Elvinném én már holnap is és nem is érdekelne mennyibe kerül csak nincs hová
Idén már sehol sem foglalkozik vele senki sem 2-3 hónapos váró lista van mindenhol
Remélem az Ali kábel megjön idén aztán be lesz állítva arra az értékre
Aztán ha nem lesz tökéletes csak kész lesz márciusig
A telókat is el akarom küldeni egy takarításra, bár egyik sem folyik és egész jól működik de legalább tudom mikor volt kitakarítva utoljára
Még a lengőkar csapágy takarítás, új kerék csapágyak kormány csapágy stbstb
Legjobb helyeken mentek! Nekem ez a favorit, ahol egy gázzal nem lehet felmenni, csiki csuki forgatni kell.
A bánya nekem nem lenne a szívem csücske, de az is fajin, erzberges.
Nem fogadnék rá nagy összegben, hogy a TPS szenzorral volt a gond, még ha annak a tekergetése befolyásolja is a problémád.
(Most már biztos van vele gond, hogy el lett tekergetve.)
Állítsátok be Zsolt által linkelt videó alapján műszerrel, aztán ha úgy jó lesz, akkor öröm, ha akkor se, inkább vidd el szerelőhöz.
Vedd le az akksit, s rögtön a fesszabályzó kimenetre mérj rá első körben, ha ott még megvan a 14,4 akkor odáig jó. Azt írtad nézted másik fesszabbal is, de inkább mérj.
Állórész felé nemigen van gond az inkább alapjáraton jelentkezne.
Milyen motor/fesszab, hány vezetékes?
Szóval ha a fesszab után van a gond, akkor csak utána kell átnézni a vezetékelést, ellenállást méregess be és kijövő pont között.
A leírtak alapján, ha lehet tippelni azt mondanám, valami extra nem odavaló ellenállás került a rendszerbe, pl vezeték szakadás, már csak pár szál viszi át az áramot a sok helyett,
vagy korrodált test.
Nem néztem hogy mennyi a helyes érték. Az akkumulátor és a töltősaru közé lett téve egy feszültség figyelő,alapjáraton 14.3 voltot mér, a maximum érték nagy fordulaton 14.42 volt.
Lehet rendben van a motor csak eltekergették a szenzort
Eredetileg valami aprókavics kipufogó volt rajta lehet ahhoz volt hangolva
Plusz a o2 szenzor sincs benne, gondolom az is azért lett kikötve hogy lehetssen kicsit dúsabb keverékkel használni
Pontosan, de a gázhoz nem nyúlsz így marad a fojtószelep állása tehát lényegében több anyagot adsz kisebb fordulatra. Elvileg valamelyest a max. fordulatszám is változik ilyenkor.
Ha minden rendben lenne a motorral, akkor Ini sem próbálná állítani.. Magáról a beállítás módjáról értekezünk, szó nincs nyitottabb folytószelepről.. A vidit szemléltetésnek raktam fel, hogy miként lehet beállítani (házilag, akár gyári értékre) és a beállítás érzékenységére szerettem volna felhívni a figyelmet.. Az általad említett "becspás" az a 2t tpi-nél van..
Van egy uj gyari gyujtasom dobozaban. Exc 350 re. Ha valakit erdekel. 50 euro. Evjarat 2015-6 koruli. Fingom sincs mire jo. Van cikszam. Fotok. Dobozra 160 euro van irva àrnak
gondoltam hogy olyan lesz mint a lottó, és nem is jött be
az a fura hogy amikor pöccre indul akkor szarul megy, ha jól meg szarul indul ez a 2 végállás
és amelyik állásban elkezdi a jól indulást ott már bénán is megy
Idén már sehol sem foglalkozik vele senki sem 2-3 hónapos váró lista van mindenhol
Remélem az Ali kábel megjön idén aztán be lesz állítva arra az értékre
Aztán ha nem lesz tökéletes csak kész lesz márciusig
A telókat is el akarom küldeni egy takarításra, bár egyik sem folyik és egész jól működik de legalább tudom mikor volt kitakarítva utoljára
Még a lengőkar csapágy takarítás, új kerék csapágyak kormány csapágy stbstb