Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ha dupla égős,akkor az egyik távolsági,nem? és azzal elvileg nem közlekedhetek,csak....
Végül is izzókészlet alapból van benne, világít is Ha kiég az egyik oldal a másik még helyettesíti automata izzókészlet
A rendelet izzólámpáról szól és nem ledről. Tehát abból az izzólámpából kell magadnál tartanod 1-1 darabot ami van a mociba, ha a hátsólámpa led az irányjelző led akkor abból nem kell, viszel egy H7-est meg egy helyzetjelző izzót és kész. Az R1-ben pofonegyszerű volt mindkettő cseréje, de ezen túl még dupla lámpa is volt, tehát nem is kellett volna cserélnem sehol, mivel 1 elég előre 2 meg nem igazán ég ki egyszerre. Bár nem kellett soha égőt cserélnem benne, az is igaz, csak megnéztem, hogy miként lehet, képben legyek a dologgal....Az FJR más tészta, de hál Istennek ez is dupla égős
Minden helyzet más és más. És az adott pillanatban kell eldönteni józan paraszti ésszel, hogy mit lehet tenni és mit nem. Sok variáció előfordulhat, ez tény. És utólag borzasztó könnyű okosnak is lenni sajnos.
Világos....
Meg ugye ha be van szorulva a kocsiba, akkor ha tudnál sem tudsz neki segíteni pedig lehet azon múlna...
Na ez az ezekről az esetekről beszélek Én is.
Én a véres esetekkel lennék gondban elsősorban.
Csakhogy egy közlekedési balesetben általában elég komoly sérülések keletkeznek(törés,csonkolás).Azért oda nem elég a stabíl oldalfekvő helyzet,meg a ragtapasz.
Meg kell tudni hol szedte, és kell vinni az anyósnak azonnal egy kosárrral!
Abszolút így van. Nem vagyok EÜ dolgozó, de tudom, ha eszméletlen sérült van, azonnal meg kell győződni két dologról: keringés, légzés. Ha nincs, nagy gáz van, és nem várok bámész módon mellette amíg a mentő kiérkezik, elkezdem az újraélsztést és pont.
Ez elvileg olyan, mint a biciklizés.
Az emberi test nem változik. Mindig minden esetben úgy kell/lehet eljárni, mint amikor az ember azt megtanulta.
Igen,ott sok hasznos dolgot hallottunk.Pl. mi a teendő gombamérgezés esetén(ez nem vicc).
Hát ÉN is ezt értettem rajta, "elméletileg" . De vajon melyikünk csiszolja folyamatosan a tudását?
Elméletileg tudnod kell szakszerűen ellátni sérültet, mert ha van jogosítványod, akkor el kellett végeznek egy alap eü. tanfolyamot.
Az esetleges szakszerűtlenség lehet hogy még mindig jobb megoldás, mint hagyni és nézni ahogy esetleg elvérzik valaki.
Amikor eü vizsgáztam 1 srác bukott meg.
A következő volt a kérdés:
-Nyaki ütőér sérülésnél mi a teendő?
-Szorítókötés!
Na,ez lásson el valakit
nekem is a GSR-en....
Nem extrém esetre gondoltam, de abban biztos vagyok hogy nem tudnék csinálni semmit azonkívül hogy én is összeesnék a vér látványától és ez nem vicc, bármennyire is annak tűnik.
Nekem gyárilag volt LED-es a hátsó lámpám az előző motoromon.
(Kymco Xciting 500 nagyrobogó)
és még ha nem is értesz hozzá, lehet ott valaki aki értene, de nncs cucca, gyalogos, biciklis....
mond ezt akinek nyomókötés híjján elfolyik a vére.......
Sőt továbbmegyek, mi van akkor ha szakszerűtlenül, gyakorlatlanul próbálunk segíteni. Előfordulhat az is, hogy nagyobb lesz a baj mintha megvárnánk a mentőket. De ezek persze csak elmélkedések, azt mondom aki tudja mit csinál segítsen a sérülteken.
nekem megy az újba is......inkább a basztatás, minthogy kiüssenek megint, mert nem láttak....
Persze, többször....te emlékezhetsz is rá, mert mindegyiket olvastad,
De az "újak", akik még nem, azoknak szólt. Ééérteeeed?
Valóban nincs konkrét motorkerékpár említve...csak gépjármű fényszóró.... a motorkerékopár is gépjármű és van fényszórója.

Amúgy egyszer, ha nagy leszek...nekem is az lesz benne.