Nem arra megy ki a játék, hogy kié a könnyebb, az nyer akié a nehezebb.
Az enyém szárazon 120 kg mindennel felszerelve, szóval ez nyert teli tankkal majdnem megvan a 130 kg.
Jó nagy sárban szerintem eléri a 150kg is.
Nincs gond vele, míg nem kell felállítani negatívba borult állapotából a dombon.
A motor súlya kompenzálja a tapadási erőmet a 90kg lovasokkal szemben,
akik 100 kg-os ktm-en ülnek így az összsúlyunk ugyan annyi.
Köszi Sanya..!!!! Nagyjából ennyire tippeltem.. Szalit kimondottan édekli, titkon ilyen gépet akar.. Az enyém a képen látható, ventivel, musse-al, tubliss-el és az összes védővel amit használok, menet készen, üres tank..
nemrég kaptam úgy helyszíni bírságot hogy meg sem állítottak.....
lakott területen 65-ös tempóval mért meg, a gps szerint falu széle táblától az 5. háznál állt a yard, szóval kb a táblánál mért mert ahol a rendszámom látszódott ott már 50 alatt mentem
elméletileg az ilyet el lehet sumákolni de 5000 forintért tuti nem fogok bemenni a yardra buziskodni a sok sünnel
Már azért is büntetnek a rendőrök, ha 90 helyett 100-al mész fűúton? Nagyon kifogyóban lehet a büdzsé...vagy most gyűjtik a karácsonyi ajándékra a pénzt?
Nem nagyon vibral. Csak.mikor reggel.melegited es oldalsztenderre teszed amig megiszod a kavedat ,ne lepődj meg ,ha nem.ott talalod a motort ahova letamasztottad hanem.10-15 meterrel arrébb vagy egy falnak dőlve.
Az enyém szárazon 120 kg mindennel felszerelve, szóval ez nyert teli tankkal majdnem megvan a 130 kg.
Jó nagy sárban szerintem eléri a 150kg is.
Nincs gond vele, míg nem kell felállítani negatívba borult állapotából a dombon.
A motor súlya kompenzálja a tapadási erőmet a 90kg lovasokkal szemben,
akik 100 kg-os ktm-en ülnek így az összsúlyunk ugyan annyi.