Ha ez anyit jenent, hogy van valamiféle lap szerű izé a karbiban és azt huzogatja a gázkar akkor igen:D:D
Nem igazán akarok rákölteni megint 15öt, valahogy nem tudnám másképp megoldani?
Hali valaki biztos ért a karbikhoz.
Leakarom cserélni a Dellorto PHBH 26 karbimat egy Keihin PWK 28-as powerjetesre.
És arra lennék kiváncsi mivel a powerjet lényege hogy nagy tejesitménynél plusz anyagot jutat a szivotorokva de a kulönolajzo ugyananyit ad hozzá mintha az nem is lenne és igy keveseb az olaj tehát jóban járok ha ugy keverem a benzint magam.
Én ezt gondolom de vannak nálam olyanok akik jóbban értenek hozzá várom a hozászolásokat.
50-be, ennyiből csak a dugó meg a henger csináltatás nem jött volna ki. De a nagyon szépen csendesen jár. A dugón még szinte nincs kopásnyom, polini membrán lap. A dekni alatt is rendben van. Szóval nagyon jó vétel volt.
14/12-esen nincs levegő, se dúsító csavar. Azon csak egy alapjárat állító csavar van. Próbálj a tűvel elvenni tőle kaját, aztán fúvóka csere.
Ha jól emléxem a fúvókázása elég költséges játék, mert ebbe M6 kell, aminek darabja min. 600ft.
Szóval, kapd le a karbit, takaritsd ki, tűn a zégert rakd a tű legfelső rovátkájába, és szólj hogy milyen lett így.
(Nekem az 503ason 19es karbi volt 115ös főfuvival)
Nem igazán akarok rákölteni megint 15öt, valahogy nem tudnám másképp megoldani?