Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahol Jarvist felhuztak pedig jo magasig jutott de megse... Azon a nagy falon kobbra fel.. na ott valaki ktm es jaaj de szepen felment onalloan. Lehet Cody web volt. Mindegy is nagyon komolyan felkuldte. Jo kis video osszevagas kar hogy rovid.
valószínű elsősorban az időjárás miatt lett félbeszakítva
Itt nem az idő ellen versenyeztek, hanem a terep ellen küzdöttek az is verseny...azt győz, aki legyőzi a terepet.

Egyébként félbeszakították a 2. nap, volt valami rendőrségi közbeavatkozás is, ez a nem semmi, hogy red bull rendezvényt kinyírnak a szervek...
https://www.redbullminasriders...

http://dr-dirt.de/allgemein/re...

https://www.facebook.com/RBMin...
ismet egy olyan verseny aminek a versenyhez nem sok koze van. inkabb tulelo tura
Hát igen, ennyire...van sok másik videó is a manusznak a csatornáján, meg szerintem lesz is

pl.
http://youtu.be/M2IAFCAs0Bo
A red bull minas al mi van, nem mertek elmenni rá?
Indultak rajta talán 10 en profik...
Elhiszem, hogy kemény, de ennyire? Esetleg van valahol most egy másik nagy verseny is, vagy ennyire gyúrnak erzbegre?

https://www.redbullminasriders...
Bocsánat...!!!
nem csak azért van baj a KTM injektorral, mert a Beta még nem készített injektoros 2T-t? ("lemaradásban van?")
Letiltom az embert, hogy ne lássam a képmutató dumáját erre idézed ...

Idézet ! (Zsír Feritől)"semmilyen márka nem érdemli meg lehúzzák, azok terjesztenek ilyen negatív infókat akiknek valami céljuk érdekük van másik embert céget lejáratni. Irigyek és vagy buták. mert valójában magukat jártatják le mivel le alacsonyodnak az ilyen szintű. Hisztikre."
Jó tartományban, tehát ahol még nem darál a motor, s nem is torpan meg, elég tág az állítási lehetőség, s teljesen más lesz tőle a motor viselkedése.
Lehet motorozni jóval is, meg baromi jóval is, s ez most csak a karburálás adta lehetőségek tárháza, természetesen mindenkinek más a baromi jó.
A bibi ott kezdődik, hogy amelyik beállítás baromi jó tempózni, jó gázreakció, stb, az nem annyira jó hegyet mászni, stb,
szóval itt is kompromisszumokat kell kötni, de szerintem egyén függően lehet sokkal jobb komprommiszumra hangolni azt a motort, mit ahogy kigurul a gyárból és a gyár azt mondja ők olyan komprommiszumokat hoztak meg a nagy tömegre általánosan.

Inkább a főzeshez hasonlítanám, lehet főzni jó kaját ami ehető mindenkinek, meg lehet kicsit ízlésed szerint fűszerezni, aztán marha jó lesz számodra, persze el is lehet cseszni, vagy ha más megnézi, aki nem szereti annyira a sósat, neki az már úgy szar, stb.

A lehetőség a lényeg, hogy a karbiban benne van, az injektorban meg nincs, max ha tesznek rá programozható interfészt, persze kell hozzá eszköz is, a karbihoz meg nem.
De nem kell aggódni, Trump úgy is nagyívben leszarja az EURx szabványokat, azaz amcsi piacra szerintem mindig lesz karbis KTM is.
Ez most egy nézőpont volt, természetesen más nézőpontokból meg az injektoros a sokkal jobb.
azért ez nem teljesen ugyanaz a téma
mert a disney chanel biztosan teljesen más élményt kínál mint a private

ez az örökös karbi buzerálás inkább ahhoz hasonlít hogy minden éttkezés előtt után közbe mégutána méregeted a vércukrod hogy mi az optimális táplálák felvétel, kiegészítve egy egész napos ekg+vérnyomás méréssel hogy a vezérlés is is legyen már rögzítve
A TV-t is kapcsolgatot, pedig nem kellene. De persze érthető ha még van egy csomó csatorna.. Így van az állítgatással az aki kicsit konyít hozzá valamit és persze szereti is csinálni..
minek allitgatni ha jo? nem fullad, nem torpan, szepen egyenletesen leforog.

karburalas helyett lehet majd a telobeallitasokkal jatszani, megtanulni alapszinten.
természetesen mindennek van előnye meg hátránya, aztán embere válogatja kinek mi a fontosabb.

engem zavarna, hogy nem tudom állítgatni a motort, mert nincs hozzá eszközöm, vagy olyan hogy nem is lehet programozni
Persze ezzel biztos kevesen vannak így, azaz elenyésző az ember akit ez érint, a többséget az érdekli, hogy menjen, ami érthető is.
Ja és menet közben sincsen ellőttyenő benzin, amíg van a tankba addig megy egyenletesen. Bár ez annyira nem fontos, de ez is van.
Injetktor kapcsán amit én tapasztalta előnyöket:
- nem kell karburálni, (tél-nyár, magas-alacsony)
- nem kell karbantartani, legalább is nem karbi szinten. Én eddig semmit nem kellett hogy foglalkozzam vele. Most hogy felújítottuk ki lett tisztogatva, ha már szét van szedve a motor de nem igényelte.
- könnyebben indul
- elindul ha előtte fejtetőn volt is

persze ez kiforrott 4t. A 2t-nél én inkább a nem várt gyerekbetegségektől tartok.,
Havernak wr250 van az injektoros kivitel
2010ben vette használtan pár ezerrel
Azóta hiba mentes
Semmi baj nincs az üzemanyag ellátással
Ennyi idő alatt karbit ki kell ganézni legalább 2x...
lesz rosszabb, majd amikor kimarad a szűrő és eldugul az injektor

Kíváncsi leszek erzbergeben hány versenyző mer elindulni a TPI vel, bár lehet jobb kérdés, hányat indítanak így, mert tuti nem a versenyzők döntik el.
Nem lesz màr olyan,,,hogy a benzincsap elzàrva marad...
nem huzigálja
csak eldől párat és levegős lesz, de ha utána egy ideig talpon marad kb 15 perc és megjavul
a tartályból nem fogy az olaj, nézték mindenféle feltöltöttségi állapotban minenképp levegős lesz
én még nem láttam de nem is akarok beszállni egy ilyen "szopóág" javításba
ja igen, kuplungot még akkor behúzza, amikor el van dőlve, vagy csak akkor, ha felállította?
Kéne vele játszani kicsit kuplunghúzást figyelgetve.


Az a kérdés melyik típus az, amit a legjobban magadra tudsz állítani, mivel tudjuk jól a lényeg az a motoros meg a motor egymásra találjanak.

Nagy becsapások lehetnek abból is, ha átülsz más motorjára szerintem, sőt még egy gyárból újként kigurult motorra is igaz, mivel azt is lehet állítgatni.
Már ha szar kormány van rajta, vagy rossz szögben állnak a kezelőszervek gyalázatos vele menni, teljesen más élmény, mintha ugyanarra ráülsz saját beállításokkal,
s akkor még hol van a nyomaték leadás, futóművek, stb.