Hát mihez képest....nem hazudok, én még nem tapasztaltam, hogy az enyém csipegetné....pedig le szokták szólni, hogy zongoragyári... , de én még olajfolyást sem láttam rajta....persze az is igaz, hogy a legeslegtöbb talán 5000 km volt két olajcsere között....idén meg ahogy korábban írtam, szinte 1000-1500 km-enként cseréltem....meg is hálálja (remélem, külön belököm az árokba és felgyújtom)
megéri vagy nem éri de jól esik és ez a lényeg.
én is azt hittem az elején hogy jó vagyok,de minél beljebb vagy a témában annál több hiányosságra jössz rá.
az meg hogy akárki aki tud menni körbemotoroz engem nem kérdéses,de ehhez egyenlőre hozzájárulnak a technikai hátrányok,így pl a sztender.ha viszont mind2-t leszedem úgy kell "letámasztani" mint mikor a grundra mentem focizni biciklivel
egyenlőre mondjuk hasznát is vettem,mert a guminak is az a határa tapadásban ahol leér a sztender,jó időben!
Simo tudja bizonyítani hogy a technikás gokartpályán fél óra menet után néztük,az övébe belement szinte a körmöd az enyém meg a folyékony nitrogén hőmérsékletéhez volt közel
Látod, az ilyen "sűrű" olajokat kevésbé eszik a nem annyira szűk illesztésű motorok....sőt még olyat is olvastam, hogy ilyenkor jobb az ásávnyi, mert azt nemigen eszik...és a GS nem kap extrém nagy terhelést és óriási hőmérsékletet.
Előtte 20w-50 volt benne castrol actevo gp, pályázni tuti nem fogok.
Még bontatlan lehet visszaviszem reálmotorba csak kicsrerélik 40 -esre... Csak lusta vagyok elmenni győrbe.
Óh, az azért sok....mennyi idős a GS?
(Bár a K7es ezres többet is megeszik.... )
Mennyi kilométer van benne?
Érdekes, de az én zongoragyári terméken nem eszi...még akkor sem, ha széjjelforgatom....nem értem....
Te van most msn-ed?