Sziasztok! Nemrég vettem egy 2003-as Gilera Runner 50cc. Nagyon jó kis moci 75-tel megy is, még talán 80-al is, de egy baj van vele. 100km-en megeszik vagy 5 litert. Mi baja lehet a mocinak?Ja és ha sokat megyek vele teljes gázzal, pl ha főuton megyek 70-el vagy 10 percig, elkezd nagyon füstölni, ha lehül, akkor pedig minden jó,nem füstöl, csak elég büdös szaga van a kipufogógázanak, de nem füstöl. Mit csináljak?
ma szétszedtem a karbit kitakarítottam, csak már megint az a gecis szikra a baj......túl kicsi szikrát ad valami gáz van a gerjesztővel....pedig amikor megvettem az alaplapot, nagyon jót adott most meg nagyon halovány . lehet, hogy itt lesz a probléma a kicsi szikra miatt nem tud kiforogni gondolkoztam ilyenen is.....de majd hnp szétkapom a gyújtás részét azt majd csinálok vele valamit....
az nemjó ha szürke mer kevés benzint kap vagy valahol a légszűrő és karburátor csatlakozásánál fals levegőtszív
akkor jó ha a gyertya barna
valamit álítsál a karbin
Eladó az alábbi Gilera RC 125 Rally motorom.
A motor nagyon szép állapotú, ha érdekel valakit itt a hirdetés linkje, de további kérdésekre is válaszolok!
Szevasztok Gilera RX 125 Arizónához a mókerolás mentes fő kábelkötegre és a gyújtáskapcsolóra lenne szükségem! Ha esetleg ilyen lenne valakinek akkor vegye fel velem a kapcsolatot!
tudomásom szerint ez a karbi nem powerjetes(vhsa32mm), azért szétszedem és kitakarítom, a légszűrő zsír új, nincs elkoszolódva!
ha darál akkor sokat vagy keveset kap?
Az lenne a kérdésem, hogy a motorom (sp01) miért csinálja azt, hogy 5-6 nál elkezd tólni rendesen 7 körül nyitna a power és a motor csak darál és ugy megy föl a fordulat 8 ig és onnan nem nagyon megy följebb és nem húz csak darál, de van olyan is amikor elkapja és akkor megindul mint az isten nyila, először azt hittem, hogy a power nem nyit ki vagy ilyesmi de kiköttetem és manuálisan kinyitottam neki és ugyan ezt csinálja! 32 es karbi van rajta gyári szűrővel, 135 ös fuvokával. Min kéne állítanom...? továbbá van egy másik karbim hozzá az is 32 es) és nem tudom mi az a csavar ott a benzin nyílás alatt. ( a másikon is van ilyen nyílás )Valaki mondja meg köszi!
köszi az eddigi segítséget
akkor jó ha a gyertya barna
valamit álítsál a karbin
Eladó az alábbi Gilera RC 125 Rally motorom.
A motor nagyon szép állapotú, ha érdekel valakit itt a hirdetés linkje, de további kérdésekre is válaszolok!
http://www.kepesmotor.hu/giler...
azt hallani kellene
vedd ki a gyertyát és nézd meg hogy mijen színe van
ha darál akkor sokat vagy keveset kap?
lehet hogy a karbiba van eldugulva a powerjet
Az lenne a kérdésem, hogy a motorom (sp01) miért csinálja azt, hogy 5-6 nál elkezd tólni rendesen 7 körül nyitna a power és a motor csak darál és ugy megy föl a fordulat 8 ig és onnan nem nagyon megy följebb és nem húz csak darál, de van olyan is amikor elkapja és akkor megindul mint az isten nyila, először azt hittem, hogy a power nem nyit ki vagy ilyesmi de kiköttetem és manuálisan kinyitottam neki és ugyan ezt csinálja! 32 es karbi van rajta gyári szűrővel, 135 ös fuvokával. Min kéne állítanom...? továbbá van egy másik karbim hozzá az is 32 es) és nem tudom mi az a csavar ott a benzin nyílás alatt. ( a másikon is van ilyen nyílás )Valaki mondja meg köszi!
Akinek van KJ1L kódú léptető villája, légy szíves írjon
Előre is köszi.
Üdv.
Gilera MX-1 vagy R-hez rendszámos vagy rendszámoztatható váza van?
de nem kapsz hozzá újonan 27-ért hoznak
de nekem csináltak. 10-ért