De miért is kellene állítgatni valamit, amit gyárilag megterveztek, leteszteltek, behangoltak. Itt mindenki olyan profi? Nem motorozni kellene előbb megtanulni, mint telót buherálni, vagy egy injektoros motoron térképet írkálni?
Ezek az állítási lehetőségek ott vannak a karbison is.. 2020 tpi-re idáig 1 db térkép van, ha ez megfelel neked akkor szerencsés vagy ha nem, akkor Déw érvelése teljesen elfogadható..
Én kettőt próbáltam, mindegyik máshogy volt programozva, mind a kettő máshogy is adta le a teljesítményét. (nekem mind a kettő nagyon tetszett)
Ezen felül még ott van a kipufogó rugó állítási, és csere lehetőség.
És a kormányon lévő programválasztó.
Engem az jobban zavarna, hogy hiába is van esetleg rajta berúgókar, ha beszarik az akksi, semmiképp nem fogom tudni beindítani...nem fér a fejembe hogy lehetnek ilyen idióta gyökerek az állítólag ők maguk is motorozó mérnökök...
Leginkább az, hogy egyenlőre nem tudok belenyúlni a működésbe, s olyanra hangolni a teljesítmény leadását, amilyenre szeretném.
Ez egy karbinál nem gond, ebben már van egy kis tapasztalat.
Azaz a TPI csak egyféleképp tud menni a (mostani tudásommal/eszközeimmel), ahogy az aktuális programja szabályozza, ahogy kiadja a gyár.
Persze biztos lehet hozzá házilag is programozható motorvezérlő egységet venni vagy valami cuccot, amivel a gyárit is lehet hekkelni.
Szeretek szórakozni a motorral, TPI-vel nem tudnék, ha arra gondolok nyerek a lottón, akár már vehetek programozható egységet is rá, erre nem is gondoltam.
Valójában még szét se néztem, lehet-e kapni, eddig eszembe sem jutott, de sok energiát nem fektetnék bele, mivel nem lottózok, nincs esélyem nyerni :)
Kezdeném azzal, hogy maga a motor amikor mész vele nem szar, sőt jó, de...mint tudjuk szerelés nélkül nem igazán van motorozás.
Nem ilyenre gondoltam, mint amit ini írt, de ez is érdekes megközelítés, ami inkább a nem mellett szól.
Nekem a gasgasba sose volt ilyen gond, Gerecsétől másnapra eddig itt volt mindig minden, kivétel, amit előre megmondták, hogy rendelni kell.
Szerencsére nem sokat kellett szereltem Shercot, egyik barátnak volt egy darabig, meg szerelőktől hallok dolgokat, de az kevés is elég volt belőle.
Érdemes lenne megkérdezni inkább egy olyat, aki sokat szerel különféle motorokat és neki mi a meglátása a Sherco szerelésről.
Szerintem a mérnökök nem voltak a helyzet magaslatán, amikor az alkatrészek elhelyezését megtervezték, s nem szerencsés, amikor egy dolgot szeretnél megpiszkálni és le kell bontani hozzá a fél motort, vagy nem férsz hozzá rendesen, stb.
Már nem emlékszem pontosan mindre, egyik, ha jól rémlik a henger nem jön le a power dekli miatt, csak ha meg van döntve a blokk, azaz a blokkfelfogató csavarokat is ki kell venni,
az elektromos póverszelep miatt is volt valami szívás, de már nem tudom pontosan mi.
Az rémlik amikor a tulajnak az önindítót kellett szerelni, fontolgatta, hogy inkább eladja, de ezzel ő nem cumizik tovább.
Típushiba, hogy eltörik benne a váltó léptető rugó, azért lebontani a motort se mókás, persze mondhatnám, hogy a régi gasgasokban is a power állítás miatt le kell venni a deklit,
de szerencsére az újabbakban már nem.
havernak annyi volt a baja hogy valami biszbasz kellett hozzá, fogalmam mincs mi mert elfelejtettem már
megrendelte a miksitől, ő is a gyártótól aztán vártak
jött a csomag de az az alkatrész nem volt benne, gyors intézkedés és elfelejtették betenni a cuccot majd küldik a következő kanyarral
nos a következő csomagból is ki lett felejtve.......
intézkedés ismét és az azt következő csomag már tartalmazta megrendelt alkatrészt
volt vagy 3 hónap állás emiatt
tisztára a huski andl feeling, csak ott a magyarországi forgalmazó ráadásul hazudozott mint a vízfolyás, nekem volt ami 3x is "most adtam fel a postán szöveggel rázott le
azt hiszem az ülés leszorító csavar volt amit végül sosem küldött
A többi nem számít!