Heló! Elvileg jónak kell lennie hozá, de nézd meg a motorodon, hogy neked is 2 vezetékes e a trafód.Egyébként óvatosan az ilyennek a vételével, mert bontottat kipróbálás nélkül zsákbamacska megvenni.Egyébként nekem is ilyen van fennt, igaz egy Sach-ról lett áttéve, mert ugyan az.
Az elektromos fordulatszámmérők müködése ugy van, hogy van egy negativ test vezeték, illetve van a pozitiv, ami a trafóra van kötve.Legegyszerübb, ha a trafóról a gyujtáskapcsolóhoz feljövö szállal kötöd össze, meg ugye a test.De ha 3 vzetékes, akkor passzolok hogy van.
Nem, ez már nem a spirálos! Azzal boldogulnék. Elektronikus a lelkem..
Pont ezért nem nagyon vágom hogy kéne ellenőrizni.. Meg ha le kell venni hozzá a lendkereket, ahhoz sincs szerszámom(Van trükkje?). Pedig valószinűnek tartom hogy amikor a gyújtás környékét buzerálták nem e hagytak lógva egy vezetéket, jeladót
Ja, és a fordulatszámmérőt ki tudod próbálni, egy gyufaszálat beleraksz a spirál helyére, és megpörgeted.Ha észleli a forgatást, akkor jó, ha nem, vagy ott marad ahova kilendült, akkor rossz az óra.
Heló!Elviekben neked is egy spirállal van megoldva a fordulatszámmérőnek a hajtása.Az egyik része a blokkon a vizpumpa mellett van, ott érdemes megnézni a kicsi szimering állapotát is, ha ráérsz, illetve van belül egy gumigyürü, az szokott elszakadni, és ott veri ki az olajat.De ha nem ereszti az olajat akkor ne bántsad.A spirál másik vége meg a müszerfalba megy be.De ha nem spirálos, akkor bocsi, de nekem a KK is, meg az RV is spirálos.
RC125 nél nem tudjátok hogyan kéne elkezdeni a hibakeresést a fordszámmérőnél? Sajnos nem működik, de nem tudom hogyan kéne letesztelni magát a műszert, jó-e.
Az előző tulaj gyújtást cserélt a motoron, lehet hogy köze van hozzá. Amihez hozzáférek már ellenőriztem, a vezetékek a helyükön, bár a lendkereket nem tudom leszedni
Meg van még a gyújtás? remélem:) Most lett meg rá a pénz!
Légy szíves írj nekem egy e-mailt a bankaszámlaszámoddal és telefonszámoddal együtt! Én meg majd leírom neked a címem! e-mailem: kisoliver@gmail.com
Vegyél 2 db 10.9-es vagy 12.9-es minőségű 8-as anyát(csavarboltba tudják mi az) és ezeket kontrázd össze,de csillagkulccsal és krovával,mert villással nem lehet normálisan meghúzni...
ha így sem akar mozdulni,akkor hőlégfúvóval meg kell melegíteni...
Az lenne a kérdésem, hogy a pót hengeremből hogy tudnám kivarázsolni a tőcsavarokat? Vagy hol lehet hozzá kapni újat? vagy elég ha tudom a hosszát és csavar boltba megnézem? Mert próbáltam úgy hogy 2 db 13 as anyát rácsavartam összefeszítettem őket és az alsót próbáltam lazítani hátha a tengellyel együtt jön, de nem volt benne sikerem! Valami ötlet?
POLINI 160-as hengerem
hengerfejjel RX-hez (tehát nem poweres), dugó nélkül, kicsit hibás nicasillal, de még használható,mert az ablakok feletti rész jó...
Nem, ez már nem a spirálos! Azzal boldogulnék. Elektronikus a lelkem..
Pont ezért nem nagyon vágom hogy kéne ellenőrizni.. Meg ha le kell venni hozzá a lendkereket, ahhoz sincs szerszámom(Van trükkje?). Pedig valószinűnek tartom hogy amikor a gyújtás környékét buzerálták nem e hagytak lógva egy vezetéket, jeladót
Az előző tulaj gyújtást cserélt a motoron, lehet hogy köze van hozzá. Amihez hozzáférek már ellenőriztem, a vezetékek a helyükön, bár a lendkereket nem tudom leszedni
Meg van még a gyújtás? remélem:) Most lett meg rá a pénz!
Légy szíves írj nekem egy e-mailt a bankaszámlaszámoddal és telefonszámoddal együtt! Én meg majd leírom neked a címem! e-mailem: kisoliver@gmail.com
Előre is köszi!
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-22362446/
http://www.expressz.hu/secure/showAdvert.do?rid=1&aid=22362
446&cid=46
ha így sem akar mozdulni,akkor hőlégfúvóval meg kell melegíteni...
ennyi
Az lenne a kérdésem, hogy a pót hengeremből hogy tudnám kivarázsolni a tőcsavarokat? Vagy hol lehet hozzá kapni újat? vagy elég ha tudom a hosszát és csavar boltba megnézem? Mert próbáltam úgy hogy 2 db 13 as anyát rácsavartam összefeszítettem őket és az alsót próbáltam lazítani hátha a tengellyel együtt jön, de nem volt benne sikerem! Valami ötlet?
Előre is köszönöm!
POLINI 160-as hengerem
hengerfejjel RX-hez (tehát nem poweres), dugó nélkül, kicsit hibás nicasillal, de még használható,mert az ablakok feletti rész jó...
van még eladó váltó, kuplungom,berugó tengelyem, berugó kar stb...
Jaja,Parillánál van , én is onnan vettem !
Nem olcsó , de van !
Próbáld meg a kecskeméti Parilla Kft.-nél. Ők asszem be tudnak szerezni kopó alkatrészeket régi olasz gépekhez is.
Jó szelet!