A régiek kevesebbet, van 20 éves merci tgk-m, méterre pontosan egyezik a gps-el. Régen csak megengedett volt a 10% eltérés, ezt a fogy. normák megállapításához mérték céges autóknál, én is voltam ilyenen. Ma szerintem direkt csinálnak felfelé csaló műszereket a hatás miatt, ugyanannyiba kerülne a pontos műszer is.
Nézz be CBR125,YZF125 topcba.Látsz ám ott olyan számokat hogy az csak na.
Aztán lehet hogy nitrós-turbós metánnnal működő közúti fegyverek,csak mi vagyunk tudatlanok
Amin az utóbbi pár évben ültem mind többet mért. Kb. 10% amennyivel többet mutat az óra, ez attól is függ mennyire használt a gumi, minél kopottabb annál nagyobb az eltérés.
én is ne félj de a legröhejesebb mikor ugy fogalmaznak, hogy simán viszi csak igy lazán közbe meg -20-al kevesebb az érték amit ők simán viszi-knek mondanak és azt is 3-ba nyél gázon nulla szembeszéllel kissé lejtős tükör sima úton sikerült nekik kipréselni a gépből 5 másodperc erejéig és már szét akar hullani alattuk a gép
jaja ez a jelenség főleg 50-125 köbceti közötti kategóriában mozgóknál áll fen főleg azok a simósok...na azok aztán tudnak mondákat költeni a gépezetükről meg a tuning 70ccm-es hengeres robogósok... vagdalkoznak a 110-120-as utazókkal rendesen
Ez a sebességmérő pontosság jó hogy felvetődött.Én jókat szoktam röhögni mikor a műmájer kiscsákók villognak a mocijuk végsebességével(pl.125 4t 150,600 s4 280,stb ).És simán lehülyéznem ha felhívod a figyelmüket a fizikára.
en kettorol tudok:
M0-Duna-hid utan, az M6 fele. eloszor van egy 70-es tabla a kanyarnal, majd 80 a megengedett. ott van keresztbe az ut felett egy femkeret, azon van ketto.
a masik az Anna-hegyi pihenonel van, meg az emelkedon.
a hiradas osszesen 4x2 meroegysegrol szolt, a masik ketto gondolom a masik iranyban van, vagyis a Duna-hidtol keletre.
Amikor az M1 bevezetőjén telepítés után mentem, többször 100 alatt rámvillant, most az M0-an is 80-nál 2-szer villant. Lehet, hogy csak belövik a gépeket. Persze ezeket a gépeket kft-k üzemeltetik(érdemes lenne megnézni a tulajdonosi kört) a hírek szerint és akkor érdekük a bünti, gondolom %-ból élnek. Ezt talán a 217-el lekapott Sprinter esete is megerősíti. Gondolom amit a rendőrök üzemeltetnek ott a csalásnak nincs sok értelme hisz senki nem tudna részesülni belőle, de a maszek üzemeltetőnél ahogy az önkormányzati traffikat is meg akarják oldani ott igen úgy mint a parkoló társaságoknál.
Mindenki figyeljen majd!