Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ez anyit jenent, hogy van valamiféle lap szerű izé a karbiban és azt huzogatja a gázkar akkor igen:D:D
Nem igazán akarok rákölteni megint 15öt, valahogy nem tudnám másképp megoldani?
Üdv, van-e valakinek erről a típusról tapasztalata: Gilera KZ 125
Jut eszembe. :D Valakinek véletlen nincs eladó MxR első sárvédője?
Vegyél rá egy faxa 14es vagy 17,5es karbit. Azt lehet állítgatni orrba szájba.
Hát meg is értelek! :) Egyébként a polini vagy malossi gyárt még ilyen tuning hengereket ezekhez a régebbi gépekhez?
Síktolattyús?
Nicasilos. Hüvelyezni lehet 30-ezerért hüvelyeznek. Végül is kitudnám ablakozni a hüvelyt lehet olcsóbban jönnék ki.

Összeraktam megvolt a próbakör hát hiányzik az a plusz 50ccm.
Hali! Kar!I ! A 180-as henger nem menthető? nikosilos?
Hát ezzel csak az a baj hogy nincs tű:D:D
Hali valaki biztos ért a karbikhoz.
Leakarom cserélni a Dellorto PHBH 26 karbimat egy Keihin PWK 28-as powerjetesre.
És arra lennék kiváncsi mivel a powerjet lényege hogy nagy tejesitménynél plusz anyagot jutat a szivotorokva de a kulönolajzo ugyananyit ad hozzá mintha az nem is lenne és igy keveseb az olaj tehát jóban járok ha ugy keverem a benzint magam.
Én ezt gondolom de vannak nálam olyanok akik jóbban értenek hozzá várom a hozászolásokat.
Valami olyasmi.
a kuplunggal meg mi történt?
Meggájver beindult és heggezstették vagy mi?
http://kep.tar.hu/kari28/50662...

Itt vannak a képek az előző blokkról.
Valószínű. Nekem 180-as polini volt a másik. 1-2 be még kerékre jött. De jó is volt.......
nekem van egy gépem MX1
donornak vettem
és Malossi henger+hengerfej van rajta akkor az 160as lehet?
még nem szedtem szét
50-be, ennyiből csak a dugó meg a henger csináltatás nem jött volna ki. De a nagyon szépen csendesen jár. A dugón még szinte nincs kopásnyom, polini membrán lap. A dekni alatt is rendben van. Szóval nagyon jó vétel volt.
nézelődj!

Dell'orto
meglehet kérdezni hogy mennyibe fájt az új szív?
A matrica a hengerfejanyák mghúzási nyomatékát jelzik: 2-2,2kg/mm2,Ha nyomaték kulcsal húzod,így nem fog megszakadni a menet.
SZia.

14/12-esen nincs levegő, se dúsító csavar. Azon csak egy alapjárat állító csavar van. Próbálj a tűvel elvenni tőle kaját, aztán fúvóka csere.
Ha jól emléxem a fúvókázása elég költséges játék, mert ebbe M6 kell, aminek darabja min. 600ft.
Szóval, kapd le a karbit, takaritsd ki, tűn a zégert rakd a tű legfelső rovátkájába, és szólj hogy milyen lett így.

(Nekem az 503ason 19es karbi volt 115ös főfuvival)
Szia!

nekem van fedelem! Egy ezredes+ posta!
Sziasztok!

Keresek Gilera sp01, sp02 vagy crono rendszámos vázat akinek van az írjon!
Bent a blokk, csak a karbi nem úgy áll ahogy kellene. De azt valahogy megoldom.
Arra a matricára én is kíváncsi lennék. az enyémen is van. :)
Váá nem fesz.szab hanem gyújtó trafó. :)