20w50 szintetikus kawa gyári olaja. Nem tudom hogy lehet kemény terepen 5-6 órát motorozni; tegnap (esőben) fél óra ment bele a motorba és fáradás miatt haza mentem.
amúgy a legelső ténérével hétvégente kb délelőtt 9től mozgásban voltunk este 6-7 óráig hétvégente minimum egy napot de volt hogy mindkét nap mentünk ha szabad voltam
ilyen kiskőrös-szeged oda-vissza offroad egy laza délutáni edzés volt
de egy szegedi ismerőssel kiskunfélegyházi találkozással elmentünk mátészalkáig csak földutakon, igaz 2 nap alatt, de elmentünk .....
egy offroad ország kerülő túra kezdése volt amit sajnos nem tudtunk kivitelezni végülis, időhiány és a szar időjárás miatt
sosem lett a terv befejezve mert erősen leromlott az egészségügyi állapotom, aztán nem tudok menni csak pár km távokat
ehhez mértem a huskyba eleinte nagyon ment az óra, végül amikor eladtam ilyen évente pár napokat ment
eleinte sokat mentem vele, vasútnál melóztam szabadidőm rengeteg volt
nem minden héten volt 2 olajcsere
pl hétvégén menet péntek-szombat-vasárnap aztán teszem azt kedden olajcsere és ismét téblábol az ember pár napot és szombaton csere
3 nap 5 órás motorozással, itt a sivatag közepén lazán összejön még szar időben is
sajnos túl későn kezdtem el motorozni ahhoz hogy bármit el tudtam volna érni
a huskyból 12-16 óra között engedtem le ahogy a helyzet megkívánta, ez volt az első ilyen motorom nagyon fura volt ám heti 2x olajat cserélni
de abból kb olyan jött le mint amit beleöntöttem, ha nem 10w lett volna simán összegyűjtöm és beleteszem a ténérébe még 2-3 ezret simán bírt volna
nekem agip 10w60 volt benne, de állítólag amik mostanában vannak agip olajok azok nem olyanok mint régen voltak, így lesz a motul 7100 bízzunk benne nem valami hamis lé lesz a flakonban
nekünk nagyon hobbi a felhasználás, szerintem a gyerek félgáz felett még egy percet se használta
akkor volt teligáz húzva amikor mentem vele egy kört se előtte se utána
akkor a 15 óra a 7100 olajjal biztosan megfelelő lesz
A manualban nincs elkülönítve verseny/hobbicélú használat, tehát elvben a 15 órás periódus versenyzésre is jó. Fölé nem mennék, de olyat már sokszor hallottam, hogy van aki így is 10 üó-nál cserél olajat + szűrőt. Talán valakinek van erről több infója még itt.
ez a 15 óra hobbi vagy verseny felhasználás? vagy itt nincs különbség?
pl a huskynál szét volt választva egy csomó helyen az üzemóra, plusz ott minden második olajcsere után kellett papírszűrőt cserélni
akinek már volt exc350f (2014) le tudná írni hogy van ez az olajcsere intervallum
lehet béna vagyok de sehol sem találom az időt
minden megvan még a dugattyú csere óra is, csak az olajat nem látom
köszi!
Szali! Szintèvesztő lettèl?nn Ez nem a kèk motor...amit tènyleg nem lehet könnyen eladni...Ez piros.A minap jàrtam futómű specialista havernàl ès làss csodàt ott volt egy 300 rr. Előtte 1 hèttel mègegy. Szabolcsi tirpàk gyerekek előszerettel veszik. Meg is lepődtem. Főleg, hogy nem is apró pènzt adtak èrte. Közel 2Millàt. Egyikbe 40 màsikba 80 óta volt. Kèrdezi is a haver ennyi pènzèr mièr nem ktm. Mondtam neki pàr èrvet..........aztàn ennyibe maradtunk. De a vègèn megjegyezte,.. hogy nagyok sok tartalèk van a futómüben. Tetszett neki.
Nem hiszem, hogy "kurbli" lesz az új üzemanyagcella neve, de tuti nem lesz rajta berúgókar.
Azt hallottam a gasgas márkanéven fog futni a KTM "elektromos változata",
villanyos enduró fog csak kijönni, még a megfelelő üzemanyag cella beszállító nincs meg, a többi készen áll.
2T/4T többféle motorhangra az előrendeléseket le lehet adni nálam, de aki egy V8 hangját szeretné hallgatni felár fejében az is megoldható
ilyen kiskőrös-szeged oda-vissza offroad egy laza délutáni edzés volt
de egy szegedi ismerőssel kiskunfélegyházi találkozással elmentünk mátészalkáig csak földutakon, igaz 2 nap alatt, de elmentünk .....
egy offroad ország kerülő túra kezdése volt amit sajnos nem tudtunk kivitelezni végülis, időhiány és a szar időjárás miatt
sosem lett a terv befejezve mert erősen leromlott az egészségügyi állapotom, aztán nem tudok menni csak pár km távokat
ehhez mértem a huskyba eleinte nagyon ment az óra, végül amikor eladtam ilyen évente pár napokat ment
nem minden héten volt 2 olajcsere
pl hétvégén menet péntek-szombat-vasárnap aztán teszem azt kedden olajcsere és ismét téblábol az ember pár napot és szombaton csere
3 nap 5 órás motorozással, itt a sivatag közepén lazán összejön még szar időben is
sajnos túl későn kezdtem el motorozni ahhoz hogy bármit el tudtam volna érni
de abból kb olyan jött le mint amit beleöntöttem, ha nem 10w lett volna simán összegyűjtöm és beleteszem a ténérébe még 2-3 ezret simán bírt volna
nekem agip 10w60 volt benne, de állítólag amik mostanában vannak agip olajok azok nem olyanok mint régen voltak, így lesz a motul 7100 bízzunk benne nem valami hamis lé lesz a flakonban
akkor volt teligáz húzva amikor mentem vele egy kört se előtte se utána
akkor a 15 óra a 7100 olajjal biztosan megfelelő lesz
pl a huskynál szét volt választva egy csomó helyen az üzemóra, plusz ott minden második olajcsere után kellett papírszűrőt cserélni
lehet béna vagyok de sehol sem találom az időt
minden megvan még a dugattyú csere óra is, csak az olajat nem látom
köszi!
Pofàtlanul jól motoroznak.
Azt hallottam a gasgas márkanéven fog futni a KTM "elektromos változata",
villanyos enduró fog csak kijönni, még a megfelelő üzemanyag cella beszállító nincs meg, a többi készen áll.
2T/4T többféle motorhangra az előrendeléseket le lehet adni nálam, de aki egy V8 hangját szeretné hallgatni felár fejében az is megoldható