Hali még mindig elado sorba van egy asso werke tipusu Rx dugatyu.
És ÉRdeklödnék hogy tud valaki mondani központi telorol valamit mert az enyém akármit csinálok vele nem akar csilapitani. nagyon viszarug. ha rugon álitok akkormeg belengmenetközbe minden kis uthibánál olyan mint egy hulámvasut. szoval ha valaki ért hozzá és tud tanácsot adni az irjón .
Üdv mindneki segítséget kérek!
Van egy 125 ös Gilera Rc-m. Van rajta egy dellorto VHSA 32-es karbi.
A probléma a következő:
Beindítom a motort és hagyom melegedni, Elindulok vele lassan és hagyom még melegedni. Olyan 3 dikba 3ezres fordulaton lenyelezem és nagyon dúrván befullad majd egy kis gondólkodás után kőkeményen megindúl. Kérdem én lehet hogy az a baja hogy a gyári 130 as fúvókát kicseréltem 185 ösre és ha 3ezernél lenyelezem annyi benzint szív be hogy a gyertyát úgymond beköpi? Mert magasabb fordulatszámon semmi baja kipörög üvegre is.
És az segít ha kicserélem 3 pólusú gyertyára vagy mit csináljak hogy ne keljen visza rakni a 130 as fúvókát?
Minden megoldást köszönök.
Csáó van egy Gilera dnam és nem mér a km/h pedig jól van kábelezve.
Működik az óra csak nem mutatja mennyivel megyek és hogy mennyit fogyaszt meg ilyenek.....Mit lehet vele csinálni?
Halihó!
Vettem egy Gilera mxr 125-öt, de sajnos az olajzás meghibásodása végett megragadt. :( KERESEK hozzá hengert, dugót...
Esetleg tükröket.
Na meg a másik... amíg jártam vele, nagyon hangosnak véltem... pedig teljesen gyári volt a kipuf... Mit lehetne neki csinálni, hogy valamiképp csendesebb legyen? :(
Mail címem: audioboy86@freemail.hu ha bárki bármilyen formában tudna segíteni. :(
És ÉRdeklödnék hogy tud valaki mondani központi telorol valamit mert az enyém akármit csinálok vele nem akar csilapitani. nagyon viszarug. ha rugon álitok akkormeg belengmenetközbe minden kis uthibánál olyan mint egy hulámvasut. szoval ha valaki ért hozzá és tud tanácsot adni az irjón .
Van egy 125 ös Gilera Rc-m. Van rajta egy dellorto VHSA 32-es karbi.
A probléma a következő:
Beindítom a motort és hagyom melegedni, Elindulok vele lassan és hagyom még melegedni. Olyan 3 dikba 3ezres fordulaton lenyelezem és nagyon dúrván befullad majd egy kis gondólkodás után kőkeményen megindúl. Kérdem én lehet hogy az a baja hogy a gyári 130 as fúvókát kicseréltem 185 ösre és ha 3ezernél lenyelezem annyi benzint szív be hogy a gyertyát úgymond beköpi? Mert magasabb fordulatszámon semmi baja kipörög üvegre is.
És az segít ha kicserélem 3 pólusú gyertyára vagy mit csináljak hogy ne keljen visza rakni a 130 as fúvókát?
Minden megoldást köszönök.
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Működik az óra csak nem mutatja mennyivel megyek és hogy mennyit fogyaszt meg ilyenek.....Mit lehet vele csinálni?
Vettem egy Gilera mxr 125-öt, de sajnos az olajzás meghibásodása végett megragadt. :( KERESEK hozzá hengert, dugót...
Esetleg tükröket.
Na meg a másik... amíg jártam vele, nagyon hangosnak véltem... pedig teljesen gyári volt a kipuf... Mit lehetne neki csinálni, hogy valamiképp csendesebb legyen? :(
Mail címem: audioboy86@freemail.hu ha bárki bármilyen formában tudna segíteni. :(
Gilera xr-1 125 ös motoromhoz keresek új ülést vagy esetleg valami ötlet hogy hol lehet újra kárpitozni? vagy mi a teendő?
persze ha újra gondoltál:)