Csak éppen az objektív felelőtlenség egy alkotmányellenes rendelkezés, ugyanis méltánytalanul átruházza a bizonyítási eljárást a tulajdonos nyakába. Az alkotmány kimondja: mindenki ártatlannak tekinthető mindaddig, amíg a HATÓSÁG AZ ELLENKEZŐJÉT RÁ NEM BIZONYÍTJA. Tehát ha ha hatóság veszi a fáradtságot hogy fényképez, hogy videóz, hogy sebességet mér, akkor arra is vegye a fáradságot, hogy a "fülöncsípett" delikvenst azonnal állítsa is meg, hitelt érdemlően azt kapja el, aki a vétséget elkövette! Ugyanis nem a jármű és nem a tulajdonosa vétkezett, hanem az aki éppen vezette! Hja, az más kérdés, hogy a rendőrségnek ez marhára kényelmes megoldás, egy főt kitesz egy lesipuskás autóba és jóccakát. Nem kell még négy rendőrnek kint állni az esőben vagy a tűző napon megállítani az illetőt, ezeket a létszámokat át lehet csoportosítani más területekre addig. Ne is várjuk hogy a rendőrök ez ellen tiltakozni fognak, mert ez nekik marha kényelmes megoldás. Tehát tökmindegy hogy ki, csak valaki csengessen, és mindenki nyugodtan hátradől a székében. Kicsit olyan ez mint az áruházi szarka esete aki lop és az őr az első felé menő vásárlót kapja el és fizetteti ki vele a terméket. Darab-darab, lényeg megvan, zsé pedig beszedve. Én hányok ettől a nyilvánvaló pénzbeszedéstől. Ha eddig kibújtak a disznók a bírság alól, akkor egyszerűbb mindenkit baszogatni mint a kiskapukat bezárni.
Frsz. nélkül közlekedsz, nem megfelelő kategóriájú vezetői engedélyel, nem megfelelő biztosítással. Legallyazol egy mercit megsérülsz, kibukik a dolog, fizetsz mint állat.....vezetéstől eltiltanak + pénzbüntetés. Járhatóbb út a rendszámos motor és lerakott vezetői engedély, hosszú távon olcsóbb és az idegeskedés jóval kisebb....
pedig nem jó dolog, mert az AETR is közig bírságos amiből jön vissza pénz a rendőrségnek, (bár én még nem láttam belőlle egy fillért sem) ezért egyre több ember vizsgázik le és lesz AETR ellenőrzés dögivel. Van hozzá laptop, szkenner, és egy nagyon jó szoftver is ami azonnal kidobja a hibát a beszkennelt korongból vagy letöltött kártyáról és letöltött tachográfról.
Ok.ha ez igy van akkor valóban jogos,hogy nem vagy hajlandó kifizetni a bírságot,(és amúgy is,ugyanis nekem azt mondják ugorjak a kútba nem ugrok hanem a álltalad említett megoldást vállasztom nemtetszik és kilépek)nem is téma tovább.
Bár szerintem egy vagy a százból,lehet sok a sofőr de azért ne feledjük a jól bevált árura odafigyelő megbízható,igenis kevés,és mint olyan ismeri a felelőséget ami evvel jár,és nem hajlandó 80-ezerért csinálni,jó lehet szar a hejzet és mennek már annyiért is,de én biztos nem mennék.
Inkább segédmunkás lennék egy építkezésen,és a legnagyobb gondom az lenne hogy kiszakad e a sitteszsák vagy sem
Az objektív felelősség alá nem minden szabálysértés tartozik, hanem csak pár db. amit kiemeletek és csak abból is az ami rögzítve van az előírt fényképezőgéppel vagy videókamerával. Ilyenek pl: behajtani tilos, kötelező haladási irány, tilos jelzésen áthaladás, akkor a sebbességtúllépések, vasúti átjáróban...pár dolog....stb.
Ilyen esetekben lehet szagmintát venni és a kiértékelése nem 2 Ft, hanem valami 200.000 tehát még ezt is ráverik.....ha valaki szeret fizetni, előtte a lehetőseg
Akkor ezt jó helyen csinálta az após, mert felénk nem úszta volna meg. Simán utána megyek és bilincsben hozom ki, mint erre volt példa kb. 2-3 hónapja, szintén ittas nem áll meg csak a ház előtt és szalad befelé én meg utánna, valahogy elesett a lépcsőn és meglett. Ez nem úgy működik mint az oviban a fogócska során, hogy "ház" itt nem ér megfogni. Vannak a magánlakásba belépésnek szabályai a bcs. elkövetésével gyanúsítható az egyik abba pont belefér a rendőr elől menekülő autós, főlleg az aki a kocsma elől indul el és "ismeretlen" bejelentő azt állította róla, hogy kábítószert szállít az autóval A "házkutatási parancs" meg nem amerika módon működik van egy köteggel a motorban, a helyszínen kitöltök egyet belőle, ha szükségessé válik a hlaszthatatlan nyomozati cselekmény során.
Hát én tutira megszívatnálak a jövőben ezért a lelépésért..... , mert ugye fogsz te még közlekedni és hibázni is. De ha ott nem kaptak el egyéb következménye nem lesz a dolognak.
És még egy, nem kötelező csinálni, de ha már elvállalta akkor tisztességgel nem lehúzva azt aki fizetést ad neki. Ha valami nem felel meg máshová kell menni.
Nálam ha többet kell 4 óránál melózni zúgolódás van, azért baszogatom őket, hogy minél lassabban és az árura vigyázva közlekedjenek. A vállalkozó azért spórol mert így sem tudja a fuvardíjakból kigazdálkodni a fennmaradást és nagyon jól tudják mennyit számlázok és mennyi marad és abba nem fér bele semmi. A sógorodnál ha beüt a baj akkor a vállalkozó fog úgy ott állni mint a bálám szamara(a mai büntetési rendszer szerint), nyilván nem jókedvéből csak azért mert élvezi, hogy szivatja a sofőröket hanem mert a megrendelő ezt várja el és amíg van aki olcsón megcsinálja kénytelen lesz. Én ezt évek óta abbahagytam és többé nem is fogok multiknak ilyen feltételekkel dolgozni. Ami nálunk gond szokott lenni éppen az, hogy délben haza akarnak menni(7 körül kezdünk....kávézni) ezért igyekeznek vissza, ha még valami beesik akkor káromkodás és áruval való rossz bánásmód(hihetetlenül drága berendezéseket viszünk, az idő nem számít csak a gondosság) a "büntetésem" ezért délután inkább én megyek. Az utóbbi 1 évben ha 3 nap kitöltötték a munkaidőt akkor sokat mondok. Egyébként a 150000-et jól becsülje meg a mai világban a sógorod, nálam az utóbbi időben hetente 2-3 ember jelentkezik akik akár 80-ért is eljönnének. Nincs meló, most sok a sofőr. Nálam egy elvárás van, az áru épségben érjen mindenhova.
Nem feltűnőek?
Az a bazi nagy légszűrő meg a hangja nem feltűnő hogy nem kávédarálóval mész és 100-110el lazán mész majd gyorsítasz 120-ra nem elég akkor mi kell sugárhajtómű?Nem vagyok rendőr de 200 méterről kiszúrom a 200-ast a hangjáról.Hátul tárcsafék nagyobb kerekek vízhűtés vastagabb telszkópok jóval nagyobb skálázás a műszerfalon stb.
De igazából szerintem eldöntötted hogy megveszed csak azt várod hogy mindenki helyeseljen hogy igen vedd sosem jönnek rá.Pedig dehogynem.Te döntesz veszed vagy nem.Én nem tenném.
Hát elkeserítelek.Az 50-es és a 200-as közt akkora külömbségek vanak mint a gellért hegy.Kezdve hogy az 50-es levegős a 200-as meg vizhűtéses a légszűrő és a kipuff is más.Nagyon nem hozzáértőnek kell lennie hogy ne vegyék észre és hát a közlekedésiek jóval több ilyen gépet látnak mint bárki hisz ez a munkájuk.Csak akkor nem veszik észre ha nem akarják.Nameg egy 200-asnak más a hangja.A legnagyobb gond hogy legtöbbször akkor állítanak meg ha elkap a hév és mész mondjuk 90 helyett 120-at akkor mit adsz be hogy há én nem is tudtam hogy ez ennyire megy?
Áh jobb ha lerakod a jogsit és rendszámozod.
Azért arra kiváncsi lennék hogy te mennyit fizetsz egy sofőrnek,munkabért?
Mert bizony 150-ezres fizetésből nehéz kigazdálkodni a birságot,úgy hogy közben az elvárások hogy mindenhol ott legyél időben azok azért vannak dögivel.
Az én főnököm szájából például nem hangzik el soha hogy siess,ezért vagy azért,ahogy szabájos keretek között összejön,ha azt mondom nem,az el van fogadva ,és akár a hét vagy a nap átszervezve.
Ez nállad is igy van?mert ha nem bizony nincs sok jogod hibáztatni a sofőrt mert gyorsan hajt.
Aki meg kaucióval megy el dolgozni az egy barom,A sogorm ugy sofőrködik hogy casco sincs a kocsin,és aláirattak vele egy papirt ha össztöri az ő kára
Mert a vállalkozó sporol,de talál barmot aki csinálja igy is,tulvezetés,tulterhelés minndennapos nála,és csinálja
Ha beüt a baj ott fog állni egyedül a szarban,havi150-ért
Azért nézz ki a váróba, hátha vannak még....a félénkek.
Bár szerintem egy vagy a százból,lehet sok a sofőr de azért ne feledjük a jól bevált árura odafigyelő megbízható,igenis kevés,és mint olyan ismeri a felelőséget ami evvel jár,és nem hajlandó 80-ezerért csinálni,jó lehet szar a hejzet és mennek már annyiért is,de én biztos nem mennék.
Inkább segédmunkás lennék egy építkezésen,és a legnagyobb gondom az lenne hogy kiszakad e a sitteszsák vagy sem
Komolyan mondom, alig érthető amit írsz.
de komolyra forditva a szot, jatszom a gondolattal, hogy megveszem, csak a kialakitando budzset szeretnem meghatarozni, a legrosszabb esetre.
es megigerem neked, ha elkapnak es 4fele vagnak, nem fogok itt panaszkodni.
Az a bazi nagy légszűrő meg a hangja nem feltűnő hogy nem kávédarálóval mész és 100-110el lazán mész majd gyorsítasz 120-ra nem elég akkor mi kell sugárhajtómű?Nem vagyok rendőr de 200 méterről kiszúrom a 200-ast a hangjáról.Hátul tárcsafék nagyobb kerekek vízhűtés vastagabb telszkópok jóval nagyobb skálázás a műszerfalon stb.
De igazából szerintem eldöntötted hogy megveszed csak azt várod hogy mindenki helyeseljen hogy igen vedd sosem jönnek rá.Pedig dehogynem.Te döntesz veszed vagy nem.Én nem tenném.
Áh jobb ha lerakod a jogsit és rendszámozod.
Mert bizony 150-ezres fizetésből nehéz kigazdálkodni a birságot,úgy hogy közben az elvárások hogy mindenhol ott legyél időben azok azért vannak dögivel.
Az én főnököm szájából például nem hangzik el soha hogy siess,ezért vagy azért,ahogy szabájos keretek között összejön,ha azt mondom nem,az el van fogadva ,és akár a hét vagy a nap átszervezve.
Ez nállad is igy van?mert ha nem bizony nincs sok jogod hibáztatni a sofőrt mert gyorsan hajt.
Aki meg kaucióval megy el dolgozni az egy barom,A sogorm ugy sofőrködik hogy casco sincs a kocsin,és aláirattak vele egy papirt ha össztöri az ő kára
Mert a vállalkozó sporol,de talál barmot aki csinálja igy is,tulvezetés,tulterhelés minndennapos nála,és csinálja
Ha beüt a baj ott fog állni egyedül a szarban,havi150-ért