most mit csináljak,ez az igazság.tudom az előéletét is,piros barom-ék kukázták össze a ferde szeműektől,ott voltam akkor is amikor vitték szervízre,meg hát a tanulók is gyilkolták.
van nagyon jó kawa,lehet én is nemsokára kawás leszek de ez le volt élve és csörgött zörgött zakatolt.
hát pedig akkor nagyon jól jártál,Esztivel is meg a Bélával is,bár utóbbi engem semminél sem tanított.De amikor te voltál a Csabi(asszem) már rutint sem tartott?ő még nagyon jó fej.
az jó volt rutinpályán Gyuribá mindig körözgetett a virago-val amíg mi próbáltuk beindítani a szerencsétlen (mil)kívéjeket.
kawa meg elég sokszor beteg volt
neeem.úgy volt h ő,de aztán a Béla volt az oktatónk.a KRESZ-t meg az Eszter tartotta.oda se sokat tudtam bejárni a meló miatt .a 250es VFR-en meg tanultam meg vizsgáztam,mert a Kawa tönkrement .a másik oktatómotor meg a Yamaha Virago volt
HMM.Ramirez:
akkor már lassan 1,5 éve leszünk földik .személyesen nem hiszem...de ami késik .az nem kell.sütivel meg csokival most el vagyok látva egy ideig (mikre nem jó egy baleset ).viszont ha már így kérdezted.hozhatnál egy új első vilát a CB-be .na jó.az is elég ha tudnál adni motorbontónak az e-mail elérhetőségét .sugomotornál már rákérdeztem az árakra,de máshol is meg akarom nézni.
Na ezt most nem értem. Ha nagyobb a motor,akkor nagyobb a kockázat? Az 50 ccm-es, babettás ember elé ugyanúgy kifordul az autó,mint az 1550ccm-es intruderes elé. A köbcentinek semmi köze ahhoz,hogy mennyi a kockázat. Az egy másik kérdés, hogy ki mennyi kockázatot vállal. Nem a motoron,hanem a pilótán múlik.
És ha egy kis csettegővel megy,akkor 80-nal nem tud ugyanúgy pofára esni,és összetörni magát? Arról nem beszélve,hogy az RS-el te is tudsz ugyanúgy 100-120-al menni. A haverom régen,egy 80ccm-es hondával törte ripityára magát.
A Baluék szilveszterkor a belvárosban találkoztak a lilafejű SÜNdőrnővel, és a motoros mikulások nevében boldog új évet kívántak neki.
Az meg mosolygott egy nagyot, és azt mondta köszönöm, de azért elméXXem ám magukra...
Ő is csak emberből lehet...
A HMM Robi csőrmester úrnak meg kakilni kellett, azért volt morcos.
De aztán kakilt, és elkezdett inni meg röhögni, meg az Esztivel vitatkozni, szóval meggyógyult...
dhfear:
Én is St. Ivánba járok aludni, szóval "földi" vagyok...
Nemtom, hogy ismerlek-e személyesen.
Viszonylag segítőkész vagyok, szóval ha valamire szükséged van, hátha pont tudok olyat...
Vihetünk neked sütit a HMM VikiXX-el, mittu-domain...
Na. Semmi különös, csak néha másokkal is törődünk.
Már csak 79207 perc, és itt a TAVASZ!
55-öt kell aludni!
Szinte már érzem a friss tavaszi benzin illatot...
Wroummm...
Azért ugye senki nem volt annyira kiéhezve, hogy január elsején pirosig húzza?
Vagy csak én?
TAVASZT AKAROK!
ELEGEM VAN A HÓBÓL, HIDEGBŐL, NEM EMBERSZABÁSÚ IDŐJÁRÁSBÓL!
MEG ELEGEM VAN AZ AUTÓBAN ÜCSÖRGÉSBŐL, HÁTSÓABLAK FŰTÉSBŐL, ABS-BŐL, KIPÖRGÉSGÁTLÓBÓL, TOLATVA PARKOLÁSBÓL!
400asra gondoltál?.annál kisebbet nem érdemes mert úgy is megunod.és a naggyal is lehet óvatosan közlekedni.én is autóklubba csináltam a nagymotort.kb 3x voltam rutinon meg 3x városba .
egy kicsit visszatérve az elesésre kicsi vagy nagy motor tök mindeggy
én itthonn az udvarba estem el a nyáronn a robogóval kb. 20-al de szerencsétlenül estem mer pont a bal kezemre estem aztánn 3 napig bevót dagadva meg ha valamihöz véletlen hozzáértem majd beszartam ugy fájt
a biluxnál volt a tavasszal 3 ER 5-ös és 2 CB 500-as
meg még vót egy ifára való etz de abbol csak 3 működött máramikor működött mer mindig azzal mentünk amibe vót benzin meg amejik éppen elindút
na igen.ráadásul ő is esett az MZjével mikor a szerencsén múlott h a kocsi nem ment át a nyakán.de ezt hiába magyarázod neki.az RS-el is ugyanúgy eleshettem volna.mer h "az nem is megy olyan gyorsan".ez hülyeség.az RSem is megy annyit mint amennyivel akkor a CB-vel mentem.biciklin is meg lehet halni és motorral is lehet egy frontális ütközést túlélni.ennyi
van nagyon jó kawa,lehet én is nemsokára kawás leszek de ez le volt élve és csörgött zörgött zakatolt.