Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az hogy eldől a motor

Arra tippelnék kevés az olaj a tartályban, de így hogy írtad...
Esetleg fellazulva nincs a cső, ami összeköti a főhengert a mh-el? S amikor balra eldőlésnél nyomást kap, kimozdul s levegőre megy?

Ha behúzott kuplunggal dől el, akkor is fellevegősödik? Elég eldönteni is, vagy reptetni kell hozzá?
Ez az önindító dolog nekem érdekes, szerintem bármelyik márkát meg lehet csinálni elfogadhatóra, ok biztos van ami gyárból kigurulva is tökéletesen működik sokáig.
A hosszú életű önindító titka több dologban rejlik, egyik a bendix és az általa meghajtott fogaskoszorú illesztési hézaga, az hogy legyen beleöntve olaj, ne szárazon fusson,
harmadik legfontosabb pont meg az akksi, 150A indítóáramtól már tuti jó egy 300as 2T nek, de 130 al is működik,
100 alattival szerintem csak a szívás van, az jó lehet 4T re, de 2Tre szerintem kevés
Bár apróság, de fontos még az indítógomb is...
Ami gond szokott lenni, ha nem jó az illesztési hézag vagy szárazon fut, megeszi a koszorú a bendixet,
elkopik az önindító motorban a szénkefe, s nincs cserélve, utána megég az egész tekercs, ha gyenge az akksi nem mindig indít, ha a fogaskoszorú üt, stb
gasgasnál az illesztési el tud menni egy nem középre behúzott főtengely esetén is,
már egy nem jól megválasztott dekli tömítés elviszi vagy ha kopások miatt nincs utánahúzva, stb.

Ha meg van csinálva működik az
http://youtu.be/VT0mC7XJyIM

Feltételezem az összes márka megcsinálható jóra, ha esetleg gond lenne vele, vagy alulméretezett
Az ok, hogy nem mindenki akar tekercseltetni, szerelni, stb.
Az ilyen hozzám hasonló, minimális órát tébláboló,egypatakotmegmászókirálynakképzelő hobbistának nem létezik rossz motor,mert bármivel vagyok(unk) ott az jó
Egy 200-500 órát ,"B"szinten (legalább) motorozó emberkénél ,meg minden márkának lesz gyenge pontja
Stílus,habitus,tudás,lóvé,stb
Azt nem lehetne,hogy örüljünk annak,hogy még tudunk motorozni,(hol),oszt nem basztatjuk egymást....................mer attól még semmi sem lett jobb...............csak úgy ,kibicként kérdem?
Mi példul itt az alföldön,nem motorozunk mán magyarfődön..............egyáltalán
Mer,hogy fosunk
Van lobbija az összes hülye hobbinak,de a zőccségek minket ellenállás nélkül lenyomnak,mert endurós lobbiról én még nem hallottam (ha van bocsi).
De a márkafétis az fontos!
Csak úgy eszembejutott.
Beszarás az ez erőszakos marketing duma! :D
Tudom, persze, csak saját magától ( Kedves Ferenctől) idéztem, mert pár hozzászólással lejjebb még ez volt a véleménye arról ha valaki negatívumot ír valamelyik márkáról, de ezek szerint ez csak a Betára volt értendő.
Ezek a TÉNYEK..Azokat meg nem kell magyaràzni...és szépiteni sem lehet...Ettől még szertjük a Ktm et.Sőt a tulajok töbsége is ràtudott ,hogy rugdosni kell..Aki meg nem....az vett 4T...
Exc300 201x évjárat
Ha párszor balra földet ér mindig levegős lesz a kuplung ha jobbra akkor sosem
Az olaj szintig töltve nem folyik sehol sem
Mi lehet a hiba?
Tényleg rossz a Ktm önindító..??? "semmilyen márka nem érdemli meg lehúzzák, azok terjesztenek ilyen negatív infókat akiknek valami céljuk érdekük van másik embert céget lejáratni. Irigyek és vagy buták. mert valójában magukat jártatják le mivel le alacsonyodnak az ilyen szintű. Hisztikre."
Ennyi
Itt jobban látni és több az infó.

https://drive.google.com/file/...
én nem hinnék senkinek se hogy melyik a legjobb motor
így sosem fogom megtudni

ha csak a zarit nézem neki is mindig az volt a legkirályabb ami épp volt
Persze de hogy idegesit barkit is. Inkabb racsodalkozol.
Az ő értékrendje ilyen, el kell fogadni. Én se vennék fel hitelt ilyen jellegű igények miatt, de elfogadom, hogy van aki igen, s nem idegesít hogy ezt csinálja,
az már jobban zavar amikor ilyen döntések után panaszkodnak, s nem értik az összefüggéseket.
Mindenki arra fordítja az idejét/energiáját, amire akarja.
Rhodius. Azert a 2000 res evek elejen 10 milio nem volt szar penz. Erre a gepre .
Inkabb beteg agyu aki hitelbol ilyen.kategoriat vesz. Hitelt akkor szoktunk igenybe venni ha nincs love. Marpedig mikor nincs nem.hiszem hogy fontosabbb szempont a tetszik ezt akarom mint az ....esszeru ezt kellene vennem.inkabb.... Azon belul is vannak fokozatok. Egy vadi uj sangjong.... Horor penzert.hmmmm.
A konkrét esetet nézve a munkatársadnál, ha valaki ez alapján dönt, szerintem az is simán elfogadható, miért ne.
Miért kéne mindig az anyagi dolgoknak a legfontosabbnak lennie az értékrendben, mindig azt nézni, hogy melyikkel jár a legjobban anyagilag.
Szerintem simán lehet, hogy neki fontosabb az értékrendjében, hogy kilógjon, s nem érdekli mennyibe kerül.

Minden embernek más az értékrendje, szerintem bármelyik elfogadható, teljesen mindegy, hogy az a saját értékrendeben nézve hülyeség-e.
Köszi a pontosítást.

Szerintem itt is igaz, ami minden más termék esetében is, annyi a motiváció, elkezdhetném kifejteni, de marha hosszú lenne, s mindenkinél egyedi.
Van aki gondolkodik rajta mit vegyen, van aki nem, van aki meghallgat másokat, az alapján dönt, van aki kipróbálja, stb.

Nekem mindegy ki mit vesz, részemről csak leírtam egy szubjektív gondolatot, hogy szerintem a 2018 a legjobb gas lehet (korábbi gasokhoz képest, s nem más márkához képest írom), ha nem csesztek el rajta valamit, s nem azért írtam, ha esetleg ezért jött a kérdésed, hogy ezt vegyétek.
Üdv. Örömmel olvasom hogy ismét van hazai importőre a Beta-nak mintha régebben is lett volna. Tetszenek a Beta-k (a szlovákiai six days-en nézegettem komolyabban ezt a márkát. Én viszonylag alacsony (168cm) vagyok mindig gondot jelentett a terep motorok ülés magassága, szerintem a Beta inkább az alacsonyabb emberek motorja mint ahogy a 2003-as gas-gas-om is az volt. Én most még 1-2 évig megpróbálok moto-cross pályán el lenni amíg bírom (55-éves vagyok) . Utána viszont úgymond levezetésnek kinéztem már tavaly a Beta Xtrainer 300-as motorját (Újként ,rendszámmal) Erdőzni ,beszélgetni járni a fiatalokkal a cross pályára. Amennyiben akkor még működik az importőri státuszod ,keresni foglak.
Perverzio. Sokan egnek a vagytol hogy kilogjanak a sorbol.valami megmagyarazhatatlan kesztetest ereznek hogy egy ismeretlen uj masik kevesbe nepszeru " motor nyergebe pattanjanak. Olyasmi ez mint birtokolni egy sangyong ot. Egy munkatarsam.annak idejen 10 milioert vetthitelre egy halott szallito kinezetu sangyong nem tudom mi csaladi egyteru tankot! Amire azota mar tobb milliot koltott. Ronda is szar is. Dragais eladhatatlan is . De cserebe csak neki van az orszagban! Es eszik vagy 15 litert. Tehat vannak emberek akik megmagyarazhatatlan okbol dontenek vmi.mellett. .......... azota vettek egy 2012 es szurke skoda oktavia kombit 4*4 es 180 lovas dizelmotorral. 40 km rel osztrak rendszammal. 27000 euroert! Na ez a masik ami nagyon komoly . 8 miloert ezt akategoriat :)))))
"Mire számítasz a 2018-as uj motor vásárlóktól?'

Az előző évek tapasztalatainak fényében, (amit leírtam) mi motiválja azokat akiknek a zsebükben az uj motor ára, hogy megvegyék az uj 2018-as Gas-t?
2012 egy elcseszett modell volt ebben egyetértek veled, próbálták finomítani ahelyett, hogy kidobták volna az egész alaptervet és újratervezték volna az egészet.
Most lett pénz megtették, bár szerintem elég későn.
Leírtam a véleményemet róla az olvasott infók alapján.

"a leírások alapján szerintem az egyik legjobb gépsárkány lehet a 2018-as gasgas az összes korábbi gasgashoz képest."

Nem tudom pontosan mire gondolsz a kérdésed alatt, milyen új motor? 300 2T összes modell? Vagy a gasgas 2018 ra gondolsz? Pontosítanád?
A tavalyi modellel is csak azokat láttad akit kötött a szerződés, meg a pénz ami miatt felült rá.

A megelőző 5 évben az szinte összes új gas gas vásárló alappal panaszkodott, és örült ha megszabadult a motorjától. Ugyanez megvolt baráti körben. Nem tudsz mutatni tíz embert a világon aki rendesen használja több éven keresztül pl a 2012-es évjáratot.

Mire számítasz a 2018-as uj motor vásárlóktól?
Nem ütközött sehova a srác, mondta hogy valami kattogott menet közbe, meg nem mindig ment a venti a motoron. Nap végén kiderült hogy eltört a váz a tank alatt.