N1EG-s tű 175FF el középen az dúsnak hangzik, hacsak a banyaszint nincs a béka segge alatt, ennyire a te forgattyús házad, szívócsonkod, felömlőid se lehetnek mások, ami ennyivel másabb légsebességet hozna létre a karbi torokban.
172FF N1EG-n a klip a 2. pozícióban a tetejétől elégnek kéne lenni, a 38 alapjárati jónak tűnik, persze a levegőcsavar még kérdéses, de 1,5-2 levegő környékén jónak kéne lennie a karbi leírásod alapján, de tényleg függ minden a benyaszinttől meg a blokk öntéseitől, szóval ez csak feltételezés.
El kell kezdeni szórakozni vele, s ami jó, azt használni, stílusodtól is függ, hova érdemes belőni, elég tág határok között be lehet állítani, s totál másként viselkedik a motor, aztán hogy kinek mi a jobb, egyénileg változik. Bár igazság szerint terep függően változik...pl az alul eldúsított motorral jobb lassan mászni hegyet, de ugyanazon tartományban szegényebbre karburálttal meg jobb tempózni.
Hello! Van rajt mindkettő,súber letörés 7, tű N1EG , benzinszintet az úszóház tetejétől kell mérni ha jól tudom.
Jövő héten lesz időm vele foglalkozni! Jelzek h mit sikerült!
Köszi a segítséget!
Valószinű elsőkörben az úszószinten kellene állitani /benzinszintet csökkenteni/ és a tűt kellene feljebb rakni, nagyon fontos a tű száma, ami nagyon fontos még, hogy minden változtatás után menj vele legalább 20-30percet és nézz gyertyaképet! Arra figyelj, hogy a benzinszinten csak millimétereket tudsz állitani, mert ha nagyon leveszed akkor elfogyhat egy nagyobb terhelésnél, de ezt észreveszed, mert kapkodva fog járni a motor a sok levegő miatt! Egy membran spacer sokat tud javitani az alsó tartományban! Valószinű a főfuvókát is lejebb kell majd venned, de mint irtam mindent sorjában! Dewre hallgass, vágja a témát!
van e a motoron powerkamra növelő vagy plusz membrán előtét a gyárin felül?
A levegőcsavar sok dologtól függ még, nem tudom megmondani kbra se.
A benzinszinten érdemes lejjebb állítani, mint amit a gyár megad(16mm), akkor kevesebb benya folyik el feleslegbe. 19-20mm környéke, persze nem árt tudni, hogy is kell mérni, ez megvan?
A súber letörés egy szám a súber alján ahol a tű kijön belőle, 5,6,7 stb.
Fejjel lefele.....Elég egy két percet....Nekem előtte úgy fàjt a derekam.....hogy alig bírtam màsra gondolni....Széghuzza a csigolyàkat...gud közte regerenàlódni...és ennyi...Lehet hason....és hàton.....
én naponta átpakolok legalább 2 tonna mindenféle vasat plusz beszereztem egy kókuszrost matracot azóta nincs gerinc bajom
előtte irodai ülőmunka meg fos puha habszivacs matrac és örökké fájt a hátam néha lehajolni nem tudtam
irodai meló+ kókusz cucc után is jobb volt
En agyalok rajta. Haza is jottem.mar szabira. A kibaszott porckorongservem.kiujult egy hete. Verseny utan 2 nappal van idopontom kinti korhazba basznak neki valamit. Ha nem esne napokig a versenyEn szerintem.kimegyek es benevezek. Kempingezest terveztem...szallas nincs. Ma eszkabaltam egy denever ligato eszkozt. Felhuztam.magam fejjel.kefele egesz jo a hatnak. Kene valani tuti megoldas birjon ki egy hetet tunetmentesen.
N1EG-s tű 175FF el középen az dúsnak hangzik, hacsak a banyaszint nincs a béka segge alatt, ennyire a te forgattyús házad, szívócsonkod, felömlőid se lehetnek mások, ami ennyivel másabb légsebességet hozna létre a karbi torokban.
172FF N1EG-n a klip a 2. pozícióban a tetejétől elégnek kéne lenni, a 38 alapjárati jónak tűnik, persze a levegőcsavar még kérdéses, de 1,5-2 levegő környékén jónak kéne lennie a karbi leírásod alapján, de tényleg függ minden a benyaszinttől meg a blokk öntéseitől, szóval ez csak feltételezés.
El kell kezdeni szórakozni vele, s ami jó, azt használni, stílusodtól is függ, hova érdemes belőni, elég tág határok között be lehet állítani, s totál másként viselkedik a motor, aztán hogy kinek mi a jobb, egyénileg változik. Bár igazság szerint terep függően változik...pl az alul eldúsított motorral jobb lassan mászni hegyet, de ugyanazon tartományban szegényebbre karburálttal meg jobb tempózni.
Sok sikert!