Nem hiszem, hogy valaki szánt szándékkal kikanyarodik egy motoros elé. Én még nem láttam ilyet. Lehet, hogy sok a bamba, idióta, gyakorlatlan sofőr, de ha a motoros is tesz, hogy ne tudjon megállni akkor könnyen megvan a dráma és a roncs motor. Sokkal inkább látom, hogy városon belül 130-180. Persze nem álszenteskedni akarok, de amit néhány ember csinál az már több a sokknál.
gondoltam hogy lesz egy okostojás.nem ez volt a kérdés apuci..irogassuk ide minnyájan hogy a sok gyökér figyelmetlen ,motoros elé csakazértis kikanyarodó autóstól mindtől vegyék el a jogsit?na menj már.kérdés pohihoz intéződött.ha esteleg nem irtam volna akkor most.
Sorolja is be. Büntessék is. Csináld zárt pályán, ne az utcán. Én nem örülnék ha jönnél szembe egy kerékkel figyelnem kellene, hogy mikor veszted el az egyensúlyod, vagy esel el és borulsz elém, mert neked nem jó két keréken.
keróé engem még senki se büntetett meg,de kérdezzük meg pohit:Pohi :mi van akkor ha a sebességet betartva egykeréken gurulok el a trafi mellett ami messzebbről bemért?van erre konkrét jogszabály?
Bemérni bemér iszonyat messziről, de bizonyító erejű fényképet csak közelebbről tud csinálni. Majd Pohi megmondja az igazat, ha megjön. Persze ha tudjuk az igazságot nem áruljuk el senkinek.
Ja a gyalogosvédelemmel kapcsolatban:gépjárművön nem csak elöl nem lehet gallytörő,hanem oldalt és hátul sem!
(Tipusfotó-KPM)! Nehogy rátolass,vagy ráoldalazz a gyalogra!
Szeva pohi!2006 előtt én is gallytörőt gyártottam savállóból,csak ezek a jogszabályok amit te is említesz megölték a hazai gyártást!Kellett volna Magyar szabvány,meg TÜV-vizsga is,meg egy csomó előírása volt még a gallytörőzésnek,ami cefetül megdrágította a gyártást! De igazából valóban ebben az időszakban kezdte jobban odafigyelni a red bősz őrei is(gondolom felsőbb utasításra)!A gallytörőről nálunk csak egy cég minősítését fogadják el,akinek ők kiadják a papírt,az szentírás!Valóban azért nem engedik,mert jobban összetöri a gyalogost!
Csak az nem világos előttem,hogy amelyik gallytörőnek van papírja az vigyáz a gyalogra?
Na mindegy,száz szónak is egy a vége:ha a típuskönyvben lévő fotón(KPM)szerepel a gallytörő(ritka!),akkor lehet,ha nem akkor rendszám ugrik!
Széles utat!
Végül is az a lényeg, hogy ez másabb mint mondjuk egy motoros bukócső, tehát itt a gyalogosok védelme közrejátszik. Mert a gallytörő is egy vasdarab meg a bukócső is , de mégis más a gyalogos elütés miatt....
Asszem Buda.