kérdésem, az lenne, hogy a túlfolyó tartályba(tágulási tartályba) kell lennie víznek? Ha igen akkor mennyinek, mert nincs rajta min és max jelzés. Én eddig soha nem tettem bele és valamelyik nap egy komoly melegbe motoroztam és akkor ment bele egy kevés.
Előre is köszi!
Hello ma vettem egy 125-ös 2t runner-t és nagyon kemény az elsö futomü de már padog egyenesben kancsarba fekszik mint a kiscica de valahol a kettö közöt lenne a jo erre mi lenne a megoldás .?
Azt szerettem volna kérdezni, hogy lenne-e itt egy olyan kedves 4T Runner tulaj, aki el tudná mondani, hogy mi a különbség, illetve mik az előnyei egy Malossi Kevlar szíjnak a gyárival szemben?
Előre is köszönöm az információkat.
Azt szerettem volna kérdezni, hogy lenne-e itt egy olyan kedves 4T Runner tulaj, aki el tudná mondani, hogy mi a különbség, illetve mik az előnyei egy Malossi Kevlar szíjnak a gyárival szemben?
Előre is köszönöm az információkat.
Lenne egy olyan kedves 4T Runner tulaj, aki meg tudná nekem mondani, hogy miben különbözik, illetve milyen előnyei vannak a malossi kevlár szíjnak a gyárival szemben? Gondolom strapabíróbb, de konkrétan? Szervízintervallumok, stb. ?
Szerintem Elektronikus lehet. és igen az a baja hogy nem nyit és zár. Elvileg kel egy power vezérlő ami vezérli hogy mikor nyit és mikor zár. nekem az hiányzik. és eddig zárva volt de most megcsináltam hogy nyitva legyen.. Annyi volt az egész hogy ami blokk oldalán van kis "fémdoboz" azt kellet le venni és . ami ott volt kis pöcök azt kintem húzni nem volt nagy munka inkább csak utána kellet járni..
Boccsi ha sok hülyeséget mondtam de még nem volt ilyennel dolgom .
Most az a problémád, hogy nem nyit és zár a power szelep?
Mechanikusra meg lehet oldani, csak macera. de neked eredetileg bovdenes és nincs benne power vezérlő elektronika.. vagy hogy van? kicsit zavaros nekem....
nyilván azért nem forog át gyertyával mert az akkumulátorod le van merülve( kompresszió miatt). Az teljesen egészséges hogy löki a benzin, azt , hogy mennyit kell, hogy lökjön azt nem tudom de az nem jelent rosszat. Karburátorral kell játszani a tűt kell rakosgatni felfelé ha sokat kap a motor benzinből
Igen Nem most volt de vissza olvastam .. és megoldottam úgy csináltam hogy állandóan be van kapcsolva. egyből jobban pörög meg stb.. csak félek hogy így meg hamar meghal a blokk...
Ne haragudj, de ha megnézed a dátumot, akkor jó régen volt Gilerám. De viszont, ha türelmesen visszaolvasgatod az akkori hozzászólásaimat, akkor megkapod a kérdésedre a választ.
Csá tud valaki segíteni van egy GILERA KK-m és és mikor bennt van a gyertya nem forog a motor mikor kiveszem akkor igen,de viszont löki a benzint !Ki tudja mitől van hogy annyi benzin kerül a hengerbe?
Nekem azlenne a kérdésem hogy a 2001-es gilera zuluba milyen blokk van és hogy hol lehet hozzá alkatrészt kapni? Előre is köszönöm a válaszokat.