Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ettől egy kicsit pontosabb beállítást igényel.. Mikor értékre van állítva és meghúzod a csavarját, akkor is elállítódik, nemhogy még találomra..
http://youtu.be/p-EDdAL4Cag
Ha megmérnéd a töltést megköszönöm!Kicseréltem már az állórészt, fesz.szabályozót illetve az aksit de 13.5 nél többet nem hajlandó tölteni.Valakinek lenne ötlete mi a fasz lehet vele?
csak úgy parasztosan....
indító gomb nyom és jeladó fordít, utána pár ellenőrző indítás és addig tekerni vissza amíg már nem indul pöccre, majd ismét előre egy hangyafasznyit
namármost ez indításra tökéletes lett de amúgy meg eléggé szar lett
lehet mégis kell egy kábelt rendelni az aliról
bár elég sok beállítási ponton lett tesztelve, nem feltétlen lesz jobb kábellal sem, legalábbis ezt gondolom
Hogy állítgatod..?? Mivel méred..??
Mindig mindenféle motoron a MAX. töltőfeszültség 12 V-os akkumulátornál 14,4V!!
ma volt időnk és kedvünk tesztelgetni a tps szenzor beállításokat az exc 350-esen
van az a pont ahonnan pöccre indul melegen is (hidegen mindig 1-1 fordulatra indul) de itt meg ócskán megy durrog rángat stb
szóval vissza kellett tekerni a "szarul indul" állásba és egy kis gázadással kell indítani 4-6 fordulatra indul így, és játszani kell a gázhúzással
Szia. Sxf-250-em van, 18-as. Ha gondolod holnap megmérhetem. De 14-14.5 V körül tölthet.
Ropi uj gumim volt,csak nem volt ki hasznalja..picsafust voltam a motoron...
Aztaaaaa hogy tanulsz.
Ne itt egy friss csuriga.
http://youtu.be/AmzZfs2fAiY
Sziasztok! Van itt aki xc-f 250-nel motorozik?Mennyinek kellene lennie a töltése?
Lefordítom neked Székelyre.. "Csurigával mentél..??"
Gumid nem volt kopott?
El mentünk, de csak pudingok voltunk...ezt nem lehet keti 1vagy meg annyi motorozassal jol csinalni..utas voltam,kellett pihizni,technikara mar faradt voltam,pedig azzal ment volna igazan sok helyen..de hat mar az eleg,hogy izmosabbakkal motoroltam.
http://youtu.be/yfzQCn6T2us
Tegnap bírtam végre 2 órát motorozni. Feldobott, hogy ahol nem megy fel az épített terepjáró, ott nekem sikerült. A bal kezemre vízhólyag nőtt. Emeltem a motor elején és a kormányt hátrébb tettem így lett hátul tapadásom. Az a baj nincs annyira rossz idő hogy szétszedjem a motort és esztergáljak bele nagyobb lendkereket, így meg kalandos vele menni.
Egyet értek...Nekem ugy tünik...hogy ezt enduróra hangolták...Néha megyek cross pályán pár kört..de ilyen 6-7 métereket tudok csak ugrani...ez van...és simán birja az enduróra állitott futómü...Ha állitok rajta pár kattot..alul-felül...ugorhatnék simán 30 métert is..és gond nélkül birná ,,,de akkor biztos a balesetin végezném...
Szerintem krosszal nehezebb endurózni mint fordítva :-)
Foleg hogy 2-3 meter ugrik. Inkabb ott derul ki amikor elkuldenek temponal egy 30 meterest. Mondjuk betat mx be nem.ismerik. inkabb tűzolto palackjaikrol ismertek. Nagyob Szériàban.
ugratnák és borulnák...
Na... kayaba..ez már tényleg jól dolgozik...Nem ugy mint ami elötte volt..az a zd..vafy v..mindegy...valami lóbetegség volt a neve... ..ez profinak tünik...biztos foglalkoztak vele...mármint utólag...
Égykerekeznàk
http://youtu.be/YTa3XWIFVVc
Jól dolgozik a futómű.....
Ugyvan. Asztatat mondja.
Itt a sivatag közepén a huskyval is simán lehetett 4-5 órákat tolni a homokbuckák között
Volt úgy hogy az árnyékban megmaradt egész nap a reggeli dér de szakadt a víz rólunk
Hazaút előtt át kellett öltözni
beleálltam a domboldalba (vizes sóder) elment a kedvem a folytatástól. Nem öltözök vastagon, de ömlik rólam a víz, elfárad a karom, pedig eddzek 2 naponta. Ma délután is lesz 40km bicajozás. Általában 1 üzemóra megy a motorba hetente, puding vagyok.
Az agyad aszt mondja fèl óra utàn, hogy elèg. Le kell tudatosan győzni. Pont 10 x ennyit bírsz. Az endurósok szeretnek szenvedni