Én sem találtam hozzá valót,az Sp01-es hasidomát tettem rá némi átalakítással.Itt keress visszább ,mert valaki árult Mx1-hez alkatrészt,nekem csak műszerfal és benzintank van eladó.
köszi a tippet.
télen ha minden úgy alakul darabjaira szedem a gépet és mindent dokumentálni akarok képekkel és szöveggel.
meglátjuk mi fog belőle kisülni.
Elképzelhető hogy az olajadagoló sokat nyom a karbiba.Ez jobb oldalon van,a kuplungház szintén jobb oldalán.A gázbowden félúton kétfelé válik,egyik vége a karbisúbert emeli,a másik az olajadagolót,Lehet hogy ez a vége túl feszes,és alapjáraton is emeli az adagolót.
sebaj de köszi, megpróbálom ott is meg hátha a márkaoldalakon is lehet találni...
örömmel veszem észre hogy feléledt téli álmából a fórum...
habár még csak most kezdődik a tél örülök hogy november elején még motorozhatok...
Akkor vagy túl sok az elégetetlen benzin vagy nagyona olajos a keverék!
De ha atömítés van kimenve akkor is csöpög fogd be a kipu végét huzzad a gázt ha ott kifúj akor a tömítés a rossz!
bekem nem a kiégetéssel van a gond mert szokott a gép 12000 is pörögni. engem csak az aggaszt hogy a blokk és a kipuffogó csatlakozásánál csöpög az olaj, remélem hogy csak a tömítés a hibás.
tényleg nem tudjátok hogy hol lehetne beszerezni 125-ös motorhoz tuning kipuffogó rendszert?
Mikro bátyámnak elhoztuk az RX-et akkor füstölt mint állat meg nem ugy ment ahogy kellet volna!
Elment 20-25 km-es útra végig 6 ezret pörgöt nem tom hány km/h és megált és begyúlt a kipuban akoksz meg az olaj. Ugyhogy az előző tulaj nagyon nyugdíjasan használta azóta meg yrendesen ahogy kell neki!
Nálam is volt egy kis szivárgás,aztán jól meghúztam,a tömítést se cseréltem ki.Keverékkenésűeknél mindig kijut egy kis olaj a kipuba,mert nem tudja tökéletesen elégetni az olajat.Ezért kell időnként jól megjáratni,hogy kiégjen a kipuból az olajos koksz.Úgy 10 kilóméteren meghúzod 80-90 nel,az elég.Persze vigyázz a Yardra!
Na én is arra a jellegzetes kerregős alapjárati hangra gondoltam, ez is olyan. Dugóhang vagy csapágyhang? Nem tudom pontosan.. Láncról nem tok mit mondani még nem számoltam
Amugy most hétvégén próbálnám ki még csak igazából terepen, majd írok milyen. De ha neked 5.ben 2személyel terhelve még emeli az elejét akkor az:
a.) vagy kurvaerős
b.) nagyotmondasz
c.) nem 125ös
Szia!hát a hangját anyira nem tudom leírni kicsit olyan keregős mint mikor a dugó lóg benne mert lóg majd csinálok egy videót! Elérte az üzemóra számot A berugót kis erőlködésel letudom nyomni de ugy is lelehet hogy ne forduljon egyet sem a blokk akármeilyk motornál csak kis ügyeség kell hozzá
De am blokkja jó 5 ben még emeli magát 2 ember alatt!
Szia Daogyula!
Lenne hozzád egy kérdésem.
A 125-ös cronómnak a motor és a kipuffogó csatlakozásánál szivárog valami, vagy olaj vagy korom vagy a kettő együtt nem tudom. ez mitől lehet. netán valami baja van a powernek, vagy csak a tömítés rossz...?
Látom neked is arizonád van. Érdekelne pár dolog: Tiednek milyen hangja van alapjáraton úgy értve hogy nem kopog kissé, nem kemény a járása? Berúgót le tudod nyomni kézzel?
Látom neked is arizonád van. Érdekelne pár dolog: Tiednek milyen hangja van alapjáraton úgy értve hogy nem kopog kissé, nem kemény a járása? Berúgót le tudod nyomni kézzel?
A kipufogóhoz annyit fűznék hozzá, hogy az enyémen kiherélte vmi barom a dobot, és így nagyon brutál rekedtes hangja, kb. úgy szól mint egy nyitott 250es krosszgép... nekem nem jön be
Hát a GFR a legjobban kihegyezett 125-ös a régebbi gilerák között de a legjobb. nekem egy cronom van ami egyel alatta van de az is nagyon meg. a jó állapotú GFR ritka de ha kifogsz egyet akkor megütötted a főnyereményt. hát sajna alkatrészben nem bővelkedik magyarország, de mindent be lehet szerezni egy kis utánnajárással.....
Sajnos nincs idomom! Nagyon hamar lecsaptak rá. Nehéz szerezni az az igazság...