Elméletileg a kötvényt szokták mondani, de a rendelet szerint szerintem a kötvény vagy igazolás azt bizonyítja, hogy megkötötted a biztosítást a "csekk" meg a fennállását bizonyítja. Én csak a csekket szoktam nézni (mert ha a fennállás bizonyított akkor gondolom meg is kellett kötni hozzá ), lényeg, hogy rajta legyen a rendszám (nem röhögni asszem a posta biztosító többször is elfelejtette ráírni) és az érvényességi idő. Az érvényességi időn túl +30 napig még él a biztosítás, én elfogadom van aki nem.
190/2004 Korm.rendelet 2. § (1) Minden magyarországi telephelyű gépjármű üzemben tartója köteles az 1. § e) pontja szerinti biztosítóval a gépjármű üzemeltetése során okozott károk fedezetére - a (2) bekezdésben meghatározott összeghatárokig - az e rendeletben és mellékleteiben foglalt feltételek szerinti felelősségbiztosítási szerződést kötni, és azt folyamatos díjfizetéssel hatályban tartani. Gépjármű a Magyar Köztársaság területén kizárólag e feltételek fennállása esetén üzemeltethető.......stb.
EZ alapján kötelező megkötnöd
4. § (1) A biztosítási szerződés megkötését a biztosítási kötvény vagy a biztosító által kiállított (a 2. számú függelék szerint) igazolólap tanúsítja. A biztosítási szerződés díjfizetéssel történő folyamatos hatályban tartását az adott díjfizetési időszakra vonatkozó, a befizetést igazoló készpénz-átutalási megbízás feladóvevénye (csekk) vagy a biztosító által kiállított bizonylat tanúsítja. A biztosítási fedezetet igazoló magyar nyelvű okiraton (biztosítási kötvény vagy a biztosító által kiállított a 2. számú függelék szerinti igazolólap) fel kell tüntetni, hogy a biztosítási szerződésre magyar jogot kell alkalmazni........stb.
E szerint meg ezek igazolják a megkötést és a fenntartást
Csak elmondta, hogy a nagy rablásokat (benzinkút vagy pénzszálítós rablásokat, ami a köznépen nem bosszantja nagyon) csinálják magyarok a többi lopás rablás (szóval ami a köznépet sérti és felháborítja félelmben tartja) azt meg a cigányok követik el. Erre felfüggesztették. Sokan elítélték ezt a felfüggesztést, mivel nem mondott hazugságot, sőtt az igazat mondta el ami sok ember csőrét bassza. Így utcára vonulak az emberek.....nameg jópár fórumon eléggé egybehangzóak voltak a vélemények. Erre visszahelyezték a helyére.
TV-t neéztétek? Visszahelyezték a helyére a Miskolci Főkapitányt Remélem beindult valami ezzel és lesznek keményebb törvények a tolvajok és rablók ellen, nameg erős összefogás a tisztességes magyar emberek között.....
Hát.....elméletileg 53-tól is mehetne. A lényeg az, hogy a közig.bírság lakott területen belül 50 km/h korlátnál 30% feletti túllépésre jár. Ebből következik, hogy 50 + 30% = 65, de ehhez még hozzá jön a gép tévedésének lehetősége + - 3 km/h amit a sebbességtúllépők javára írunk így 65 + 3 = 68 km/h-tól van mérve felénk általában és így nem kell megállítani senkit, nem kell kiugrálni a hóba, hidegbe, jeges útra, kockáztatva, hogy elütnek, na meg kényelmesebb is és az emberek sincsenek agyonütve apró sebességtúllépésért. Aki ennyivel túllépi az már megérdemli a bírságot így szerintem erkölcsileg sem vitatkozhat.
Nade ez nem mindehol van így, tehát tesség lassan menni. Ha megállítósat "játszanánk" (jó időben így lesz szerintem, bár én akkor már motorozok remélem) akkor 63-tól tennénk vagyis +20% és + 3km/h.
De...még nincs vége....van ahol még lejebbről mérnek, ez már az ő dolguk. Vannak gépek amik 2 van ami 3 van ami 4 km/h tévednek, tehát ez a + - 3 km/h sem az egész országra vonatkozik. A mi gépünk 2 km/h-t tévedhet de mégis a +3 km/h-t tesszük rá nem értem miért, de nem baj az embereknek jobb így.
Van valakinek gyakorlati tapasztalata motorra előre- hátra szerelt lézerblokkolóról? Mire kell a vásárlásakor figyelni? Elég széles a paletta a kínálatból, nehéz dönteni.
hát jah lehet igazatok van
am az a gáz, h csak 1.5 év múlva tehetem le korlátlanra egyébként nem is gondolkodnék ilyen rizikós és drága izéken
szóval ilyenkor nem csak engedély nélküli vezetésért, hanem adócsalásért is felelnem kéne
hát így már meggondolandó
mindenesetre köszi mindenkinek, aki segített!
Szerintem meg kár ilyen misősítgetésekkel (bocs) szarozni, le kell vizsgázni korlátlan A-ra és egy életre elfelejtheted a trükközést a motor teljesítményével.
190/2004 Korm.rendelet 2. § (1) Minden magyarországi telephelyű gépjármű üzemben tartója köteles az 1. § e) pontja szerinti biztosítóval a gépjármű üzemeltetése során okozott károk fedezetére - a (2) bekezdésben meghatározott összeghatárokig - az e rendeletben és mellékleteiben foglalt feltételek szerinti felelősségbiztosítási szerződést kötni, és azt folyamatos díjfizetéssel hatályban tartani. Gépjármű a Magyar Köztársaság területén kizárólag e feltételek fennállása esetén üzemeltethető.......stb.
EZ alapján kötelező megkötnöd
4. § (1) A biztosítási szerződés megkötését a biztosítási kötvény vagy a biztosító által kiállított (a 2. számú függelék szerint) igazolólap tanúsítja. A biztosítási szerződés díjfizetéssel történő folyamatos hatályban tartását az adott díjfizetési időszakra vonatkozó, a befizetést igazoló készpénz-átutalási megbízás feladóvevénye (csekk) vagy a biztosító által kiállított bizonylat tanúsítja. A biztosítási fedezetet igazoló magyar nyelvű okiraton (biztosítási kötvény vagy a biztosító által kiállított a 2. számú függelék szerinti igazolólap) fel kell tüntetni, hogy a biztosítási szerződésre magyar jogot kell alkalmazni........stb.
E szerint meg ezek igazolják a megkötést és a fenntartást