Még nincs kész, nem láttuk, így nem tudom most, hogy mit vennék, ha lenne rá lehetőségem.
Shercot nem, mert kitépném az összes hajam, ha szerelni kell, BETA az dilemma, KTM/Huski nem vennék a TPI miatt, karbisban el tudnám képzelni, de ilyet már nem gyártanak,
lehet csak a piros KTM marad mint alternatíva, vagy az se, ha abba is belerakják a TPI-t.
Ez tényleg jó durva terep, főleg az a kőfal! Az elején jól be is szoopták szerintem az essővel! Gondolom mindenki járt már úgy hogy elkapta egy jó kis nyári zivatar motorozás közben és pont annyi esett hogy a teteje megtaknyosodott, nah az a cumi kb olyan mint a jég!
Ez is attol fug mennyit nyernel. Minden nezopont kerdese. Hogy szoktad mondani? Viszonyitas? Szerintem a ktm nel neked dolgoznak. Keszitik a 21 es motorodat! Egy gasgas ami ktm :) szerintem ott te megerkeznél!!!
Ha nyernék a lottón, őszintén megmondom, most nem tudom, milyen motort vennék.
Nem írtam, hogy gasgas kereskedő, azt sem írtam, hogy tudok ilyet, csak azt írtam, szerintem lehet ilyen.
Ezt a motort nem sajnálom eldobni, sziklán húzni, a szalonból jövő új motorra lehet jobban próbálnék vigyázni, vagy jobban fognám a fejem, ha eldobom.
Akinek van 2M tőkéje és legjobban akar kijönni a motorozásból anyagilag, élvezet, idő szempontjából, új motort vesz (nettóban megvéve) megy vele 1-2 évet míg nem kell hozzányúlni, utána eladja, kicsi toldás és megint újat vesz.
A vietkongok ott motoroznak vígan le-fel, gondolták akkor Jarviséknak is menni fog, de ha már ilyen bénák, hogy nem bírnak felmenni, inkább felhúzzák őket csőrlővel, nehogy sírva fakadjanak a közepén
Ezek az ostoba vietkongok is kezdik mar hogy a kozepetol mar motoros csorlovel.huzzak fol a profikat. A video vegenel. Kerdes ebbe mi a poen ha nem.lehet felmotorozni es a finisbe felhuznak?
Kis olajjal azért lekentem volna a fa és kő elemeket hogy egy kicsit nehezebb legyen a pálya.
Tisztelet a helybéli motorosoknak,tetszett milyen lelkesen zúzzák le magukat és a motorjaikat.
En a ktm.valtas utani idoszamitastol mondom . 2016 -17 -talan. Napjainkig. A gasgasrol jovo idoben irtam.majd ha kijon a ktm gasgas! Nem a mostani meg ezelotti spanyol gitarokrol. Huskit azt sem tudom hogy nezett ki 2005 ben. Vagy hogy volt e...
az új husy a népszerűbb, a régiek kutyának se kellenek
nézz csak körbe mennyivel olcsóbbak a husky modellek az azonos évjáratú-állapotú ktm modellektől
nem mondom hogy fele árban vannak mert bár ilyen is van de inkább olyan erős 1/3 árral olcsóbbak
úgy hogy semmivel sem rosszabbak, szerintem inkább jobbak pl a 2005 utáni te mint az exc
Persze, hogy nem szarok, ugyanúgy végigmegy mindenhol , mint a félmillióval drágább. Csak pont annyi gyenge láncszeme van, ami miatt nem igazán vágynak rá a vásárlók, amikor arra gondolnak, hogy mi lenne ha nyernék a lottón.
Itt a környéken két jó motorosnak is jelentős pénzébe, idejébe, és gyomoridegébe került, hogy újonnan megvette a gyár termékét. Én ezért már nem bízom benne annyira, hogy felmerüljön a bevásárlólistán. Valószínűleg más is inkább szabadulni akar a birtoklástól, (még gyár is) ezért dominánsan a vevők határozzák meg, hogy mennyiért ülnek fel a portékára, mert tudják, hogy ha van egy vevő, aki éppen valamiért gas-t akar, akkor sokat kell még aludni a következőig. És így-úgy-amúgy, de le akarja tudni az életének ezt a szakaszát. Itt legalábbis így voltak vele a boldog tulajdonosok. Nyilván a motor jó, mert azóta is működik.
Ha ismersz olyan kereskedőt , aki új gas-t vásárol bontásra, akkor van. Én nem tudok ilyenről.
Te pont szereted azt a fajta feelinget, amit a motor biztosít, szeretsz vele babrálni, tanulni, megfigyelni rajta dolgokat, ár-érték arányban igy teljesen rendben is van a történet ( én is ilyen voltam a simsonnal a 80-as években, de aztán elmúlt). De kevés ember keresi ezt kifejezetten, van aki menekül ettől, vagy távol tartja magát az ilyen lehetőségtől.
Pontosan azert fogjak venni a gasgasktm et mint a huski.ktm et. Ausztriaban es gazdagabb orszagokban nepszerubb a huski mint a ktm. Igy lesz ez a gasgassal is. Ha karbis lesz par jo extraval / futomuvel. en.egesz biztos azt veszek jovore. El ne kepzeld mar hogy valaki ad 500 ezret egy szeria kayabaert. Conewalvot nem.lehet eladni lassan annyiert
Szerintem a gasgasok jelenlegi nyomott ára nem tükrözi a valós használati értéket, nem annyira szarok ezek a gépek, mint amennyire lent van az áruk, vagyis amiért most azt mondod egy eladónak, hogy tessék ennyi KP itt az asztalon, add ide vagy tartogassad még ha akarod.
Szerintem van kereskedő aki, a helyett, hogy új alkatrészeket vásárolna a gyárból, vesz pár új motort és 0 órásan apró darabokra bontja.
Majd ezeket az alkatrészeket értékesíti motorokhoz. Nem sok cuccot kell eladnia, hogy összejöjjön neki egy motor azon áron, amiért ő vette a gyárból.
Nyilván nem fognak megvenni minden cuccot, de nem is kell, a kopókból összejön.
Nyomott áron meg még egy lengővillát is el lehet adni, biztos vannak akik az ütött kopottat szívesen cserélnék, ha nem gyári áron van.
Az tuti, hogy ez nem 1 éves terv, hanem legalább 10, ha valaki ebből profitálni akar, s milliomos nem lesz az is biztos,
de ha megnézed, hogy 10 év alatt az értékpapír piacon mit tudsz megkeresni és megnézed ezt a lehetőséget, lehet nem jössz ki rosszabbul.
Na jó, én se gondoltam át rendesen, csak egy kósza ötlet volt
Egyetértek veled az új gasgas az KTM lesz az tuti, a bennfentes le is írta az új együttműködésben a KTM nem támogat régi gasgas alkatrészeket.
Ha ugyan olyan lenne mint a KTM, mi a szarnak vennék? Azért mert gasgas matrica van rajta és piros? Biztos nem, valami más is lesz valószínűsíthető,
bár lehet sokan csak azért vennék mert a Taddy ezzel megy, aztán a többi nem számít.
Majd Ini embere bevásárol, tuti lesz aki rákattan, alkatrészből mindig több a bevétel, mintha egyben akarná eladni. Kiveszi csak az első kayaba futóművet a 18 as gépből, s eladja valamelyik KTM nek a WP je helyett 5 kilóért, már megvan a motor 1/3 ára, amiért talán el lehet adni.
Újakat nem fognak venni, használtat megint nem mernek, pedig a motoroknak az ég világon semmi baja nem lett, ugyanolyanok mint a tulaj váltás előtt.
Viszont ha abból indulok ki, hogy merik venni a használtat is, kelleni fog az alkatrész. Persze ha nincs új motor gyártás, a használt alkatrész piac nem biztos, hogy képes fenntartani egy gyárat.
tudok olyan embert akinek kilószám van berg új alkatrésze, aztán mégsem milliomos
amúgy az alkatrész jó pénz, akkor ha az a pénz nem hiányzik sehonnan sem, és nem is fog, haver ilyen régi szarokban utazik ilyen bicikli forma sach motor monarchiás rendszámmal, meg hasonló avítt dolgok
3 gyereket felnevelt belőle, mondjuk 7 napból 7 napot van úton az udvar nagyjából egy szeméttelep forma(számomra)
néha olyan lomokért kap pénzt amit én a kukába is csak nagyon becsomagolva merném beletenni hogy a kukások előtt se égjek
Ez aztan a brilians ötlet! Gasgasba fektetni alkatresznek :) hmm. Bravo!!! Dew.a gasgas marka mostantol ktm! A vàz ,motor ,tartozekok ,minden ktm!! Amivel Johny ,Taddy, és a nő megy a dakaron. Minden porcikàja! Kizarolag a plasztik lesz a kulonbseg es minimalis kialakirasi elteres.mint pl a most futo huskikon. Mas vaznyulvany. Mas deknik. Masik plasztik rendszer.ennyi lesz a difi.ktm el mennek gazgaz matricaval... Talan,de nem.biztos hogy a ktm alkatreszes dobozokra mostantol felkerul egy gazgaz felirat is a ktm,husqvarna ,husaberg mellé 4 iknek. Nekem egyetlen kerdes az, vajon meghagyjak e a 21 es motort ( 250/300) 2 t rol.beszelek.... karbisnak ? Vagy teszik ra a tpi motort ? Ha karbist futtatnak vajon rakerul a mikuni ? Vagy marad a keihin ?? Én ugy gondolom amig lehet futtatjak karbival mert van ra igeny, így egy relativ ( ktm idegen). De ktm tulajdonu markan futtathatjak tovabb meg 1-2 evig a karbis kivitelt.... Ami valozinu bem rontja mar a tpi vel elert sikereket /eladasi szamokat sem. Ha igy lesz ,nekem.jovore valoszinu gasgas/ ktm em lesz! Elkepzelheto hogy par extra alapbol rajta marad az első évben ,fmf , vforc. Keihin...hogy kelendőbb legyen a bevezető model. Ha ez igy lesz szerintem erdemes lesz megvenni.
Shercot nem, mert kitépném az összes hajam, ha szerelni kell, BETA az dilemma, KTM/Huski nem vennék a TPI miatt, karbisban el tudnám képzelni, de ilyet már nem gyártanak,
lehet csak a piros KTM marad mint alternatíva, vagy az se, ha abba is belerakják a TPI-t.
Nem írtam, hogy gasgas kereskedő, azt sem írtam, hogy tudok ilyet, csak azt írtam, szerintem lehet ilyen.
Ezt a motort nem sajnálom eldobni, sziklán húzni, a szalonból jövő új motorra lehet jobban próbálnék vigyázni, vagy jobban fognám a fejem, ha eldobom.
Akinek van 2M tőkéje és legjobban akar kijönni a motorozásból anyagilag, élvezet, idő szempontjából, új motort vesz (nettóban megvéve) megy vele 1-2 évet míg nem kell hozzányúlni, utána eladja, kicsi toldás és megint újat vesz.
Tisztelet a helybéli motorosoknak,tetszett milyen lelkesen zúzzák le magukat és a motorjaikat.
nézz csak körbe mennyivel olcsóbbak a husky modellek az azonos évjáratú-állapotú ktm modellektől
nem mondom hogy fele árban vannak mert bár ilyen is van de inkább olyan erős 1/3 árral olcsóbbak
úgy hogy semmivel sem rosszabbak, szerintem inkább jobbak pl a 2005 utáni te mint az exc
Itt a környéken két jó motorosnak is jelentős pénzébe, idejébe, és gyomoridegébe került, hogy újonnan megvette a gyár termékét. Én ezért már nem bízom benne annyira, hogy felmerüljön a bevásárlólistán. Valószínűleg más is inkább szabadulni akar a birtoklástól, (még gyár is) ezért dominánsan a vevők határozzák meg, hogy mennyiért ülnek fel a portékára, mert tudják, hogy ha van egy vevő, aki éppen valamiért gas-t akar, akkor sokat kell még aludni a következőig. És így-úgy-amúgy, de le akarja tudni az életének ezt a szakaszát. Itt legalábbis így voltak vele a boldog tulajdonosok. Nyilván a motor jó, mert azóta is működik.
Ha ismersz olyan kereskedőt , aki új gas-t vásárol bontásra, akkor van. Én nem tudok ilyenről.
Te pont szereted azt a fajta feelinget, amit a motor biztosít, szeretsz vele babrálni, tanulni, megfigyelni rajta dolgokat, ár-érték arányban igy teljesen rendben is van a történet ( én is ilyen voltam a simsonnal a 80-as években, de aztán elmúlt). De kevés ember keresi ezt kifejezetten, van aki menekül ettől, vagy távol tartja magát az ilyen lehetőségtől.
Szerintem van kereskedő aki, a helyett, hogy új alkatrészeket vásárolna a gyárból, vesz pár új motort és 0 órásan apró darabokra bontja.
Majd ezeket az alkatrészeket értékesíti motorokhoz. Nem sok cuccot kell eladnia, hogy összejöjjön neki egy motor azon áron, amiért ő vette a gyárból.
Nyilván nem fognak megvenni minden cuccot, de nem is kell, a kopókból összejön.
Nyomott áron meg még egy lengővillát is el lehet adni, biztos vannak akik az ütött kopottat szívesen cserélnék, ha nem gyári áron van.
Az tuti, hogy ez nem 1 éves terv, hanem legalább 10, ha valaki ebből profitálni akar, s milliomos nem lesz az is biztos,
de ha megnézed, hogy 10 év alatt az értékpapír piacon mit tudsz megkeresni és megnézed ezt a lehetőséget, lehet nem jössz ki rosszabbul.
Na jó, én se gondoltam át rendesen, csak egy kósza ötlet volt
Ha ugyan olyan lenne mint a KTM, mi a szarnak vennék? Azért mert gasgas matrica van rajta és piros? Biztos nem, valami más is lesz valószínűsíthető,
bár lehet sokan csak azért vennék mert a Taddy ezzel megy, aztán a többi nem számít.
Majd Ini embere bevásárol, tuti lesz aki rákattan, alkatrészből mindig több a bevétel, mintha egyben akarná eladni. Kiveszi csak az első kayaba futóművet a 18 as gépből, s eladja valamelyik KTM nek a WP je helyett 5 kilóért, már megvan a motor 1/3 ára, amiért talán el lehet adni.
Újakat nem fognak venni, használtat megint nem mernek, pedig a motoroknak az ég világon semmi baja nem lett, ugyanolyanok mint a tulaj váltás előtt.
Viszont ha abból indulok ki, hogy merik venni a használtat is, kelleni fog az alkatrész. Persze ha nincs új motor gyártás, a használt alkatrész piac nem biztos, hogy képes fenntartani egy gyárat.
amúgy az alkatrész jó pénz, akkor ha az a pénz nem hiányzik sehonnan sem, és nem is fog, haver ilyen régi szarokban utazik ilyen bicikli forma sach motor monarchiás rendszámmal, meg hasonló avítt dolgok
3 gyereket felnevelt belőle, mondjuk 7 napból 7 napot van úton az udvar nagyjából egy szeméttelep forma(számomra)
néha olyan lomokért kap pénzt amit én a kukába is csak nagyon becsomagolva merném beletenni hogy a kukások előtt se égjek