A motor beallitasokba sokszor ugyanazt a feljarot,ugyanazt a patakot hasznaltam es hasznalom,ugyanazt a technikat es ugyanazt a feljutasi modot,hogy tudjak kulombseget tenni beallitas es beallitas kozott,hogy segit-e vagy nem,hasznos-e vagy nem,hatraltate...es menyire kompromisszumos a belliatas is.Vol olyan tuldusitott bealliats ami patakba isteni volt mert nem volt ideges,es komotoson tologatott fel,de mikor a feljaroba a gazt visszaejtettem es csak morgott es kuplungbol nem birtam hejreszedni...utana meg a patakba szenvedtem a az ideges kecskebeka miatt de a feljaroba mikor huztam a gazt akkor egybol visitott es ugy futott fel velem,hogy el sem hittem.Nehez es hosszadalmas,ideg olo melo volt mig az ember az erzeseket kigondolva osszehozza egy fos karbiba,hogy minden passzoljon es minden gazallasba...ebbol a szempontbol a karbi egy olyan labirintus amibol eleg nehez kijutni...nem beszelve,hogy sokszor a dusitast szegenysegnek erzed es a szegenyseget dusulasnak,es meg ott van az a verzio,hogy a FF is beleszol,a kis levego mozditas is beleszol es minden tud boritani mindent,nem beszelve,hogy a powert is beloni,hogy ne is huzzon mar kozeprol,de toljon is,de ha racsavarom akkor menjen is.
Ez a szep benne,hogy millio variaciod letezik a magdra szabashoz...persze ha nem erdekel,csak ott elmotorozni akkor jo a 4T is,de ki szeret matatni,ki szereti tudni,es minel jobb lenni annak a karbis mocskok a szive csucske marad.
Az a helyzet a 2T vel,hogy csak igy motorozni a szepen beallitott karbival jol lehet,szepen megy,jol porog es mikor huzod repul..de mikor az oldalnak neki allitod es kell masztatni akkor a porgosseg mar vajmi gyenge csoro ami nem segit,inkabb csak hatraltat igaz az is,hogy technikas reszekbe jo ha jol kezelheto es jol reagall a gaz allasokra a finomkodasra,mert fontos,hogy a tapadast meg tudd kapni es ne legyen tul eros sem,meg tul gyenge sem.Ez igazan rajder fuggo dolog ki mit szeret,de vannak azok a motorok amire ra ulsz es isteni modon mindenhol felvisz..na az nem ugy szol mint egy uj EFis cucc..az kicsit tul van dusitva,hogy ne rangasson,de nem anyira,hogy mar bemorogjon vagy utohataskent kipattanjon alolad.Egy jol beallitott motorral sokat kell babralni,sokat kell jatszani,mig meg kapod azt a beallitast amivel a motor minden gaz allasba megfeleloen viselkedik.En az uj 17 esnek isten tudja hanyszor tettem vettem a tut lenebb fenneb,fuvoka varialas es meg ne soroljam a palettat amig eltalaltam azt ami majdnem jo volt,de meg mindig kaptam hibat benne,de azt lehet mondani,hogy szuper most..alol ne fullad befelekbe sem,jol lehet forgatni mert jol reagal a gazra,es ha felmenetbe a gazt vissza is engedem es ujra huzom akkor is indul es nem bemorog,es ugy indul ujra,hogy nyomatekbol es nem kiporogve csak akkor ha lenyelezem,es fullon is ugy porog,hogy rajta lehet maradni es erobol tol....na mikor mindezeket a dolgokot ugy magamra tudom majd hangolni az uj szuperSZtaR Efibe is akkor meghajolok es azt veszek...adig jo motorozast vele.!
U.i.:A fogyasztas minimalisan erdekel ha a motor kivaloan mukodik,a faek elv annal jobban erdekel es a suly....trialoztam es tudom,hogy minden gram szamit elol is es hatul is :)
Engem a hang nem gyozott meg,es a 2T ismerve ez eleg kihegyezetten szol,2:44-45 kozott meg be is detonal..ideges a hangja a motornak...ez az a kategoria,mikor allitanek magamnak stilus fuggoen,de nem tudok,mert nincs ahogy.Szepen szol,megy...de enyi..+3 kilo+meghibasodas...na de en pozitivan allok oda a dolgokhoz..Kiprobalom en is az iden,mert ide is kerul 1 2 tutira tudom es majd elmondom a tesszt utani erzeseimet.Addig a karbinal tudok varialni..dusitani,fent lent,es marad a megbizhatosag...meg egy jo darabig.
De jo a video...szep a terep!
Irta Norbesz,hogy az a Robika motorja.Norbi azt rita nekem,hogy erosebb rugok vannak benne neki elol,mas nincs..de o mindtha 86 kilos..meg van emberesedve :)
Teljesen igazad van! Mindent a maga helyen. Epp ezert gondoltam akkor a hard extrem" enduro csoportnak rengeteg tagja van. Europaban is szamtalan hasonlo csoport. A hat motor ellopasa egy rendkivuli eset volt. Nem egy megragadt hajtokarrol volt szo. Siman osszejohetett volna osszefogassal a hat motor ara. Attol fugetlenul hogy volt akinek nem okozott problemat masikat venni. Es nem is kertek segitseget. Ertheto okokbol.... A mai vilagban fontosabb hogy pistike vett egy uj csizmat es azt 300 an lajkoktak. Vagy tomika katyi osszekente magat sarral a reten . Vagy jogy joskapista 3 ik lett a veteranban ahol osszesen harman indultak. Ezeket erdemes lajkolni. Mint egy kanna benzin araval beszallni egy nemes ugybe.
szalltam mar be hasonloba egy tizessel. viszont ilyet csak barati tarsasagban teszek (ez pl netes volt).
annyi mindenre lehetne penzt adni, koztuk olyanokra is ahol nem egy hobbi targgyal van gond, hanem mondjuk egy gyerek egeszsegevel. persze nem nevetnelek ki ha itt inditanal egy gyujtest de nem hiszem hogy beszallnek.
szerintem egy versenyen mindig a masik ellen kuzdesz. ahol nem az nem verseny. onmagaddal meg egy pentek delutan a falu vegen is tudsz kuzdeni.
mostanaban divat teljesithetetlen palyat kesziteni ahol nem az nyer aki epp a legugyesebb a menok kozul, vagy akinek fekszik a palya hanem az akinek szerencseje volt mert valahogy pont feljut egy feljaron, vagy ot epp felhuzzak es nem kell varnia stb..
kivancsi lennek az elmenok oszinte velemenyere errol a versenyrol. (az is egy velemeny hogy sokan el se mentek)
Azert ez a Shorz tud elni. Mult heten panorama most amerika . Nem is megy szarul raadasul. Gondolom nem segelyen van a srac ha ekkorakat utazgat. Jon fol mint a talajviz. Mas... Valaki olvasta az enduro csoportban azt a bejegyzesem mikor en ostoba felvetettem hogy dobjuk ossze az ellopott motorok arat? En akkor 2000 emberrel szamoltam 20 euroval. Le se szartàk inkabb kozrohely targya lett az otlet. Nos. Benne vagyok egy mercedes csoportban egy regi tipus... Nem ez lenyeg. Egy tagnak oszejott minden. Romma tort a blokk a mergaban. Egy tok atlgos hetkoznapi sztori. Gondoltam probaljuk meg itt milyen emberek vannak. A felhivasra 48 ora alatt kozel 200 ezer ft gyult ossze a gyerek szamlajan. Igy mar megy is a felujitas. A csoport tagletszama kb 100 fo. A 80-90% segitett az elso szora. Par ezer forintokkal. En akkor az enduros oldalakon tobb ezer taggal szamoltam. Ott egy arva euro sem jott ossze. Egy tank benzin arat sajnaltak az ottani emberek. Inkabb feleszik ahogy egylabbal egykerekeznek. Big lajk
Azert ez a Shorz tud elni. Mult heten panorama most amerika . Nem is megy szarul raadasul. Gondolom nem segelyen van a srac ha ekkorakat utazgat. Jon fol mint a talajviz. Mas... Valaki olvasta az enduro csoportban azt a bejegyzesem mikor en ostoba felvetettem hogy dobjuk ossze az ellopott motorok arat? En akkor 2000 emberrel szamoltam 20 euroval. Le se szartàk inkabb kozrohely targya lett az otlet. Nos. Benne vagyok egy mercedes csoportban egy regi tipus... Nem ez lenyeg. Egy tagnak oszejott minden. Romma tort a blokk a mergaban. Egy tok atlgos hetkoznapi sztori. Gondoltam probaljuk meg itt milyen emberek vannak. A felhivasra 48 ora alatt kozel 200 ezer ft gyult ossze a gyerek szamlajan. Igy mar megy is a felujitas. A csoport tagletszama kb 100 fo. A 80-90% segitett az elso szora. Par ezer forintokkal. En akkor az enduros oldalakon tobb ezer taggal szamoltam. Ott egy arva euro sem jott ossze. Egy tank benzin arat sajnaltak az ottani emberek. Inkabb feleszik ahogy egylabbal egykerekeznek. Big lajk
Na ujra vegighallgattam. Az a bajuk.lorinceknek hogy a vadetetesen ment a nyomvonal. Ezek.meg tan ott akarnak vadaszni jovo hetvegen szijartoval.meg lazarral. A lorinc teruletein. Ahol a verseny megy....
Ha jol ertettem azt mondja hogy Magyarorszagrol uzent egy meszaros lorinc nevu tag. Hogy fejezzuk be itt a motorozgatast mert ez az o foldje. Jelen korulmenyek kozt kenytelenek vagyunk neki engedelmeskedni mert durva fenyegeteseket helyezett kilatasba.egy orban nevu uzlettarsaval. A rendorseget ok kuldtek a nyakunkra.... A tobbit nem ertettem. Nagy volt a kiabalas.
Ez a szep benne,hogy millio variaciod letezik a magdra szabashoz...persze ha nem erdekel,csak ott elmotorozni akkor jo a 4T is,de ki szeret matatni,ki szereti tudni,es minel jobb lenni annak a karbis mocskok a szive csucske marad.
U.i.:A fogyasztas minimalisan erdekel ha a motor kivaloan mukodik,a faek elv annal jobban erdekel es a suly....trialoztam es tudom,hogy minden gram szamit elol is es hatul is :)
De jo a video...szep a terep!
Ami túlnyomórészt látszik: csak az ül rá, akinek cserébe teletömik a zsebét.
http://www.gasgas-werl.de/modelle/
http://youtu.be/Qe6dTIq4rNs
http://youtu.be/rTk9ONgD_eU
http://youtu.be/0gyMKLn_utA
esni sem szegyen...
http://youtu.be/oXrlAH88_EM
http://youtu.be/G8ng95i-Xw8
http://youtu.be/t0sH3r3OiR4
Cikiscakis.
http://youtu.be/K0dDhR_Arf8
http://youtu.be/ayq7FHd6DH0
http://youtu.be/_0uf0StJbuc
http://youtu.be/_uhNJJnzq8E
Be a volgybe..
http://youtu.be/NCqcFj7eS4A
http://youtu.be/pdcTXK_HptU
Egy izmos feljaro...
http://youtu.be/Y6KOb0DHetU
http://youtu.be/KXCbqKo4LpQ
http://youtu.be/gSAL2R-d7L8
annyi mindenre lehetne penzt adni, koztuk olyanokra is ahol nem egy hobbi targgyal van gond, hanem mondjuk egy gyerek egeszsegevel. persze nem nevetnelek ki ha itt inditanal egy gyujtest de nem hiszem hogy beszallnek.
mostanaban divat teljesithetetlen palyat kesziteni ahol nem az nyer aki epp a legugyesebb a menok kozul, vagy akinek fekszik a palya hanem az akinek szerencseje volt mert valahogy pont feljut egy feljaron, vagy ot epp felhuzzak es nem kell varnia stb..
kivancsi lennek az elmenok oszinte velemenyere errol a versenyrol. (az is egy velemeny hogy sokan el se mentek)
Viszont ez nem verseny volt,hanem ufo találkozó!!
Ha valaki ebből kibogozza mit dumálnak, megérti mi történt, már ha érdekli