis ostoba primitívek vagytok kedves nép, hát mi NEM vonjuk ki a forgalomból ha nem sikerül. (csak nem lesz vizsgája )
Tökjó...tehát nem a forgalomból kivonás miatt nem autózhatok/motorozhatok vele ( és csak egy új műszakival állhat újra forgalomba ) hanem a műszaki megvonása miatt nem (ami szintén egy új műszaki vizsgával orvosolható)

Gyakorlatilag ugyanarról beszélünk, még ha más is a megnevezés.
nem vonják ki a forgalomból, csak nem lesz érvényes műszakija, tehát nem vehet részt a forgalomban
Megvan, csak félre lett értve elég sok embernél...

2010. január elsejével gyökeres változás történt a hatósági megvizsgálások terén.
A vonatkozó jogszabályok értelmében –az egyablakos rendszer bevezetésének megkezdésével- a műszaki vizsgába integrálódott a környezetvédelmi felülvizsgálat.

Ez azt jelenti, hogy a műszaki vizsga változatlan időközönként továbbra is megmarad, de ezzel egy időben lehet a környezetvédelmi vizsgálatot elvégezni. A változás, hogy a „zöldkártya” lejáratát nem kell figyelembe venni, csak a műszaki vizsga érvényessége a mérvadó.

Más szóval a környezetvédelmi igazoló lapot („zöldkártyát”) kivehetjük a forgalmi engedély tartójából és eltehetjük emlékbe. Nincs rá szükség többé, az EU országok szabályozásához hasonlóan csak egy fajta érvényesség létezik, a műszaki vizsgáé, amit a forgalmi engedély tűntet fel.

A gyakorlatban mi a teendő?
- Figyeljük a műszaki vizsga érvényességét (erről az ügyfeleink értesítést kapnak levélben, vagy e-mail segítségével!);
- az időpontot megelőzően bejelentkezni a Magyar Autóklub bármelyik műszaki állomásán, ahol egyszerre elvégzik a vizsgálatokat és érvényesítik a forgalmi engedélyt.

Nagy vihart gerjesztett az új szabályozás értelmezése, többen felvetették, hogy azok a járművek, amelyek nem felelnek meg a műszaki vizsgán, azokat ott helyben kivonják a forgalomból! Ez téves információ, mert a kivonásról csak az okmányiroda intézkedhet. A hibás jármű műszaki vizsgája során csak a forgalmi engedély érvényessége szűnik meg. A hiba kijavítása után egy újabb műszaki vizsgával érvényesíthetik a forgalmi engedélyt.
2 év
Nem-nem,két év az is.
Hát ezzel még nem vagyok képben teljesen. De mintha az rémlene, hogy 10 évnél öregebb autóknál kell évente menni.....fiatalabbaknál nem.
Teljesen figyelmen kívül van hagyva, hogy rendőrök vagyunk, ha erre gondolsz. Sőtt még jobban átnézik. az én érdekem is, hiszen nem lenne jó balesetveszélyes járművel közlekedni napi 12 órában. De persze, most a 2 éves FJR-en nem igazán van hiba. A gumik lekoptak elől 10.000 km alatt, a hátsók még jók.
Már nekünk is évente kell majd vinni a gépet elvileg nem?
Áprilisban kiderül, én akkor viszem a GSXR-t...
Gondolom nem akadékoskodnak a műszakin.
ok.akkor legyen monnyuk a 2/a váctól -gödig
Nem mehetnék most is, de hideg van és hó Viszont márciusban már fel kell rakni az új gumikat a szezonra és vinni kell műszakiztatni a motorokat, mert lejár. Mivel kék lámpás, így minden évben műszakiztatni kell. Visszük az NKH-hoz.