a d208 pedig jó gumi,ha nem öreg...nekem 5 éves d207 van..képzelheted milyen szar...de adatlapomon látszik a kép,5 pályakör után...azóta is van kép,a gumi széle szó szerint hiányzik már
Megvan,de fehér az egész mert úgy csináltattam 1 fazonnal laminátból.Elméletileg a jézuska meghozta karácsonykon,bevonva karbonnal.Gyakorlatilag márcsak behúzzák karbonnal és megjön
igen persze itt ez a legnagyobb gont mert ha pakolni akarok akkor robogót veszek de télleg annyi helynek lennie kéne h egy eü csomag meg izzókészlet mert gondolom dobozt te se akarsz rakni a gfr-re( ) táskával te se akarsz járkálni és főleg nem a postára egy 5ezres bírsággal befizetni!
Az 1 dolog h nincs pakolótér,mertén megvagok nélküle.De ha a zsaru megállít(ami velem ritkán fordul elő) és kérdi h vane izzókészlet meg egészségügyi csomag?
Ezt én is néztem h elmentünk a tescoba és az enyémbe beraktunk 3 fél literes kólát az EÜ csomag az izzókészlet egy rongy és 3 csomag szotyi.....asszem ennyi volt és belefért!De sok motornak meg télleg már nincs pakolható tere inkább a dizájnra mennek!
Nekem a GFR-en nincs annyi hely se,hogy egészségügyi ládát rakjak oda,vagy 1 pénztárcát Szószerint,nincs rajta rakodó.Hawernak gsx-r 600on meg a hátsó ülés alatt van akkora hely,berak oda 1 flakon ásvánvizet+fényképező meg ilyenek...Tiszta jóneki
Asszem pirelli de mit tom milyen má nem láttam 3 hónapja! Hátul vágott slick van!D208 volt de fikáztam vele egy hatalmasat és le is dobtam róla!Viszont előtte jól lehetett csúsztatni stb!
én semmit, nekem ez az leső Gilera motorom. Amúgy a Gilera kár, hogy nem gyárt csak robogókat, mert olyan dolgokat alkalmaztak, amiket a japánok csak később vettek át, ez az én RC125ösömön is nagyon szépen látszik. Van rajta önindító, hátul is tárcsafékes, power szelepes, és "94es. Inkább vedd meg ezt Van kocsim, azért eladó, a legjobb haveromnak is nyugodt szívvel odaadnám.
Még annyit,nézz utána milyen rendszerű a powerszelepe,mert készült elektromos,és mechanikus powerrel is!Az elektromosnál kicsit nagyobb a hibalehetőség,azt hiszem Shepinek voltak vele gondjai,mert érzékeny a tápfeszültségre,de jó akksival tökéletesen működik.
Üdv,nekem MX1-m van,annyiban különböznek,hogy az alsó idom és a fejidom illesztési pontjai máshol vannak,így az MXR-nél kicsi a hasidom és könnyű levenni.Egyébként ha jó állapotú akkor brutális gép,ugyanaz mint az NSR vagy AF1-es.Ezért a sárgáért mennyit kérnek?Érdekel mennyiért kelnek most,mert szeretnék nagyobbra váltani,és nem mindegy mennyiért tudom eladni.
Ha gilera akkor biztos jó,ha jó állapotban van,akkor sztem vedd meg.Bocs többet énse tok,annyira nemértek hozzá Deha jó állapotú,akkor nemfox benne csalódni
Azért az nem úgy van egészen!
link
Futott kilométer: 15 000