Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi
nekem volt motorom amit nem írattak át időben, kaptam egy értesítést a helyi okmányirodától hogy valami eljárás folyik és áthelyezik ahhoz az okmányirodához amihez a vevő tartozik
pontosan nem tudom mert több éve volt de nem kellett csinálnom semmit
mert ha senki se viszi be a papírt akkor persze hogy a rendszer nem tud róla semmit se, pont emiatt találták ezt ki
ha beviszi az ember akkor nyomnak egy pecsétet rá hogy megtetted amit a haza kívánt és jónapot...... az a negyed órát mindenképp megéri
Ezert irtam hogy bulvaros
Igy van
Köszönöm, akkor nem értem az egész cikket...
Bemegyek akármikor(8 napon belül) az adásvételimmel, azon ott az óra perc, és jónapot, nem húzhatnak rám semmit.
Nem kell bevinni. Eladokent mehet postan vagy ugyfel kapun scannalve.
eladók vevők helyett, bocsi
Azert van rajta ora perc.
Sztem tanulságos szopás...s bármennyire is hangulatkeltő meg rendszert hibáztató, tuti hogy ezen elolvasása után nem fognak 8 napot várni az adásvételi leadással a vevők, hanem azonnal aláírás után viszik is az okmányba.
OK, igaz. S ha rögtön vétel után töri össze?
Uramatyam, csak most olvastam tovabb: szoval uj adasveteli is szuletett 3 honappal kesobb es a vetelarral is tartozitt a vevo. Persze az ostoba firkasz szerint a rendszer a hibas. Nem is olvasom tovabb.
Maradjunk annyiban hogy igy kocsit eladni nem lehet.

Az adasveteli leadasa pedig megoldja a dolgot. Ez a cikk meg eg hangulatkelto fos.
Utalom Zach cikket mert mind bulvaros tele lozunggal. Kidolgozni a sztorit viszont nem hajlando, nem alapos. 3 sztorit ismert az israsai kozul es mind tevesen volt feldolgozva.

Le kell adni az adadvetelit es nincs gond. Az meg teljesen eletszerutlen hogy addig nem adod oda mig nem iratta at (mar csak az eredet vizsga moatt is)
fasz volt az eladó.......
ha bemegy másnap az okmányirodába akkor nincs semmi gondja
Nem vagyok jogász, nem ismerem a jogszabályokat, de az esetet elolvasva részemről azt gondolom, hogy biza az eladó cumizza meg a jogszabályok értelmében,
mivel az ő nevén volt a kocsi. Lehet majd hosszadalmas bírósági évek után őt hozzák ki, de addig cumizott.
Viszont ha meglépi ezt a szerződésben, akkor nincs ilyen bibi.

Van valami abban amit mondasz, de ha nekem kell egy kocsi, s beleírnak ilyet az adásvételibe, hogy addig nem vihetem el (nem kapom meg a kulcsát), míg nem viszem vissza az önkormányzat által kiállított igazolást arról, hogy nevemen a kocsi (amit egyébként is köteles lennék 15 nap alatt megtenni) hát akkor azt mondom ok, de jön velem az eladó az okmányirodába és ott írjuk alá a szerződést helyben, ott kapja meg a pénzt meg a kiállított átírási igazolást s ott adja át a kulcsot.
Na? :).
Már csak az a bibi a dologban, hogy átírás előtt eredetiségvizsgálat is kell, nem? (nem emlékszem már rég vettem a kocsit)
Erre van az adasveteli szerzodes! Ora perc rairva! Innentol kezdve te nem felelsz. Az hogy atiratta e vagy nem teged mar nem terhel. Persze ha nincs atiratva valoszinu az aktualis tulajdonossal kezdik meg a levelezest karokozas eseten. De te ezt tudod haritani a sajat peldanyoddal. Innentol ot terhelik az okozott kar soran felmerulo osszes koltsegek egyebek. Gondlom en . .dew szeintedki az a madar aki kifizet egy autot kap adasvetelit... Es ott hagyja az autot napokig :)))) jol kepben vagy.


Voltak már páran akik 2RS-es csapágyat vettek a powerez...inkább leírtam, nem tudom ki mit tud.
2Z-s vagy sima Z-s csapágy jó, de akár a nyitott is a bal oldalra. Jobb oldalra, ahol csak 1 csapágy van, érdemesebb Z vagy 2Z set tenni, hogy oda véletlenül se fújkáljon át, ha már ki van kopva a power meg a persely. Persze nem tömít tökéletesen a zár/félig zárt de jobban tömít, mint a nyitott.
http://totalcar.hu/magazin/koz...

Tanulságos szopás...
Javaslom, hogy autó eladáskor ne adjátok oda a kocsit, míg a vevő nem hoz róla igazolást, hogy átíratta a saját nevére.
Gondolom bele lehet írni a szerződésbe ilyen pontot is függetlenül attól, hogy mit mondanak ki az egyéb jogszabályok, aztán max a vevő nem írja alá.
Ezt Dr. Gonzó jobban tudja, lehet ilyet?
Ez szerintem kivédi ezen esetet.
Simán okozhat egy vevő balesetet egy frissen vett gépjárművel, s akkor az eladó cumizza meg a hatályba lévő jogszabályok értelmében...
No sikerült kijött, egyébként a 28-as volt a problémás. Elég lesz lepucolni a sok ráégett szart. Ezeket a zörgős videókat én is láttam legtöbbször a mozgató mechanika verődik a ház falához, elég idegesítő és félrevezető.

Műanyag porvédős csapágyat nyilván nem raknék motorikus belső részekbe......:) A bent lévő csapágyak is fém porvédősek, gyárilag ezekkel van? Furcsállom h. nem csupasz csapágyak, bár sok kenést nem kapna a félig égett keverékből.
Gàbor! Fogd fel sikernek azt , hogy elmentél motorozni...és haza is vitt téged..Tudd ,hogy ez nem lesz mindig így... Elfog romlani....hamar...Új koràban is sokszor üzemzavar lépett elő...Sajnos ez a kostrukció tele van hibàval....Csak azt döntheted el....hogy nàlad romlik el...vagy az új tulajnàl....Nekem anno volt ilyen...még nem volt benne 1000 km....de màr akkor is véres volt a nyaka... Boldog voltam mikor eladtam....
Ahh köszönöm! Nagyon hasznos dolgokat olvastam/láttam! Ezek szerint nem felújítanom kell hanem fejleszteni
Szia!

Kérdezd meg tőle.
http://www.gas-gas.hu/
Sziasztok!
Olvastam hogy itt már senkinek nincs GAS GAS-a de csak itt tudok kérdezni,ahogy olvasgatok elég tapasztalt emberek vannak itt... Mentem ma egyet a végre összeállt motorommal GG EC400. Kb. egy óra tiszta menetidő lehetett,de a tankba kukkantva meglepődtem.Még nem mértem,de szerintem sok fogyott. 2 éve nem ültem motoron,nem b@sztam neki nagyon,inkább light volt a terep is. Szóval ki mennyi üzemanyaggal számol óránként négyütemnél? Illetve ha jól bemelegedett alapjáraton kicsit hunyorgott az olajnyomás lámpa.Ez azt jelenti mint általában (szarrá van kopva a motor),vagy ez jellemzője ennek a "kívül keringős" olajrendszernek? (felújítottnak vettem...)
Most melyik rudad nem jön ki? A 28 v a 29? A 28 at nyugodtan kikocodtathatod a 29 el, a kocogtatásra ha nem jön ki, akkor az tényleg nagyon belegyógyult...
power rengeteg helyen tud zörögni, nem csak a szelep. Párat mutat.
http://youtu.be/dI0fUUHaDjQ

Magát a szelep mozgató mechanikát is pici előfeszítéssel érdemes összerakni, mondjuk 0.2mm, azt talán itt nem mondja, de rég néztem már végig, nem emlékszem.
Igen, C3, meg nehogy RS es csapágy legyen, vagy akkor vedd le róla a műanyag poervédőt, Z-s vagy 2Zs jó.
Természetesen minden porcikája tisztára lesz pucolva ez megint csak nem kérdés. Rengeteg kátrány van rajta szerintem ezért nem jön ki. Elképzelésem szerint a nyelv tengelyének szabadon levő részén is "kátránygyűrűk" alakultak ki és ezért nem indul meg és ezért próbálom leoldani. - de lehet h. ez csak az én hülyeségem.
A kopásokat azért kérdeztem mert én a power-t véltem hallani, amikor zörgött a motor. (bár a szarrákopott dugót elnézve az is jócskán szólhatott) Sajnos konkrét méreteket / tűréseket nem ad a szervízkönyv a power alkatrészeire és ez így elég szubjektív.
Csapágyból gondolom valami "lötyögősebb" illesztésű C3 vagy ilyesmi kell bele, de majd megnézem és nyilván a belevaló megy bele.