Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van egy babetta egy szinyo meg ha nagyon rendes vagyok még egy nsr is érte.
Végülis a Tiéd lehet...megfelelő ellenértékért cserében.
Aztán döntögetheted kedvedre....ha már én (ezek szerint) nem tudom.
Ezt találtam, Motul-okra vonatkozik....

5100 4T SAE 10W-30 motorolaj

A HONDA és a YAMAHA legújabb motorjainak mindennapi használatára. A SEA 10W-30 csak ott használható, ahol azt a gyártómű ajánlja.

5100 4T SAE 10W-40 motorolaj

Az összes japán motorkerékpárgyártó hagyományos motorjainak mindennapos használatára.
Hagyományos viszkozitási fok, a japán motorkerékpárgyártók világszerte ezt ajánlják.

5100 4T SAE 10W-50 motorolaj

Hagyományos nagyteljesítményű motorok mindennapos használatára.
Speciális viszkozitási fok, nehéz körülmények mellett üzemelő motorokhoz. A 10-es érték a hideg indítás során jelentős kopásvédelmet jelent, míg az 50-es szint jelentős hőtűrésre utal. Ez ajánlatossá teszi a nagy lökettérfogatú motorok számára is.

5100 4T SAE 15W-50 motorolaj

Elsősorban olasz gyártmányok mindennapos használatára, valamint nagy nyomatékú motorokhoz, illetve olyan motorosok számára, akik ily módon is szeretnék motorjuk életét meghosszabbítani!
Endurance viszkozitási fok, szélsőséges körülmények között üzemeltetett közúti és off road motorokhoz ajánlott . Különösen az olasz gyártók (Ducati, Aprilia, Moto Guzzi..) javasolják a használatát.
A legjobb védelem, nagy megbízhatóság a magas HTHS viszkozitásnak (4,56 mPa*s) köszönhetően.
slick vagy mintás?
arra a kanyarban is merőlegesen álló kékségre gondoltam
látszik rajta hogy ki van éhezve egy döntögetésre csak ezt nálad ahogy elnézem nem kapja meg soha
Monnyuk az nem lehet, hogy egy 30-as ugyanolyan jó legyen magas hőmérsékleten, mint egy 50-es... pont ezért van a különbség köztük.Elvben az 50-esnek nagyobb a viszkozitása magasabb hőmérsékleten, azaz nem higul fel.
De sztem ha nyárra lecseréled, akkor lehet 5W30...nyárra meg jöhet a 10W40...ha meg nem akarsz a kettő között cserélni, akkor válassz tág viszkozitás határú olajat...5W40.
Van még egy privát véleményem, mint ahogy korább a kipufogókról is kifejtették, biztos nem kamuból van a Hondának a Repsollal szerződése, sztem közösen fejlesztették ki...azért hogy a Hondákhoz passzoljon...meg azt olvastam valahol, hogy nem hiába lett Yamalube kenőanyag család sem...de ez csak az én véleményem.

Mibőőőőőőőőőőőőő agggyak Neked?Hát még semmit sem kaptam!

Aszittem már rég leszervezted, már csak a lóvét kell felmarkolnunk...
mi 2en vagyunk már vasárnapra uh gyorsan kezdj el szervezkedni
cikket olvastam az olajokról.már nem tudom h hol,de azt írták h a 10W30 az egész jó,mert hidegindításkor is jobb a kenési tulajdonsága,viszont melegen is olyan pörfikt mint pl a 10W50-es v akármi.mondjuk ők mínusz fokokkal nem foglalkoztak.azért nem Szibériába készülök nyáron, h -25nél tovább is kell bírja.

lehet 5W30as lesz belőle.mondjuk ez

aggyááá belőle nekem is ...ugye emléxel még h a 400e Ft-os túrát is meg kell szerveznünk Győr és Szentiván közt valamikor nyárra .
Hát, a hidegben való motorozáshoz inkább 0-s, vagy 5-s olaj kellene....bár az igazság az, hogy a 10-es is jó -25 fokig....az olajaknál az első szám mindig az alacsony hőmérsékleti viszkozitást mutatja, illetve hogy milyen hőmérsékletig szivattyúzható az olaj.
Sztem bármi beszerezhető, csak pénz kérdése.
Ha felmész a www.olajshop.hu-ra, sztem ott találsz 10W30-as olajat.
Motul-ból biztosan van....de sztem Castrolból is.

Lassan elkezdek pénzt szedni.
mondanám h nekem hol szokott lenni puhább gumi,de azt nem adom oda akárkinek
Milyen "övéi közül"?
A legpuhább gumi az úszószemüvegemen van, körbe a peremen, ha gondolod, azt odaadom.
na.megvennéd az enyémet,meg veszel hozzá 1 trabantot és lesz egy ilyened
Nekem már van köszi ... max elcseréljük 2 másik motorra, aminek beáll a blokkja & visszük őket Exhez... ésígytovább...
olvastam ...de nekem az nem kell .max eladnám...mondjuk neked .most egy CBR600 ...meg egy Hornet
ezért kapni fogsz azt ugye tudod? ...mellesleg ha már pályázás akkor RC211V
990cc 237hp
EX az olajfelelős, ha beáll a motorod, kapsz tőle egy busát .
ex
téli motorozáshoz tudnál segíteni olajban?10W30-at akarok venni...bár baromi nehéz lesz beszerezni ha jól sejtem.lehet mínuszban is fogom használni.tudom nem tesz jót neki,de I.J.ha esetleg tudsz ajánlani valamit v tudsz valakit aki segít benne megköszönném

a csaj még nem írt
nemtörlöm
csak a kilátós dologra értettem az a "azt nézzük ami lennvan blablabla "cucc csak néztem a képeid aztán feltűnt de ezér nehogy kitöröld
Simo!Lehet hogy csak álmodtam de tudom már mire mondtad hogy lopom a szövegedet!most esett le.eszembe is jutott mikor kiírtam de aztán nem kértem tőled szerzői engedélyt.a vicc az hogyha tényleg csak álmodtam
mindenesetre az akkor is tetszett
Ott a pont .
jó de egy f akármennyit sajnálok pályára ütni vágni
kawa meg...hát nem szakadna meg a szívem ha meg lenne fektetve
Hogy a p. be tudtok ennyit írni?
Nekezdmá teis a kawázást... Marcsi ennyire beléd beszélte? Az adatlapodnál még CBR600F volt .
a vfr 750 is BŐVEN sok volt,az én vérmérsékletemhez egy 6os ninja passzol.