Ami még lemaradt...hogy a benzin..és olajpumpát is müködtetni kell valaminek..Oda már...amit a 15 centis...berugókarral tudsz gerjeszteni...az nulla...Tehát olyan szitu áll elö---mintha az autót gyujtás nélkül próbálnád betolni..
Nem indul...Van benne valami relé...aminek áramot kell kapnia...ami aztán tovább engedi a gyertyához ...másképp nincs szikra.Tolásra sem...Tárolós kondi...mint a régebbiekben...hogy akksi nélkül is indul...olyan nincs benne...Ezért is fölösleges a berugókar...mert akksi nélkül..semmi nincs...Csak tolás....hazáig.. ...Nekem legalább is ezt mondták...
Egy új karbis 300-as KTM esetében (extrém nincs gáz stílus mellett) szerintem 200 óráig hozzá nem kell nyúlni a blokkhoz.
TPI-t szerintem csak 2020-tól szabad venni, ami már 2 főtengely szenzoros, ami előtte volt, azt még hívjuk úgy, hogy kísérleti stádium...
Miért hónoltátok? Csak érintő hónolásról beszélünk? Mekkora lett a henger hónolás után?
B elvileg csak 0.01-al nagyobb mint az A, 0.01-os henger kopást nem igen kell hónolni.
Igen egy hónapig egyfolytában puhítottam rajta most már jó. Kisebb ugrásoknál jól viselkedik és már nem pattog, hátul attól javult meg a tapadásom hogy hátrébb tettem a kormányt, elöl végig mozog a 30-ból 28 centit. KLX lenne az ideális de ezzel is boldogulok ott ahol a többi endurós ismerős elmegy. Nem vagyok hisztis, az apriliával ugyanazzal a beállítással mentem sm pályán és föld úton különböző kerekekkel csak ott a motor gondoktól tartva inkább eladtam amíg működött. Nagyon visszasírom. Azzal olyan volt menni elsőre, mint ezzel 3 hónap gyakorlás után, pedig az 550 még erősebb is volt.
Megkezdődött a 2020 as superenduro, a Taddy gyerek még KTM el megy, nincs piros KTM debütálás, azt hittem átmatricáznak majd neki egy KTM-et GASGAS felirattal,
de kimaradt. A Lengyel futamon még KTM volt alatta.
Bár lehet félreértettem, csak extrémben fog új gasgas-al menni.
Az 0.01 ad kopás normális ennyi üzemórára még karbis motornál is.
“Tisztító hónolást kapott. A hátfalon lehetett látni kopást de nem volt “mérhető” !
TPI-t szerintem csak 2020-tól szabad venni, ami már 2 főtengely szenzoros, ami előtte volt, azt még hívjuk úgy, hogy kísérleti stádium...
Miért hónoltátok? Csak érintő hónolásról beszélünk? Mekkora lett a henger hónolás után?
B elvileg csak 0.01-al nagyobb mint az A, 0.01-os henger kopást nem igen kell hónolni.
Most jön a harmadik!
Oljpumpa cserével
A hengert már hónolni kellet B méretű dugót kapott
de kimaradt. A Lengyel futamon még KTM volt alatta.
Bár lehet félreértettem, csak extrémben fog új gasgas-al menni.
http://youtu.be/ttCTUhADTtI
Billy nyerte
http://youtu.be/umeS9oJz5FA
Új laptopról is benézhetsz ide, nem kell azért elővenni a régit
Nem járnak már ide az "öregek" eltüntetek!
Motort hajtod még azért néha? KTM 4T 4ever?
Sikerült összebarátkozni a futóművel?