Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segítek, nem kell kábel, 2db gombostűvel meg lehet oldani, de valószínű ott más gond van.
Melegen sem kell ezekhez, szinte mindből ki van véve.
Na és a feljövő feszültséget mármint a fesz. szabályzó előtt összehasonlítottátok a két típus között?
Hány amperórás az akksi?

Ha az önindító motor nagyon sokat vesz fel, lehet van ott valami mechanikai gond, ha nehezen teker nagyon meg tud ugrani az áramfelvétel,
az is lehet hogy már a kuplungoddal van a bibi és nagyon megfogja az indítást. Próbáld meg üresben ha úgy nem döglik meg az akksi, csak sebességben behúzott kuplunggal való indítózás(ok)nál, akkor a kulung környékét is érdemes megnézni.

Egy pár amperórás aksival nem lehet kijönni a patakmederből csak önindítóval, mert gyorsan leszívja, ha nem jár a motor, szóval ez is számít, meg az is amit demzsolt írt, hogy mennyit tölt rá X idő alatt, ezért mondtam hogy mérj töltőáramot, ha tudsz és azt kéne megnézni a gyárihoz képest, már ha tud bárki ilyen adatot.
Indul is hidegen akkor is ha csak erősebben ránézek a gombra
A meleg indítás a bajos. Na de pár hónap aztán itt is van a kábel az aliról
Utána minden más lesz
betán akku nélkül ment a ventilátor folyamatosan.
hidegen nem nézi a lambdát
most én is átkötöm majd kapcsolósra a gombáról , illetve beszerezek egy ilyen aksit YTZ7S :D nincs kedvem rugdosni
nekem a huskyn nagyon jó volt a töltés, annál sosem volt gond a pluszban feltett ventillátor, pedig azon gyárilag nem is volt de feltettem a 610esét
pedig azon sokat ment, mert a hőgomba a vízpumpából kijövő csőben volt nem a hűtőben

végül az 530 inkább forralta a vizet mint hogy rugdossa
Régebbi modelleknél ez rendszeres.. Nehezebb terepen, jobb ha kapcsolóval működteti a ventilátort a pilóta. Amióta injektoros lett, erősebb lett a generátor, az Exc és Xcw-ken..
Hűtőventi az van, de most azt lekötöttem(bár az nem sokszor indul el) így már végre tudtam vele egy napot motorozni!Az aku az bluetooth-os már tudom nézni mikor hogy áll a töltés, és akkor esik nagyot a feszültség az akuban amikor nem indul küllőre.Amikor az önindító nem bírja átfordítani a motort és többször is rá kell nyomni az indító gombra.
nincs valami extra fogyasztó? pl ismerős 530asán a hűtő ventillátor leszopja úgy az akkut hogy rugdosni kell mert lemerül
Az Xc-nek jóval kevesebb watt-ot tud a töltése, az Exc-hez képest..
A probléma az volt hogy lemerült állandóan menet közben.Igazából az Ecx-k amiket ismerősi körben megmértünk azok tudják a 14.2.Ez az xc-f 13.5 nél nem tud többet tölteni.nem tudom hogy mi lehet a különbség a két típus között.
"az sxs még 3.ban kis letépi az ember kezét " Csak óvatosan nehogy egyéb dolog leszakadjon!
Eltört a gyűrű
Az oka ismeretlen de szerintem a fék tisztítós indítás nem tetszett neki
Meg lett mérve a henger dugó és meg teljesen jó
Mondjuk nekem a japánok után elég nagy volt a rés a dugó és a henger között.
Amit jó lenne kimérni, hogy az akksira mennyire töltőáramod jut, mert lehet van valami ami megy menet közben (akár kóbor áram) és a generátor által előálíltott áramból alig kap az akksi, azaz szinte sose tölt fel, már ha ez a gond, ezt ugye nem tudom. (világítás, egyéb cucc, gázmarkolat melegítő, venti, ülés fűtés, stb :D )
Valahol a MAMI-nak volt fönt töltés mérős videója nézzétek meg azt, ott látszik hol milyen értékek vannak kb.
Nincs vele semmi gond teljesen jó, nem kell pontosan 14,4 nek lennie, a fordulat se mind1, alapjáraton még lehet ennyit se ad le.
ami a lényeg,hogy 14,4 fölé ne menjen magasabb fordulaton, akkor szar a fesszabályzó.
nem értek a 4T-hez se, de ott ha elkopik a gyűrű, a dugó még jó? (2T nél tuti nem.)

Örülök, hogy jó lett!
Végül is mi (volt) a eredeti probléma, ami miatt elkezdtél itt mindent újra cserélni?
Nem tölti az akksit? Vagy csak annyi, hogy nem mérsz 14,4 et?
Én is az akksin mértem 13.5-13.8 kozott
A fesz szabályzó 5 vezetékes, kettő sárga ami jön a tekercsektől és 3 vezeték megy tovább ott piros fehér és zöld egy csatiba.egyébként minden új.A tekercs a fesz szabályzó és az aku is.
Vagy ennyire szar a KTM

Havernak nekem kellett a gyűrű cserét megcsinálni mert sosem lett volna kész, pedig kissé bizonytalanul álltam hozzá mert még sosem csináltam ilyet
Mondjuk fasza lett mert nagyon bitang lett az sxs még 3.ban kis letépi az ember kezét
"2-3 hónapos váró lista van mindenhol"

A motorszerelők is kimentek külföldre dolgozni, vagy ennyire sokan vettek motort?