Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van használható infó bőven köszönöm! Nem, nem csúszik a kuplungom. Annyit érzékeltem h. kicsit meg van sülve - hosszabb nyektetésnél egyenetlenül kezdett rugdalózni, nem lehetett normálisan adagolni - nyilván mert a fémlamellák már elvetemedtek egy kicsit. Rugókat megmérem, ez a 45 egy jó irányszám. Szerintem a bejáratáshoz még mindenképp jó lesz ez a szett, aztán ha beleviszem majd komolyabb szitukban lehet h. cserélem. Az alsó munkahenger dugóját kéne cserélnem, mert a dugó pereme felrepedt és az O gyűrű kezd kimászni alóla. Az érdekes az h. ez már mióta megvettem így van és tökéletes a kuplungom és simán bírja.........:) Ráadásul kuplungolajnak 700 v Factory line van benne - a színe alapján (rikító zöld). - ezt majd még rendbe kell tennem, de erősen elgondolkodtam azon h. lehet h. tényleg jó a sima motorolaj kuplungolajnak...... Ami még érdekes h. a kuplung nyomórúdja a két végén 3-4 cm-től eltekintve végig feketés. Ez nálad is így van?
Csúszik a kuplungod? Ha nem, lehet ok, de...
GASGAS esetében fontosabb, hogy egyforma hosszú legyen mindegyik amit kivettél, ez úgy is előbb elszaródik, mint a rugóerő...
Szabad hossz attól függ milyen rugó volt benne...milyen gyártmány. A gyárin belül se esküdnék, hogy egy cikkszám alatt ugyanazt kapod (ezt a powerrugó alapján mondom gyakorlatból 3 gyárit rendeltem le, 3 különböző cégtől ugyanazon cikkszámon, mind a 3 másik erősségűt küldött...)
Az aftermarketben meg aztán bőven van szórás rugó szabad hosszban, de ott még menetszámban, vastagságban, stb is sok eltérés van.
Egyébként nem adja meg a gyár a manualban ezt jól tudod, gőzöm sincs miért hagyták ki

A gyári ME25632015 cikkszámú újkorában elvileg 14x19x2,5x45-ös A 45 a szabad hossz.
A kb. 43-ra összementtel még nekem nem csúszott a kuplung, csak azért dobáltam ki belőle őket, mert a 6 darabnak 6 féle hossza volt 42,8 től 43,6 ig elszórva.
Aztán aftermarketben van pl 47 szabad hosszal, ami volt már a kezemben.
Nekem most RMX gyári rugó van bent az volt itthon újba, ez csak 2.3 vastag, de 47 hosszú, erőben picit alatta lehet a gyári új gasgas rugónak, de nem csúszik ezzel sem a kuplungom,
nagyjából mérve, ha jól rémlik a gasgas nyomáspontján 22 kg ot fejt ki egy ilyen rugó.

Remélem van használható infó is számodra a szöveg áradatban.
Ja, valami adige márkájú csoda kopólamellák vannak benne.....
Dew!

A gas kuplunrugóinál van valami határ megadva h. milyen hosszig egészséges? A szervízkönyvbe semmi nincs erről pedig a huskinál és a ktm-nél is meg van adva h. meddig jó. Lamelláim még határon belül vannak fémek kicsit szineződtek de még normál enduróba semmi rendelleneset nem produkált.

Előre is köszi a segítséget!
Köszi az infókat! Ha időm engedi foglalkozok a motorral!
Jelzek hogy milyen lett!
2 szer probaltam 2 esbe es utoljara 3 nyelen...2 esbe porgott de nem tolt, 3 ba jol tolt csak a vegen elszartam...Ez friss feljaro most kaptuk nem rég. Iszonyat hosszú es egyre meredekebb.Ha esik akkor esejtelen..ha szaraz akkor is csak ujgumival
A bazijó feljárót hányas sebességi fokozatban küldöd? 2-3?

Nagyon komolynak néz ki, volt már aki itt felmegy egy gázból?
A gyari gumival vagyok..de mar kipott.Itt felenk az fenycesekbe baromira fog a kopott is..ha esett akkor szopsz.A tobbiek krossgumival voltak..en azzal a gyari fossal.
Ez a tegnapi napbol a java...de meg sok kimaradt.Lehet unalmas itt itt de futassatok bele.
http://youtu.be/lI1DXIt5Wfg
Jaxy, melyik gumi fog ilyen jót ezen a szar talajon? Vagy az a titka, hogy nagyon alacsony fordulaton mész magasabb sebességi fokozatban?
Számomra hihetetlen ahogy felmész itt végig, mintha autópálya lenne.
pedig tuti van sár ott is...kíváncsi lennék milyen gumival mentek.

tegnap kimentem, a legkisebb feladaton is csak fetrengtem a kopott gumimmal a sárban
Mindkét esetben megálltak a verseny alatt

http://youtu.be/lLbAh42Wayg

http://youtu.be/NFi9VYi2qWE
3. nap után: 15-ik Bence, 16-ik Reno, 19-ik Márkus, 21-ik Du-Molnár Gábor, 22-ik Hostyánszki, , 26 Borbély György.
Igen az ember egoja sokat tud segiteni. Elorevinni! En azt mondom a fizikai felkeszultsegnel fontosabb a mentalis eronlet. Ha ez nincs rendben lehetsz te acelbol is. Lekvarkent esel szet. Egy eros ego vagy eros akrat rengeteget tud lenditeni az ember fizikai hatatain!
Persze csak ha az egód engedi... (Vicc csak !! Nem bírtam kihagyni.)
Egyet értek veled, ezért írtam.. Oszd meg az infókat, érdekel a verseny minden részlete, még a veled kapcsolatos is, neked is szurkoltam..
Van az amikor nem tudsz bizonyos informaciot es hulyesegeket irkalsz. Na ez van most a te fejedben.
Nem leszólásképp írtam, még ha kicsit nyers is volt. Tőlem távol áll ez "mutasd meg hogy kell" dolog. Nem akarok megmutatni semmit senkinek. Lehetett volna még hogy elstartolsz "a"-ba és végigmész a "b", vagy "c" nyomon. Motorozol egész hétvégén.. De hát ez szintén egó kérdés...
Tavaj nem.mentem. azelott tonkrebasztam a motort az elso ot percben. Indulj el es mutasd meg hogy kell. Prolog utan nem.nevezhetsz mar at. Megfordult a fejemben.
Ha jól emlékszem, tavaly is csak a prológon mentél, de hát ki mit szeret. Egy év múlva pont ott, pont ugyanúgy.. Prológ után nem lehet átnevezni "b" vagy "c" osztályba..?? Max a prológ miatt adnak valami büntit, de legalább motorozol a hétvégén a felkészültségednek megfelelő katagóriában, persze csak ha az egód el tudja viselni...
Csoki lopasert a depoban. Lejottem az egyetlen feljarorol. Amit ugy iteltem.meg hogy kifingok mire foljutok ( ha fokjutok) lejott ott mas is de azt nem.vettek eszre. Nincs jelentosege. Tetu.lassu voltam kondim sincs. Edzes nelkul butasag proban indulni. Kategoriat tevesztettem! En a renonak szurkolok. Ugyes nagyon. A kis bence is baromi gyors. Motorom.kurvajo volt! Talan a kroszgumi szerencsesebb lett volna a prologra. Sar volt. Leszakadt felidoben az eg.
Tudja valaki Szalajtóst miért büntették meg az enduropanorama első napján?