nem kell irkálni, adnak 3 kupakot hozzá. Amíg nem szoktál meg egy 450-es cross gépet addig jobb a kezesebb reakció, és a gyengébb teljesítmény. Mellesleg így nagyon kicsit fogyaszt.
Szewasztok! még látom itt vagytok.... meg is lepődtem .. hogy estem ide most ? megtaláltam régi laptopomat .. beleküldtem egy csini billentyűzetet ..aztán berúgtam próbaképpen és kinyít gasgas topik... jó rég voltam itt.. gondoltam beköszönök...üdv az újaknak is ..remélem jól vagytok ? jól megy sorotok...sokat motoroztok ......szépek a gombok ?
Igen régebbi modell volt , mint a 2020-as. Biztosan így volt ahogy mondod, mert logikus, meg nincs is okod lódítani. Valószínűleg akkor a másik motoron a kormánykapcsoló az erősebbik állásban volt, mert a felső tartományban -érzésem szerint- agresszívabban adta le a teljesítményt, hasonlóan mint egy krosszmotor.
Én csak ténfergős motoros vagyok, mindig kerestem, hogy mit szeretnek az emberek a 2T-ben, aztán alig vártam, hogy vissza adjam. A 2016-ost már emberközelinek éreztem. A TPI-meg nagyon tetszett, alig akartam leszállni róla. Bamba korukban, még a házmester néni is ingerli a fiukat:-) Egyre jobb a modell, a gyár egyértelműen motivált a fejlesztésre. Szerintem direkt nem engedi a keverési arány háztáji módosítását. Az ideális 1:14-től, szegényebb aránytól jobban megy a 2t, ez tetszhet sok embernek, akiknek azután sem érzékük, sem tudatuk nincs a jelenségek kombinált értékelésére. Utána meg jönne Hisztipisti: idő előtti elhasználódás, 30 órás dugattyú mutogatása az interneten, hogy ez a KTM... Ebbe az utcába nem megy bele a gyár.
A 2020-hoz 1 féle program van.. Ebből adódóan régebbivel mentél.. Az meg úgy néz ki, hogy ha a racing program van rátéve, annak a kormánykapcsolóval gyengére váltva, megkapod a széria program erős változatát.. Magyarul te egy sima széria programos, teljesen a gyárból kijött változattal mentél.. Ez a motor nem éri el az ingerküszöbömet, egy fos a karbishoz képeset.. 2020 klasszisokkal jobb, szerintem pár év és majdnem olyan jó lesz mint a karbis..
Biztosan van, ha használjátok. Háztájiban ahhoz a részéhez tudsz leginkább hozzáférni, meg gyakorlatilag három fúvókával, egy síber tűvel, meg egy csavarhúzóval van mozgástered. A többi már "csak" tapasztalat kérdése, a tapasztalat meg sok idő, :-) , gyárilag meg egyszerűbb az előgyújtással játszani.
Márkus Robi motorját próbáltam, azt mondta hogy racing program van rajta, a gyenge kormánykapcsolós programmal. Ebből gondoltam, hogy van lehetőség programozni. Jelentősen eltért a karakteriszikája, mint a gyári szériának. Nekem egyedül a tpi tetszik a 2t-ből, de ez az én gyengeségem. Az biztos hogy nem egyféleképpen megy a tpi, mivel a három rugóval, meg a kormánykapcsolóval matematikailag legalább 6 variáció van. Azt inkább igaz, hogy ennyi Dew-nek kevés. Ő jobban szeret babrálni a műszaki dolgokkal, mint az átlag motoros.
Nem a karbantartás elhanyagolásáról beszélek, fos lepusztult motorral természetesen nem az igazi a motorozás. Arról beszélek hogy a gyári manual szerint beállított motorral simán lehet eredményesen hazai szinten motorozni akár versenyszerűen is.
Beállítom neked úgy a karbit, meg a telót ott helyben, hogy tuti nem magadban fogod keresni a hibát, hanem felgyújtod a motort az első feljárat végén
Szóval csak annyit akartam mondani, hogy simán lehet, hogy a motorban kell keresni a hibát. Szerintem te is tudsz jó pár olyan példát, hogy az ember egy ezer éves szarrá kopott kotláról átül valami új gépre és szárnyra kap hirtelen, stb.
Szerintem rengeteget számít az is, hogy a gép milyen állapotban van, hogy van belőve, mennyire van összhangban a lovassal, lehet valakinek pont az a jó, ha kicsit meg van butítva, stb.
Mindegy, szubjektív vélemény volt ez is, nekem ez a tapasztalatom, rengeteget állítottam karbit, ég és föld tud lenni ugyanaz a motor, teló dettó, s még lehetne sorolni olyan karakterisztikákat, amit a motoron be se lehet állítani, mert át kéne faragni hozzá nagyon az egész blokkot.
Igen, én is majdnem a szánalmas foci kategóriához akartam hasonlítani, de azért itt nem olyan rossz a helyzet mert ebben nem állami támogatással vagyunk szarok.
Na ne mááá..... Személy szerint egy sxf 250el motorozom jelenleg, amihez pont Szalajtós segített. Nekem jó endúrózni és cross pályára is, már ha kitévedek ritkán. Aki komolyabban motorozik az gondolom endúróra endúrót, crossra crosst használ amire való.
Akkor véleményed szerint, ugyanaz a beállítás való annak a motorosnak aki főleg lassú köves helyeken, patakokban motorozik és aki homokos krosszpályán ? Mind futómű, mind karbi beállításban ? Kicsit olyan ez az állítgatás dolog mint a fürdés, nem mindenkinek van rá igénye. Ezzel nincs is baj, csak nem kell hangoztatni.
Szerintem Magyarorszag vezeto nagyhatalom a motorsportban is akarcsak a fociban. Kerdezd meg orbant hogyan velekedik? Jobban teljesit! Minden nap jut valami fantasztikus teljesitmeny a hiradoba. Szarnyalunk. Ittis ottis. Amugy egyetertunk. En is igy gondolom hogy nem a motorban kell a hibat keresni. Mondjuk van olyan marka amire igy hobi szinten sem ülnék.mert nem segit hanem akadalyoz a teknika.....
Itt a motorkarakterisztikáról és a futóműről van szó, nézz már körül hol állnak a magyarok endúróban, motocrossban, meg úgy egyébként a motorsportban ( Talmácsit kivéve) . Mindenki a telót fújja, meg a karbiállítást. Én szerencsére a motorozási tudásomban keresem a hibát,meg az erőnlétemben,szerintem nem motor a leggyengébb láncszem. Azt hogy a kormányt , a kezelőszerveket magadhoz állítod alap, részemről ennyit szeretnék hozzá fűzni. a témához.
Akkor te ,ha veszel egy bicajt. Eszedbe ne jusson magadhoz alligatni! Menjel ugy vele ahogy kitoltad a boltbol .vagy ha beulsz egy autoba meg ne probald alligatni az ulest! Nekem.csak az a szerencsem a motorommal ,hogy pont megfelel ahogy kijott. Nem.igazan szoktam alligatni.
Megfürdettek párat az idei extrém versenyeken, ha ott nem szart be az akksi, akkor kicsi az esélye, hogy meghalna,
a lemerülés kockázat tényleg fennáll, ha mondjuk valaki méterenként önindítózik egy patakmederbe pár száz méteren át.
Ennek nem néztem utána, hogy beindul-e lemerült akksival vagy sem, az alaplapról elvileg kap feszt, ha meg van rúgva, elméletben be kéne tudnia indulnia arról.
Szerintem van olyan beállítási igény amit csak a benzin/levegő keverék arány eltolásával tudsz megváltoztatni, semmi mással,
azaz jelen esetben az injektor térképbe kéne belenyúlni.
Ha így nézed, ahogy írod, valóban nem igaz, hogy csak egyféleképp tud menni, pontosítva a leírást a keverési arányra értettem.
jó ez a betegállomány...
Én csak ténfergős motoros vagyok, mindig kerestem, hogy mit szeretnek az emberek a 2T-ben, aztán alig vártam, hogy vissza adjam. A 2016-ost már emberközelinek éreztem. A TPI-meg nagyon tetszett, alig akartam leszállni róla. Bamba korukban, még a házmester néni is ingerli a fiukat:-) Egyre jobb a modell, a gyár egyértelműen motivált a fejlesztésre. Szerintem direkt nem engedi a keverési arány háztáji módosítását. Az ideális 1:14-től, szegényebb aránytól jobban megy a 2t, ez tetszhet sok embernek, akiknek azután sem érzékük, sem tudatuk nincs a jelenségek kombinált értékelésére. Utána meg jönne Hisztipisti: idő előtti elhasználódás, 30 órás dugattyú mutogatása az interneten, hogy ez a KTM... Ebbe az utcába nem megy bele a gyár.
Szóval csak annyit akartam mondani, hogy simán lehet, hogy a motorban kell keresni a hibát. Szerintem te is tudsz jó pár olyan példát, hogy az ember egy ezer éves szarrá kopott kotláról átül valami új gépre és szárnyra kap hirtelen, stb.
Szerintem rengeteget számít az is, hogy a gép milyen állapotban van, hogy van belőve, mennyire van összhangban a lovassal, lehet valakinek pont az a jó, ha kicsit meg van butítva, stb.
Mindegy, szubjektív vélemény volt ez is, nekem ez a tapasztalatom, rengeteget állítottam karbit, ég és föld tud lenni ugyanaz a motor, teló dettó, s még lehetne sorolni olyan karakterisztikákat, amit a motoron be se lehet állítani, mert át kéne faragni hozzá nagyon az egész blokkot.
Marad a betolás, vagy másik motorról való indítás.
a lemerülés kockázat tényleg fennáll, ha mondjuk valaki méterenként önindítózik egy patakmederbe pár száz méteren át.
Ennek nem néztem utána, hogy beindul-e lemerült akksival vagy sem, az alaplapról elvileg kap feszt, ha meg van rúgva, elméletben be kéne tudnia indulnia arról.
azaz jelen esetben az injektor térképbe kéne belenyúlni.
Ha így nézed, ahogy írod, valóban nem igaz, hogy csak egyféleképp tud menni, pontosítva a leírást a keverési arányra értettem.
Designban nekem jobban bejön mint az előző.