Ez a Norbi nagy tehetseg.Elvezet vele motorozni.Az a konnyedseg ahogy motorozik...jatszik a motorral...es ugy old meg dolgokot,hogy csak gondolkodunk ,hogy a fukingba csinalta meg :)..Es tenyleg..neki szeria minden..es jo..nem panaszkodik.Multkor is azt irta nekem..kell huzni a gazt :))
a kettes pont fura egy versenyen
persze az is cél hogy a motor ne legyen lenullázva, de hogy ennyire ki legyen kímélve elég fura....
tuti visszavesz valamennyit a teljesítményből a driver emiatt a megkötés miatt
Sziasztok Dedics Róbert vagyok és tanácsot szeretnék kérni tőletek. Vettem egy Gas Gas ec125 2007-es cross endurót és szeretnék alkatrészt venni hozzá első féktárcsát, légszűrőt,láncot és lánckereket. Próbáltam a Gerecsemotornál de nem találtam. De lehet, hogy rossz helyen keresem? Ha tudtok segíteni megköszönöm.
Tisztelettel előre is köszönöm: Dedics Róbert
Az biztos, a fékolaj sokmindent elmar........ De már meg is rendeltem a felújítót és a bele való ásványival fogom visszatölteni. Csak elgondolkodtam h. tulajdonképpen minek is vesszük a méregdrága "kuplungolajat" ha a sima motorolaj is jó bele (ha nem jobb)
bocsi, félreértettelek, így értem értem, a fékolajtól biztos jobb, mert az tudom, hogy kinyírja az "ásványi olajos" tömítéseket.
Természetesen melegen elmászhat, de ha már hidegen el van vetemedve tuti nem jó.
kuplungolajajat úgy értettem h. a kuplung hidraulika olaja motorolaj!!!!! A váltóba meg szerintem bármelyik motorolaj (mármint motorkerékpár) jó, ami jó a nedves kuplunghoz: JASO-MA, MA2. Én is sima Castrol 10W-40-et rakok bele és tökéletes. Nyomólap és a kosár tűgörgői szerencsére tökéletesek! Fémlamellát még megnézem üveglapon, bár attól h. hidegen sima még szerintem melegen simán behullámosodhat. Itt talán jobb a menet közbeni tapasztalatra hagyatkozni.
A nyomórúddal ne foglalkozz, míg nem törik el, nem tudom milyen színű, valószínű azt a részt mondod sötétebbnek, ami benne van a váltó tengelyben
Nekem is motorolaj van a váltóban e miatt ne parázz, motorolajban is van ami jó váltóba is, pl. KTM be a gyár is 4T olajat javasol. Motorex top speed 15W50, az is 4T motorolaj.
A nyekegés oka lehet a fémlamella deformáltsága is, de lehet a nyomólapot nem egyenletesen tartó rugóerő is, vagy már eleve félrekopott nyomólap, de lehet maga az olaj is,
nem a legjobb a gasgas kuplung kenése, s ha megnyúzod túlmelegíti az olajat gyorsba, utána meg már nem ken rendesen, s nyekeg főleg nagy emelkedőbe, ahol az összes olaj a váltó tér hátuljába törekszik. Érdemes rátölteni többet, mint az előírt, talán 1,2 L-el még nem csúszik meg a kuplung, bár olaj függő lehet a dolog.
Ezt a perem repedést nem értem (mármint hogy mitől jöhet össze), de amíg az O gyűrű rendesen tömít és nem nyom félre a munkahenger nincs gond,
vedd szét nézd meg mennyire van félrekopva a dugattyú ház. Valószínű, hogy ki kell cserélned az egészet, nem érdemes csak felújítót venni bele, mert a ház is szét van kopva.
A kuplung hidraulika olajat is cserélni kéne, mint a fékolajat, s akkor nem mennének szét, olyan ez is mint a teló, ha nincs benne olaj rendszeresen cserélgetve, tönkremennek gyorsba.
A fémlamelláidat nézd át egy sík lapon miután szárazra törölted, hogy valahol alámegy e a fény, a manual 0,05 öt ír limitnek.
A nyomólapon lévő csap(amibe a nyomrúd megy) és a nyomólap közötti tűgörgőt nézd még meg, ha el van kopva az se nyerő.
http://www.gasgasmotos.es/
http://www.gasgasmotos.es/en/o...
Csak manuál és partlist nincs még publikálva
persze az is cél hogy a motor ne legyen lenullázva, de hogy ennyire ki legyen kímélve elég fura....
tuti visszavesz valamennyit a teljesítményből a driver emiatt a megkötés miatt
Tisztelettel előre is köszönöm: Dedics Róbert
Feri olyan amilyen, de személyesen gumit szerel, tankol szervizel a versenyen, hogy ez ne legyen teher a versenyzőnek.
Le a kalappal.-szerintem
így talán sikerül......
Természetesen melegen elmászhat, de ha már hidegen el van vetemedve tuti nem jó.
Nekem is motorolaj van a váltóban e miatt ne parázz, motorolajban is van ami jó váltóba is, pl. KTM be a gyár is 4T olajat javasol. Motorex top speed 15W50, az is 4T motorolaj.
A nyekegés oka lehet a fémlamella deformáltsága is, de lehet a nyomólapot nem egyenletesen tartó rugóerő is, vagy már eleve félrekopott nyomólap, de lehet maga az olaj is,
nem a legjobb a gasgas kuplung kenése, s ha megnyúzod túlmelegíti az olajat gyorsba, utána meg már nem ken rendesen, s nyekeg főleg nagy emelkedőbe, ahol az összes olaj a váltó tér hátuljába törekszik. Érdemes rátölteni többet, mint az előírt, talán 1,2 L-el még nem csúszik meg a kuplung, bár olaj függő lehet a dolog.
Ezt a perem repedést nem értem (mármint hogy mitől jöhet össze), de amíg az O gyűrű rendesen tömít és nem nyom félre a munkahenger nincs gond,
vedd szét nézd meg mennyire van félrekopva a dugattyú ház. Valószínű, hogy ki kell cserélned az egészet, nem érdemes csak felújítót venni bele, mert a ház is szét van kopva.
A kuplung hidraulika olajat is cserélni kéne, mint a fékolajat, s akkor nem mennének szét, olyan ez is mint a teló, ha nincs benne olaj rendszeresen cserélgetve, tönkremennek gyorsba.
A fémlamelláidat nézd át egy sík lapon miután szárazra törölted, hogy valahol alámegy e a fény, a manual 0,05 öt ír limitnek.
A nyomólapon lévő csap(amibe a nyomrúd megy) és a nyomólap közötti tűgörgőt nézd még meg, ha el van kopva az se nyerő.