Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos Dew, a Gas-nal ugyanez volt minden évben, hogy...... majd jövőre.... olvass vissza.

A motor nem értékpapírpiac, hogy a külső körülmények lehetséges változása miatt érdemes legyen tőkét kockáztatni. A piaci ár nagyjából tükrözi a valós használati értéket.
Akinek fontos , hogy új motort vegyen, és ennyit tud-akar rászánni, annak nincs alternatívája a gas-on kívül. De valószínűleg nem akarja kezelni a hirdetéseit, amíg - valakinek kell, pl egy 2019-es gas gas lengővilla, vagy egy benzincsap. - és összejön újra egy motor ára. Mert tuti, hogy lesz kereslet, de a gyengébben sikerült apróságokra három-négy éven belül, tizenezerért -egyszer, ha kifogy azokból a gyár, és nem lesz utángyártó. A többire meg majd-egyszer-valamikor-lehet, hogy lesz kereslet.
Jól van az màr ìgy . Ha nincs ,akkor nem ismerem meg ezeket a kedves embereket itt a fórumon...
A régi husky se lett kelendőbb a ktm egyesülés óta.
És az alkatrész ellátás se lett jobb, igaz rosszabb se
Mondjuk a maurer előtti andl-től semmi sem lehet rosszabb
Nehogy eladd drasztikusan ár alatt, csak hogy szabadulj tőle, várj még vele, a mostani bizonytalanság lenyomta az árakat, 2020 nyarára le fog tisztulni a kép.
Bár most lehet el se tudod akkor se, ha csak fele árat kérsz érte.

Pedig a motor semmivel sem lett rosszabb, mint volt, csak a körülmények bizonytalanok körülötte,
aki mer kockáztatni és van tőkéje, az most bevásárol gasgasból. Lassan 1,5 ért lehet kapni új gépeket,
max később eladja alkatrésznek, ha rosszul alakul a "régi" márka sorsa, arra tuti lesz kereslet, ha elvágják az alkatrész utánpótlást.
Állítólag lesz alkatrész a régi gasokhoz is, a KTM ugyan nem fogja támogatni, de egy gyáregység továbbra is rendelkezésre áll.

"I can tell you that KTM in the new collaboration will NOT be supporting the current/older models with parts, but the Girona (GasGas) facility will continue to support and work with their current vendors to maintain parts access."
Továbbra is eladó !
Sanyi, ez csak neked, hogy vélekedik egy gasgas benfentes a 2012 es irányról.

"A 2012 Enduro model that should have been scrapped immediately and gone back to the 2011 model until they had the design working properly."

Nem a legjobb időben próbáltad ki a márkát
Vajon Taddy GASGAS-a is csak egy átmatricázott KTM lesz a WESS-ben jövőre , mint SANZ motorja a dakaron, vagy hagyják alkotni a srácot.

https://gasgas.com/en/news/gas...

Részemről kíváncsian várom a "new GasGas era."-t
Legjobb hely extrém endurósoknak, triálosoknak ez semmi, (szerintem nem is tetszene nekik)
Nem verseny motor. Nem arra van tervezve, hogy a leggkevesebb idő alatt lezavarj 90km.Nem tudsz tempót menni vele. Ezèrt nem latsz ilyet a redbull on. De. Ha nem sietsz sehova..akkor sok helyen jobb bàrmelyik nagy termetú motonàl. Ezt làtom, tapasztalom. Vissza ülök egy rendes magas motorra, csetlek botlok. Amúgy nagyon sok van màr belőle..Èn 1 nap alatt adtam el. Egy olyan sràcnak , aki 525 el ment. Màsnap azt mondta......ezzel a fakezüek is tudnak menni. Ès milyen igaza volt. Nem èrzette, hogy lehet olyan erős, hogy kettebe nem tudja megfolytani. Mondom 525 utàn...... Szóval hamarosan èrkezik az új.....elèg sok ujitàssal.
Akkor miert nem ezekkel.mennek???
Nem nem. Akinek ilyen van , annak eszèbe se jut, hogy egy ilyen komoly versenyre elvigye. Ettöl függetlenül, tènyleg könnyű ilyen helyen vele evickèlni.
Biztos azért nem láttuk öket...mert a legelején mentek...még Jarvis-ék elött...
Az xtrainer is szereti az ilyet.
triálosoknak tetszene
Azt nem írtam, hogy töltést mérjen tehát álló motornál aksi feszültséget, és úgy nem nyír ki semmit, de én ezen a ponton fel is adom majd segítenek itt az okosabbak! Nem is értem miben hittem mi és kik is változtak volna az idők folyamán.
ha ki akarja nyírni a szabályozót akkor jó ötlet.
Mérj rá az aksira úgy, hogy a helyén rajta van plusz, mínusz utána vedd le a mínuszt és megegyeznek e a mért értékek.
a 13,5 tuti nem gyári érték
olyan lehet hogy pl 250w a töltés, és kiveszel belőle folyamatosan 280w-ot és emiatt csökken a feszültség is
mint amikor megy a sütő a konyhában aztán bekapcsol a szárító meg a mosógép fűtése aztán egyből halványabb a 100as izzó a budiban
Az akku 30000ft lítiumos aku nem gagyi.Általában üresben indítom pont ezért hogy könnyebben induljon.De valaki írta is hogy az xc-f nek a töltése gyengébb alapból.Lehet hogy a13,5 töltés teljesen gyári értéken van.Most még egy freeride fesz szabályzót rápróbálok és megnézem mekkora töltés jön ki a szabályzóból,aztán erre az évre szerintem ennyi.
Jut eszembe
Csinált már valaki gyújtáskapcsolót olyan motorra amin gyárilag nincs?
Az elektromos részt megoldom csak azt nem tudom milyen kapcsolót kellene rátenni
Igazándiból ez városi endúró is lesz jó volna ha nem csak úgy egy gomb nyomásra indulna a bolt előtt
Én nem rugdosom más motorját
De legközelebb rápróbálunk, nem gondolnám hogy lenne változás mert az önindító jól forgat az akku tökéletes
Önindítózás közben elforgatva a szenzort egyből röffen
Amikor nem indul, próbáltátok rúgásra is ugyan az van?
Nem akarom az alapból csapnivaló vezetékekést pluszban rongálni
Vakami hiba tuti van mert ha jó lett volna nem adják el
Mondtam is a gyereknek úgy vegyél motort hogy egy 500 as minimum maradjon a zsebben mer bármikor meghallhat