Ha az önindító motor nagyon sokat vesz fel, lehet van ott valami mechanikai gond, ha nehezen teker nagyon meg tud ugrani az áramfelvétel,
az is lehet hogy már a kuplungoddal van a bibi és nagyon megfogja az indítást. Próbáld meg üresben ha úgy nem döglik meg az akksi, csak sebességben behúzott kuplunggal való indítózás(ok)nál, akkor a kulung környékét is érdemes megnézni.
Egy pár amperórás aksival nem lehet kijönni a patakmederből csak önindítóval, mert gyorsan leszívja, ha nem jár a motor, szóval ez is számít, meg az is amit demzsolt írt, hogy mennyit tölt rá X idő alatt, ezért mondtam hogy mérj töltőáramot, ha tudsz és azt kéne megnézni a gyárihoz képest, már ha tud bárki ilyen adatot.
Indul is hidegen akkor is ha csak erősebben ránézek a gombra
A meleg indítás a bajos. Na de pár hónap aztán itt is van a kábel az aliról
Utána minden más lesz
nekem a huskyn nagyon jó volt a töltés, annál sosem volt gond a pluszban feltett ventillátor, pedig azon gyárilag nem is volt de feltettem a 610esét
pedig azon sokat ment, mert a hőgomba a vízpumpából kijövő csőben volt nem a hűtőben
végül az 530 inkább forralta a vizet mint hogy rugdossa
Régebbi modelleknél ez rendszeres.. Nehezebb terepen, jobb ha kapcsolóval működteti a ventilátort a pilóta. Amióta injektoros lett, erősebb lett a generátor, az Exc és Xcw-ken..
Hűtőventi az van, de most azt lekötöttem(bár az nem sokszor indul el) így már végre tudtam vele egy napot motorozni!Az aku az bluetooth-os már tudom nézni mikor hogy áll a töltés, és akkor esik nagyot a feszültség az akuban amikor nem indul küllőre.Amikor az önindító nem bírja átfordítani a motort és többször is rá kell nyomni az indító gombra.
A probléma az volt hogy lemerült állandóan menet közben.Igazából az Ecx-k amiket ismerősi körben megmértünk azok tudják a 14.2.Ez az xc-f 13.5 nél nem tud többet tölteni.nem tudom hogy mi lehet a különbség a két típus között.
Eltört a gyűrű
Az oka ismeretlen de szerintem a fék tisztítós indítás nem tetszett neki
Meg lett mérve a henger dugó és meg teljesen jó
Mondjuk nekem a japánok után elég nagy volt a rés a dugó és a henger között.
Amit jó lenne kimérni, hogy az akksira mennyire töltőáramod jut, mert lehet van valami ami megy menet közben (akár kóbor áram) és a generátor által előálíltott áramból alig kap az akksi, azaz szinte sose tölt fel, már ha ez a gond, ezt ugye nem tudom. (világítás, egyéb cucc, gázmarkolat melegítő, venti, ülés fűtés, stb :D )
Nincs vele semmi gond teljesen jó, nem kell pontosan 14,4 nek lennie, a fordulat se mind1, alapjáraton még lehet ennyit se ad le.
ami a lényeg,hogy 14,4 fölé ne menjen magasabb fordulaton, akkor szar a fesszabályzó.
A fesz szabályzó 5 vezetékes, kettő sárga ami jön a tekercsektől és 3 vezeték megy tovább ott piros fehér és zöld egy csatiba.egyébként minden új.A tekercs a fesz szabályzó és az aku is.
Havernak nekem kellett a gyűrű cserét megcsinálni mert sosem lett volna kész, pedig kissé bizonytalanul álltam hozzá mert még sosem csináltam ilyet
Mondjuk fasza lett mert nagyon bitang lett az sxs még 3.ban kis letépi az ember kezét
Ha az önindító motor nagyon sokat vesz fel, lehet van ott valami mechanikai gond, ha nehezen teker nagyon meg tud ugrani az áramfelvétel,
az is lehet hogy már a kuplungoddal van a bibi és nagyon megfogja az indítást. Próbáld meg üresben ha úgy nem döglik meg az akksi, csak sebességben behúzott kuplunggal való indítózás(ok)nál, akkor a kulung környékét is érdemes megnézni.
Egy pár amperórás aksival nem lehet kijönni a patakmederből csak önindítóval, mert gyorsan leszívja, ha nem jár a motor, szóval ez is számít, meg az is amit demzsolt írt, hogy mennyit tölt rá X idő alatt, ezért mondtam hogy mérj töltőáramot, ha tudsz és azt kéne megnézni a gyárihoz képest, már ha tud bárki ilyen adatot.
A meleg indítás a bajos. Na de pár hónap aztán itt is van a kábel az aliról
Utána minden más lesz
pedig azon sokat ment, mert a hőgomba a vízpumpából kijövő csőben volt nem a hűtőben
végül az 530 inkább forralta a vizet mint hogy rugdossa
Az oka ismeretlen de szerintem a fék tisztítós indítás nem tetszett neki
Meg lett mérve a henger dugó és meg teljesen jó
Mondjuk nekem a japánok után elég nagy volt a rés a dugó és a henger között.
ami a lényeg,hogy 14,4 fölé ne menjen magasabb fordulaton, akkor szar a fesszabályzó.
Örülök, hogy jó lett!
Nem tölti az akksit? Vagy csak annyi, hogy nem mérsz 14,4 et?
Havernak nekem kellett a gyűrű cserét megcsinálni mert sosem lett volna kész, pedig kissé bizonytalanul álltam hozzá mert még sosem csináltam ilyet
Mondjuk fasza lett mert nagyon bitang lett az sxs még 3.ban kis letépi az ember kezét
A motorszerelők is kimentek külföldre dolgozni, vagy ennyire sokan vettek motort?