állítottam gyertyahézagot is, de semmi, nagyon gyenge szikrát ad szegényke.... ott lesz a gond...:S Gyertyának meg jónak kell lennie működő motorból lett kiszedve.
Olyan problémával küzdök amit nem tudom mi okozhat, ezért kérem a ti segítségeteket! Tegnapi nap folyamán motoroztunk és a motorom el kezdett nehezen járni ilyesmi. Félre is álltam, azt hittem fölforrt a vizem vagy valami. Megállás után nem tudtam várni leszedtem a hűtő tetejét de a víz 40-50 foknál nem lehetett melegem mert simán állta a kezem. Aztán vártam egy kicsit, beindítottam rögtön beindult minden, ugyan úgy ment mint előtte. Aztán kb. 1 km múlva megálltunk beszélgetni de már akkor is furán ment, leállt a motor magától. Ismét megnéztem a vizet, de nem forrt. Az utolsó 300 m en ráhúztam a szívatót, nehogy valami nagy gebasz legyen. Kivettem a gyertyát visszatettem szikrát adott , szóval az jó volt. Beszélgettünk még kihűlt nagyából a motor (40 fok körülire) Aztán be akartam tolni (mivel a bendixem szar ezért önindító kilőve.) toltam beindult, de olyan furán járt, néha elkapta a fordulatot, néha nem hol járt a motor, hol nem. Aztán le is állítóttam kiszedtem a gyertyát , tettem bele egy másikat de azzal már nem akart beindulni (kiderült, hogy az amit utólag tettem bele gyertyát az kuka volt..) haza húztak. Ma szétszedtem, gyertyát néztem tettem bele egy biztosan jót. de nem indul. Benzint kap, levegőt kap, szikra van, de nem pöffen be csak néha füstöl tehát valamit begyújt, de nem kapja el. Néztem a szikrát nem olyan erőteljes mint előtte volt....kicsit gyengébb.. Okozhatja-e esetleg ezt a problémát? Előtte is küzdöttem ilyesmi problémával, hogy a gerjesztő tekercsen lévő test kábel elöregedett és nem jól érintkezett azt megoldottam, lehet, hogy megint előjött ez a probléma, annak is a halovány szikra volt a tünete.... Valami ötlet?
Bocsi a hosszú szövegért. Remélem azért lesz aki elolvassa! Jah azt még hozzáteszem, hogy a motor most esett át generálon és 300 km van a blokkban!
Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha kiürül a tank akkor kipróbálom:D:D:D relmélem jólesz és olcsóbb is:) de az lenne a jeglobb ha csak etanol lenne benne mert akkor nemkénemég benzint is önteni meg olajat...na majd meglátom:)
hali én tapasztalataim szerint 90/10%-ba kevertem 90benzin 10 etanol és fokozatosan lehet csökkenteni a benzin etanol arányt amég az indíthatóságon nem mutatkotik erőteljesebben hidegen! de ahány motor annyi beálítás! ez saját tapasztalat,
hali rx kuplung kompletten 10e ft a blokk gyujtás,henger lánckerék nélkül 30e ebben főtengely kuplung vízpumpa váltó 2db blokkfél es a két oldalsó dekli
Sziasztok fórumozók:) Rég ártam erre, de most ujra egy kis segítségre szorulok :D Van ez a bioetanol ezt most hogy?:D:D Most keverékkel megy a mocim, 1:50es keverékkel akkor ugyan ez csak benzin helyett etanol? Olyat is hallottam hogy benzint is kell keverni bele de mennyit? Szerintem ez nem csak engem érdekel a növekvő üzemanyag árak mellett... Utolsó kérdésem pedig az lenne, hogy van valakinek valami tapasztalata? Teljesítmény romlik esetleg? Várom a válaszokat:):)(Gilera 503)
Sziasztok!
Van egy 50-es Runnerem, ami mostanában az alábbi hibát csinálja:
Elinduláskor kéreti magát, majd begyorsul kb. 40-ig, és innét 50-ig megint alig gyorsul. Utánna már húz rendesen. Ja, ezt hidegen nem csinálja, csak pár kilóméter után.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a hiba?
megoldódott a probléma! Nekem meg sp01 em van . (blokkilag ugyan az) és képzeld nekem is a gyújtó tekercsel volt problémám, pontosabban a gerjesztővel, elengedte egy kábel...vissza hefteltem és már jó is. Mehet tovább a járatás:)
Hello hát nem tudom pontosan mien motorod van de nekem egy sp 02 esem és ugyanezt csinálta mindenfajta gyertyát kipróbáltam különböző hőfokúakat de nem segített végül odáig fajult hogy be se akart indulni már kihülés után sem a lényeg hogy nálam gyujtástekercs volt tönkremenve és azért nem volt jó bevittem szervízbe egy 20 asért kicserélték és utánna tökéletesen működött! Remélem segítettem ha nem ez a baja akkor nem tudom a karbival mi is játszottunk de hasztalan volt.
Olyan problémával küzdök amit nem tudom mi okozhat, ezért kérem a ti segítségeteket! Tegnapi nap folyamán motoroztunk és a motorom el kezdett nehezen járni ilyesmi. Félre is álltam, azt hittem fölforrt a vizem vagy valami. Megállás után nem tudtam várni leszedtem a hűtő tetejét de a víz 40-50 foknál nem lehetett melegem mert simán állta a kezem. Aztán vártam egy kicsit, beindítottam rögtön beindult minden, ugyan úgy ment mint előtte. Aztán kb. 1 km múlva megálltunk beszélgetni de már akkor is furán ment, leállt a motor magától. Ismét megnéztem a vizet, de nem forrt. Az utolsó 300 m en ráhúztam a szívatót, nehogy valami nagy gebasz legyen. Kivettem a gyertyát visszatettem szikrát adott , szóval az jó volt. Beszélgettünk még kihűlt nagyából a motor (40 fok körülire) Aztán be akartam tolni (mivel a bendixem szar ezért önindító kilőve.) toltam beindult, de olyan furán járt, néha elkapta a fordulatot, néha nem hol járt a motor, hol nem. Aztán le is állítóttam kiszedtem a gyertyát , tettem bele egy másikat de azzal már nem akart beindulni (kiderült, hogy az amit utólag tettem bele gyertyát az kuka volt..) haza húztak. Ma szétszedtem, gyertyát néztem tettem bele egy biztosan jót. de nem indul. Benzint kap, levegőt kap, szikra van, de nem pöffen be csak néha füstöl tehát valamit begyújt, de nem kapja el. Néztem a szikrát nem olyan erőteljes mint előtte volt....kicsit gyengébb.. Okozhatja-e esetleg ezt a problémát? Előtte is küzdöttem ilyesmi problémával, hogy a gerjesztő tekercsen lévő test kábel elöregedett és nem jól érintkezett azt megoldottam, lehet, hogy megint előjött ez a probléma, annak is a halovány szikra volt a tünete.... Valami ötlet?
Bocsi a hosszú szövegért. Remélem azért lesz aki elolvassa! Jah azt még hozzáteszem, hogy a motor most esett át generálon és 300 km van a blokkban!
kosár:5eft,lamellák 1500ft/db,menesztő 3eft
Van egy 50-es Runnerem, ami mostanában az alábbi hibát csinálja:
Elinduláskor kéreti magát, majd begyorsul kb. 40-ig, és innét 50-ig megint alig gyorsul. Utánna már húz rendesen. Ja, ezt hidegen nem csinálja, csak pár kilóméter után.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a hiba?
okés ha lesz légyszíves irj rám, mert kéne! Mennyibe adnád oda?
gilera sp01,sp01, crono hoz van esetleg bendixed? csak a forgórész érdekelne, sürgős! Lehet, hogy a régebbi típusoké is jó hozzá( kk, kz)
Előre is köszi!
blokkalakatrészek
szacsomoto
r@freemail.hu
,karbi,
szacsomotor@freemail.hu
freestyle-hoz:kerekek,váz,tank,első teleszkopok,kormánykiflik,hűtő,fékek,tárcsák,bontott blokk
szacsomotor@freemail.hu
megoldódott a probléma! Nekem meg sp01 em van . (blokkilag ugyan az) és képzeld nekem is a gyújtó tekercsel volt problémám, pontosabban a gerjesztővel, elengedte egy kábel...vissza hefteltem és már jó is. Mehet tovább a járatás:)