Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jövő héttől már "élesek" az Mo-ás traffipaxai! Link: http://hiroshir.hu/sw.!news/id.538
Mindenki figyeljen majd!
a 125cctől alapból nem elképzelhetetlen több sem. Az RSem 165öt megy alattam a digit óra szerint, bemérve az 160kmh.
csak annyi a gond, hogy ez 4t 125cc, 14le. Szerintem az a 140 túlzás.
1990 ben pedig egy Tábori tuningos 70 es simsonom,meg kell mondjam az is vitte a 100 at.ugyhogy nem elképzelhetetlen a 125 ös töl a 140
nekem 1991 ben volt egy Yamaha Rd 80 asom.az 100 at ment....
Hát igen, cbr125ök 140el repülnek
Hello!
M0-áson a trafikról: http://www.automenedzser.hu/ta...
A régiek kevesebbet, van 20 éves merci tgk-m, méterre pontosan egyezik a gps-el. Régen csak megengedett volt a 10% eltérés, ezt a fogy. normák megállapításához mérték céges autóknál, én is voltam ilyenen. Ma szerintem direkt csinálnak felfelé csaló műszereket a hatás miatt, ugyanannyiba kerülne a pontos műszer is.
10% egy ilyen modern műszernél,gondolj bele mit csalhat egy 10-15 éves szerkezet...
Nézz be CBR125,YZF125 topcba.Látsz ám ott olyan számokat hogy az csak na.
Aztán lehet hogy nitrós-turbós metánnnal működő közúti fegyverek,csak mi vagyunk tudatlanok
Amin az utóbbi pár évben ültem mind többet mért. Kb. 10% amennyivel többet mutat az óra, ez attól is függ mennyire használt a gumi, minél kopottabb annál nagyobb az eltérés.
én is ne félj de a legröhejesebb mikor ugy fogalmaznak, hogy simán viszi csak igy lazán közbe meg -20-al kevesebb az érték amit ők simán viszi-knek mondanak és azt is 3-ba nyél gázon nulla szembeszéllel kissé lejtős tükör sima úton sikerült nekik kipréselni a gépből 5 másodperc erejéig és már szét akar hullani alattuk a gép
Azaz,ezeken tudok ám derűlni
jaja ez a jelenség főleg 50-125 köbceti közötti kategóriában mozgóknál áll fen főleg azok a simósok...na azok aztán tudnak mondákat költeni a gépezetükről meg a tuning 70ccm-es hengeres robogósok... vagdalkoznak a 110-120-as utazókkal rendesen
Az M1-en többször is láttam villanást, nem nekem szerencsére, de láttam.
Nem fehér a fény hanem vörös mint az infra, de jó erős.
Ez a sebességmérő pontosság jó hogy felvetődött.Én jókat szoktam röhögni mikor a műmájer kiscsákók villognak a mocijuk végsebességével(pl.125 4t 150,600 s4 280,stb ).És simán lehülyéznem ha felhívod a figyelmüket a fizikára.
A 12 éves opel vectránk 100 helyett 92 döcög a navigáció szerint, tehát ekkora sebességnél már 8-at téved, ha a navi pontos.
Csak tudnám mi villan, ha nem vakus?

http://www.2002r1.extra.hu/tra...
Vagy az lenne?
ilyen kicsi sebesség eltéréssel ne foglalkozz, minden kilóméter óra csal 4-5 -öt legalább, de típusföggő, van ami 10-at vagy még annál is többet.
en kettorol tudok:
M0-Duna-hid utan, az M6 fele. eloszor van egy 70-es tabla a kanyarnal, majd 80 a megengedett. ott van keresztbe az ut felett egy femkeret, azon van ketto.
a masik az Anna-hegyi pihenonel van, meg az emelkedon.
a hiradas osszesen 4x2 meroegysegrol szolt, a masik ketto gondolom a masik iranyban van, vagyis a Duna-hidtol keletre.
imadlak! iden csupa ilyen hirt mondj nekem
Amikor az M1 bevezetőjén telepítés után mentem, többször 100 alatt rámvillant, most az M0-an is 80-nál 2-szer villant. Lehet, hogy csak belövik a gépeket. Persze ezeket a gépeket kft-k üzemeltetik(érdemes lenne megnézni a tulajdonosi kört) a hírek szerint és akkor érdekük a bünti, gondolom %-ból élnek. Ezt talán a 217-el lekapott Sprinter esete is megerősíti. Gondolom amit a rendőrök üzemeltetnek ott a csalásnak nincs sok értelme hisz senki nem tudna részesülni belőle, de a maszek üzemeltetőnél ahogy az önkormányzati traffikat is meg akarják oldani ott igen úgy mint a parkoló társaságoknál.
Hol vannak ezek pontosan felszerelve?
Szerintem még nem éles,mert tuti tele lenne vele a tv hogy már mérnek... Vagy halomra szopatnak mindenkit hogy még csak tesztüzem,közben meg nem is...