Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Pls valaki nem tud véletlen egy Gilera kk 125 kz hasidomot ?
Ha igen légyszi jelezzétek nekem ,elég ha ide írtok mert e-milt kapok a hozzászólásról !

Thx Bye
Köszi! Ha kell szólok.
Hello!

A Blokkon minden megvan! Csak henger nincs rajta...
Állórész,olajpumpa,vízpumpa,hajtókar minden megvan. Még az elsö lánckerék is...

40 ezerért viheted az egészet...
Helló Mathew! Engem a blokk érdekelne milyen állapotba van? Mi hiányzik róla? És persze menyi lenne az ára?
Előre is köszönöm!
Tudna valaki pontos teljesítményadatokat közölni a 125ös gilera blokkokból? Érdeklne a poweres, és az e nélküli verziók is, és hogy mikor kezdték a powereseket gyártani
Gilera MX-1-hez alkatrészek eladóak!

Hütő,karbi,AC-pumpa,müszerfal,Hátsó rugóstag,első és hátsó villa,váz,lánc,kormány,komplett blokk,és 160 ccm nem powres polini henger!

Már csak ezek vannak meg! Hívj és megegyezzünk. +36/20-347-70-84
Köszönöm szépen!
Gondolom erre vársz.Ez ugyan az RV125-é,de nagyjából mind hasonló.
Szia.Én most vettem egy RRT-t és szét van kapva teljesen.Ha tudod és még megvan ,akkor légyszíves küld el nekem a fájlt,hátha így jobban haladok.Sok mindent nem tudok hova csatlakoztatni. E-mail cimem:kalmopyrin@citromail.hu Köszönöm szépen.
sziasztok!
'04es 200vxr-ről szeretnék robbantott ábrákat. tud valaki segíteni? köszi
gilera bontott alkatrészek eladók:rc,rrt,rx,xr,rv,ngr,sp,kz,kk stb.
vargaszabolcs@net.info.hu vagy 06302692998
gilera bontott alkatrészek eladók:kerekek,blokkok,alkatrészek,vázak,kiegészít
A relé közönséges szabványos autórelé,bármelyik autósboltban kapsz.
A PHBH28-as meg a Runneré,azon szoktak lenni túlfolyás problémák.Ha nem lesz jó javaslom tegyél rá egy VHSA32-est,nekem azzal semmi gondom nem volt,és brutál volt tőle a gép.Sőt,ha jól tudom még a Mito Evo-t is ezzel tuningolják.Igen a pumpa váltót is kap,és nem értettem miért,mert egyenáramú motor.Valószínű a motorfordulattal arányosan pörgeti a pumpát is.Nekem nem indult el indításkora pumpa,nem kapott benzint a motor,indítózni,vagy tolni kellett félóráig hogy elkapja.Beraktam egy kis időzítőt,ami 20 másodpercig működtette a gyújtás ráadásakor.Ez elég volt hogy beinduljon a motor,és amikor már ment,akkor már pörgött a pumpa is.Tehát valószínű a motorral arányosan forog,de mindig mennie kell,mert különben nem kap benzint a moci.Ami nem kell a karbinak,az a túlfolyón visszamegy,és nincs túlnyomás.A Yamahánál már van egy nyomáskapcsoló a pumpában,ha elér egy nyomásértéket,leállítja,ha csökken újraindítja a pumpát.
Üdv: köszönöm az infokat, a motorba a karbi PHBH28-as de a kis ismertetölye is ezt irja hogy gyárilag ez van rajta, meg ezt én is láttam több MX-R motoron, a tápszivattyu meg ugy látom megosztott véleményü valaki szerint folyamatosan megy más szerint nem, akkor most melyik!? a rellé ami hiányzik nekem annak a csatlakozolyát mérve kap 1pluszt egy minusz, és a generátorbol egy válto áramot is, a negyedikre most nem emlékszem, de ez arra következtet hogy nem megy állandoan hanem ki be kapcsol, minek lenne a válto ott különben. de bosszanto hogy ott kifolyik a karbibol hisz elvileg lezár az uszo mert be nem folyik a hengerbe, csak ki..... a tömitést meg megnézem csak akkor egy térbe van az olajal, tehát le kell elötte engedni és a hütö folyadék is ott megy azt is lekell engedni , vagy nem? köszi mindenkinek
Jól sejtettem,ez PHBH26-os karbi ,ez az Aprilia AF1-é,nem a Gilerához való.Javaslom szerezz be egy VHSA32-est.Már csak azért is,mert lehet ezzel nem fog csúcssebességgel menni.
Még valami.Az MX-hez VHSA32/VHSB34-es karbi a gyári,Ha nem ez van neked rajta,akkor ez is lehet probléma,mert sok tipus nem bírja a túlnyomásos töltést,csak ráfolyással lehet a benzint rátölteni!A túlfolyós karbikat(pl: simson) nem lehet pumpával tölteni,mert ugye megbuggyan,még a visszafolyó cső ellenére is!
Üdv poly,nekem MX-em volt,próbálok segíteni.A spirálnál nekem is szivárgott az oil,kihajtottam a hollandert és tettem alá egy gumigyűrűt,ezzel megszűnt a probláma.Pontosan nem tudom mekkora volt,ezt majd le kell mérned,hidraulikához való gyűrűt keress.A benzinpumpával nekem is voltak gondjaim,nekem viszont nem indult el,mikor ráadtam a gyújtást,pedig mennie kell.A reléje az ülés alatt van,a fesszabályzó felett.Ennél a pumpánál nincs nyomáskapcsoló ami leállítaná, állandóan megy,viszont van még egy visszafolyó cső ami ugyanonnan jön vissza a karbitól,ahol a felmenő nyomáscső is van. Ezért nem tud túlnyomás kialakulni a karbiban,persze ha eldugult,vagy előtted valaki levakdugózta akkor igen.A karbi jobb oldalán keress egy kis kerek sapkát,két cső van rádugva,egy csavar rögzíti,asszem alatta van egy szűrő is.Ellenőrizd le hogy mind a két cső dugulásmentes legyen.A tartályhoz négy vezeték megy,ha jól emlékszem a zöld és fekete a pumpáé,a piros és sárga az üzemanyag szintjelzőé.(van egy lámpa a műszerfalon,ha fogytán van.)Egyelőre ennyi.
a ford szám. meghajtónál egy gumigyűrű van ,a meghajtás mellett egy imbuszcsavar tartja ami a deknit is fogja,azt kiveszed és kijön a meghajtás,a gumigyűrűt kicseréled és elvileg nem fog folyni az olaj,a karbinál a tulfolyótol(amit a képen bejelöltél) folyik a benzin,ez valószínűleg azért van,mert a szivattyú nem áll le és a tűszelep nem tudja megtartani a tulnyomást.
Vegyétek és vigyétek! Szezonvégi utolsó áras. Sajna kell a pénz nagyon.


http://www.kepesmotor.hu/giler...
dugóméret 65mm,éredklődj a PINK MOTORS-nál
Nem tudom leszedted-e már a tankot, de a tankban van benne egy kisebb motor ami felpumpálja az üzemanyagot. És a tank tetjén vannak a csatlakozók. De hogy hol a relé azt nemtudom
üdv ezen a mocin van tápszivattyu? ha van annak a relléje érdekelne
üdv megnézem de akkor ha nem kell mennie akkor mi van abba rellébe amiezt ki be kapcsolja, mert az nincs nekem ott egy kép jolenne vagy rajz, és akkor ezért folyik ki a porlasztonál a benya?
Mekkora dugó való bele?
És hol és mennyiért lehet ilyen dugót szerezni?