Meg kell kerdezni Tv t. O ott volt mindenrol tudott mindenkit ismer. Szerintem nem fog kontorfalazni siman megmondja ha volt ilyen. Mitol lehetett stb..
Ez az érem egyik oldala...És a màsik??? Ilyenkor illik tudni a részleteket...Mert ha ellenfallba ütközött a paraszt 80 nal akkor az ne a motor hibàja legyen màr.....Nyilvàn , ha normâlis hasznâlatkor történt akkor az nem olyan nó dolog...Bâr engem soha nem rémisztett a Ktm törött vàza.Tudtam, hogy ez nàlam nem fog előfordulni soha...De köszi az infót....most màr ennyivel is okosabbak vagyunk....
Egyik jó haver ma hívott Beta ügyeben....Infót gyüjt..sok jót hallott,,,kivàncsi volt van e valami negatív...Az eddigi tapasztalatok szerint nincs..Akinek ilyen van az boldog...Van végre a csapatba egy 300 2T Sherco....Alig vàrom ,hogy kipróbàljam..A Betàhoz fogom hasonlitani, Kivàncsi leszek...
úgy tudja, hogy van a légszűrőhűzban egy folytás. egy darab műanyag lap, amin van egy pár centiméter átmérős lyuk. ez van a szivacs alá betéve. plussz át van fuvókázva. persze szar ereje sincs, de az E4-et hozz :)
Végül is miért ne tudhatná...eddig erre nem figyeltek, most kicsit megfaragták a dolgokat és tudja.
Az is lehet elég volt egy másik hengerfej, amiben tökéletesebb égést valósítanak meg, de az is lehet az átöblítést javították,
vagy ki tudja, lehet csak beleraktak a rezoba egy katalizátort
Amire kíváncsi leszek, hogy a 2T re rárakott sok szutyok a KTM be ami kell az injektornak mennyire fogja megdobni az árát
Lehet olcsó lesz hozzá képest a KYB futós GASGAS
Majd őszre kiderül a piaci vélemények alapján, mennyire vált be, ugyan úgy mint az injektoros KTM, az is addigra lehet leinformált,
aztán majd jövő tavaszra eldöntik, hogy mit vesz aki 2T 300 újat tud/akar, Beta, Gas, Husk, KTM, Sher, stb
Egyik új 300 2T motort se kapod meg 1 milla alatt, mindegyik 6000 EUR környékén van ez is tuti lesz annyi, sőt a KYB telók miatt lehet borsos lesz az ára...
Anno úgy 2012-13 környékén mikor ezt dobták piacra majdnem el is csábultam, szép tele extra holmikkal, yamaha blokk. Aztán lett 1 az ismerősi körben, még nem volt benne 100 üzemóra mikor több helyen repedt rajta a váznyak pedig komoly ugrót és terepet nem is látott.
Jobban jártak volna, ha a mostani változtatásokat meglépik 10 évvel ezelőtt, mivel most már több ütőképes enduró van a piacon.
Nem hiszem, hogy el fognak tűnni, hacsak valamit nem csesztek el nagyon a motoron, a leírások alapján szerintem az egyik legjobb gépsárkány lehet a 2018-as gasgas az összes korábbi gasgashoz képest.
Az is lehet elég volt egy másik hengerfej, amiben tökéletesebb égést valósítanak meg, de az is lehet az átöblítést javították,
vagy ki tudja, lehet csak beleraktak a rezoba egy katalizátort
Amire kíváncsi leszek, hogy a 2T re rárakott sok szutyok a KTM be ami kell az injektornak mennyire fogja megdobni az árát
Lehet olcsó lesz hozzá képest a KYB futós GASGAS
http://enduro21.com/index.php/...
aztán majd jövő tavaszra eldöntik, hogy mit vesz aki 2T 300 újat tud/akar, Beta, Gas, Husk, KTM, Sher, stb
Nem hiszem, hogy el fognak tűnni, hacsak valamit nem csesztek el nagyon a motoron, a leírások alapján szerintem az egyik legjobb gépsárkány lehet a 2018-as gasgas az összes korábbi gasgashoz képest.